Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Distans Hur ofta anser ni att man kan tävla sin häst? Givetvis beror det på distans och hastighet, men ändå, hur resonerar ni? Jag har alltid...
Svar
11
· Visningar
1 598
Senast: Stopek
·
H
Hoppning max vikt för ponny;s? Hej! Jag är 164cm lång och väger runt 58 kg, min fråga är; Är jag för stor för ponny;s ?:confused: Om jag...
Svar
6
· Visningar
935
Senast: hejlisa
·
G
Islandshäst Jag har tänkt att prova ett sådant bett på min häst då han har problem med att bära sig i tölten och gärna höjer huvudet och länger...
Svar
13
· Visningar
2 554
Senast: Gauti
·
Western Nu har jag haft sån otur med min lilla häst så nu orkar jag inte hålla på längre:cry: Det har ju varit en massa veterinär hit och... 2
Svar
29
· Visningar
2 550
Senast: wrangler
·
J
Hoppning Vad menas med det här: Klass 3 Lätt B, bedömning två faser A:0/A:0/A 110+0/60+0 Rosett, plakett och hederspris ÖPPEN Avd B -...
Svar
1
· Visningar
778
Senast: trazel
·
Trav Nu är jag inte särskilt väl bevandrad inom travsporten, men eftersom jag samlar på bett har jag några travbett i samlingen. Ett av dessa... 2
Svar
27
· Visningar
2 748
Senast: Pazuzu
·
Hoppning Är det någon som vet om man får tävla en unghäst(4 år) i division 2 i hoppning?
Svar
3
· Visningar
763
Senast: MissOnly
·
H
Övr. Grenar Hej! Jag är nybliven fullblodsfodervärd åt en 9 årig vallack från Täby.Han är konvalescent tom juni.Har haft honom i 2 månader nu,bara...
Svar
4
· Visningar
1 101
Senast: taby_galopp_tjej
·
J
Tävling Hej! Undrar om man behöver visa upp ett medlemskort för klubben man tävlar för på tävling? Tycker att det är rätt självklart att man är...
Svar
11
· Visningar
916
S
Körning Vad bra att pengar tillåts i körningen igen
Svar
5
· Visningar
912
Senast: Nussikan
·
G
Islandshäst Är det någon som vet något om denna hingst? har kollat på en avkomma till honom, och vill gärna veta lite om han.. Hur är han i...
Svar
2
· Visningar
974
Senast: Gullfaxi
·
S
Western Hur ska skorna se ut? några speciella mått?? här är min Jophurs sko, tävlade med den i helgen på en "klubbtävling" och ingen sa...
Svar
8
· Visningar
1 358
Senast: Egonson
·
Övr. Grenar Ska man skratta eller gråta...? Det här är ganska komiskt, hoppas ingen gjorde sig illa... Och jockeyn som dom intrvjuar var ju inte...
Svar
9
· Visningar
1 286
Senast: Whoever
·
M
Western Hej allihop! Vissa kanske minns mig och Harry, vissa inte och det kanske är lika bra:angel: Förr var jag en aktiv medlem av Buke... 2
Svar
33
· Visningar
2 137
Senast: doleron
·
M
Fälttävlan Får man göra det? Någon som vet? För vad jag har förstått så får man inte starta fälttävlan med ponny som stor häst. Men hur är det med...
Svar
1
· Visningar
945
Senast: la loca
·
H
  • Låst
Dressyr när man tävlar Lb dressyr ära luva och hopp-platta tillåtet?:confused: :) Hur gäller det med benskydd/benlindoer? vad får man ha? 0... 2
Svar
31
· Visningar
2 481
Fälttävlan Är de någon som vet om man får använda kombinationsbett i terrängen, alltså bettet verkar både i munnen och över nosryggen? Enligt TR...
Svar
2
· Visningar
947
Senast: Daisy
·
W
Hoppning Är det någon som vet vad som är godkänt att ha som bett på en 5 åring enligt TR? Hittade inte min TR hemma, så vore kanon om nån kan...
Svar
10
· Visningar
2 019
Senast: Farao
·
C
Hoppning Hejhej! Jag har en fråga som jag supergärna skulle vilja ha svar på, har sökt i TR men hittade inte. Får man tävla vuxna hästar...
Svar
2
· Visningar
873
Senast: cariii
·
S
Fälttävlan Jag har min häst på Sämsholms gård vilket innebär att jag har alla möjigheter till att träna terräng,saken är den att min häst är mycket...
Svar
19
· Visningar
1 712
Senast: salladsjunkie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka