Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

R
Dressyr talar om "FEI Recognized Dressage"??????
Svar
5
· Visningar
929
Senast: fio
·
Trav För att göra en lång historia kort har jag en fyråring som inte hittat rätt med travet riktigt. Han är frisk och uppkollad och tränas av... 2
Svar
25
· Visningar
3 125
Senast: martha
·
E
Western Vilket bett rider du med och varför? Visa gärna bilder på olika bett som hästen trivs med. 2
Svar
35
· Visningar
2 808
Senast: Lenita
·
Övr. Grenar Hej! är det nån här som vet om man har amatörryttarlicens i England kan rida på den i Sverige eller måste man söka/gå kurs i sverige oxå...
Svar
3
· Visningar
853
Senast: Prillan
·
Tävling Jag undrar om t.ex mor och dotter får starta samma häst, fast den ena startar som ponny och den andra startar som häst? Jag rider...
Svar
18
· Visningar
1 484
Senast: Nussikan
·
L
Islandshäst Hej, jag har en islänning som är 12 år. Han är väldigt pigg och föredrar passen, han är även väldigt bekväm och gör det han själv...
Svar
12
· Visningar
1 634
Senast: cararv
·
B
Dressyr Jag var ute och tävlade igår. Kom 5:a i förklassen, så då var jag rätt nöjd. På framridningen för lagklassen började hästen att sparka...
Svar
6
· Visningar
1 223
Senast: via
·
H
Fälttävlan Vad kan man hitta komplett resultata listor för 4 och fem årschampionaten 2004-2005?
Svar
3
· Visningar
745
Senast: Hebbeli
·
Western Vill dela med mig av en bra länk till massor av olika mönster. Dessa mönster rids nu i helgen ute i Kreuth...
Svar
12
· Visningar
1 378
Senast: SomethingCorporate
·
P
Hoppning Hej! Det är flera år sen min klubb senast hade stilbedömning på hopptävling, så nu är vi ett par stycken som tycker det är dags att...
Svar
4
· Visningar
1 989
Senast: Kitara_
·
Fälttävlan Jag har läst i TR att man ska, för att starta lätt-klass fälttävlan antingen gå en debutant med 0 hinderfel i terrängen eller två LB...
Svar
14
· Visningar
1 238
Hoppning Finns de :confused: :confused: :D
Svar
7
· Visningar
848
Senast: hopp_o_galopp
·
M
Western Hej! Jag sitter här och läser en massa intressanta trådar angående olika bett och deras funktioner. Jag har med mina tidigare hästar...
Svar
18
· Visningar
1 352
Senast: bigganl
·
C
  • Låst
Dressyr Hoppas Den Ligger Rätt! Annars Får Nån Flytta Den! Nån som vill förklara hur man gör Galoppombyten?:D Hur lär man en häst de? Hihi...
Svar
1
· Visningar
864
Senast: PrinceFair
·
P
Tävling Om man ska lösa hästlicens, måste man vara medlem i ngn klubb/ridförening då eller räcker det med att hästen är registrerad ( i det här...
Svar
4
· Visningar
795
Senast: Patience_ox
·
Dressyr Jag sitter och tittar på LA:3.. programmet ser lite småkul ut, men min undran är hur mkt har man att "lalla" med i övergångarna...
Svar
9
· Visningar
1 745
Senast: PrinceFair
·
I
Hoppning Hej! Min häst e. Rebel ZI f 1997, kniper gärna med bakbenen när han hoppar. Jag undrar om det är någon som har nått tips på vad jag...
Svar
19
· Visningar
2 278
·
Tävling Ja, ni ser ju rubriken. Gör ni det? Eller inte alls? Och hur f*n gör man för att manen inte ska bli så fluffig och hal och nästintill... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 124
·
E
Tävling Min häst blev vaccinerad i samband med ett sår hon fick i höstas, och då sa vet att han vaccinerade mot både stelkramp och...
Svar
3
· Visningar
1 116
Distans Igår reds Bergaritten, jag och stallkompisen red våra 20 km i ett bra tempo och med pigga och glada hästar!! Vart godkända och är mycket...
Svar
4
· Visningar
1 315
Senast: Mirraya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka