Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

D
Islandshäst Har sett att många islandsryttare använder tyglar med hake. Alltså en sådan hake som finns på de vanligaste grimskaften. Min fråga är... 2
Svar
27
· Visningar
2 782
Senast: Garpur
·
Dressyr Nu är det dags att skicka in anmälan för vårt div 3 lag i dressyr. Är det någon som vet vart man hittar blanketten för prel...
Svar
3
· Visningar
937
Trav Någon som vet var han står och om dom skickar till Sverige? Sen efterlyser jag lite övrig info om honom eller hans avkommor...
Svar
3
· Visningar
980
Senast: jesse
·
Körning Hur gammal bör en häst vara minst innan man börjar köra in den? :confused:
Svar
10
· Visningar
1 273
Senast: matador
·
M
Hoppning jag har en dponny som jag hoppar nångång ibland..han är mest dressyrhäst men utbildad l:b hoppning. jag har blivit jättefeg när jag...
Svar
3
· Visningar
689
Senast: MatildaVivvi
·
J
Western Hejsan, jag skulle gärna vilja ha lite hjälp från er bukare ^^, Min första häst ( quarter hingst -00 ) fick jag ta bort i Juni då han...
Svar
16
· Visningar
1 604
Senast: __Jeanette
·
A
Western Så här skulle min gubbe vilja rida men han kan knappt sitta kvar på vår dotters käpphäst......Men drömma kan han ju! :angel...
Svar
14
· Visningar
1 254
Senast: Reingan
·
M
Western Ja....dels är jag nyfiken...på hur ni skulle vilja...eller kanske redan har...dekorerat. ...och dels letar jag ideér, för jag har...
Svar
5
· Visningar
995
Senast: Gamblers two blue
·
Trav funderar att köpa en galoppsadel att rida monté med. har ni några bra tips på sidor där dem säljer galoppsadlar? sen undrar jag hur... 2
Svar
28
· Visningar
3 784
Senast: Montéryttare
·
Dressyr Här vill vill ha tips om hur man bäst lägger upp framridningen. Beroende på: Klass Hästens temperament o kondition Underlag Väderlek. 2
Svar
28
· Visningar
4 180
Senast: Sipuli
·
Fälttävlan Hvor har dere fått tak i stoppeklokke (tidtagarur) til å feste på armen? Jeg finner ingen steder, bare sånne man kan holde i hånden, og...
Svar
11
· Visningar
1 886
D
Islandshäst Mitt sto är silversvartskäck, dräktig med svart hingst. Är det 50/50 procent chans för silversvart/skäck/svart, eller dominerar någon...
Svar
8
· Visningar
1 415
Senast: Silkisif
·
L
Islandshäst det är varmt, hästarna har massa vinterpäls kvar och är jätteslöa. Líf har börjat med en ny dumhet.. så fort man tar i tygeln och ber...
Svar
2
· Visningar
1 061
Senast: Hressa
·
N
Trav Har för 2 månader sen köpt en snart 2årig kallblodshingst som blev inkörd förra sommaren (hos proffstränare) och har hos fd ägaren...
Svar
3
· Visningar
820
Senast: nalle
·
Fälttävlan Vad är bäst att träna på om man vill att hästen ska få längre och snabbare galopp för terrängen? Mycket ökningar/längningar i skogen...
Svar
4
· Visningar
1 080
Senast: memmalotta
·
I
Hoppning Ja, hopptränar ni era hästar samma vecka som ni ska på meeting. Jag själv ska tävla lördag och söndag en klass varje dag och undrar om...
Svar
5
· Visningar
997
Senast: Långnos
·
S
Western hihi spända som stålfjädrar, Gissa poängen! http://www.youtube.com/watch?v=u9F8Q-XwRsE (western riding C, mönster 9) Alla ni andra...
Svar
13
· Visningar
1 030
Senast: Sellan
·
Trav Är det någon som har friska idéer om hingstval till stoet L´Infante (Cygnus d´Odyssee - Florestan)? Pris max 40 000 kr. Exteriör: Stor...
Svar
9
· Visningar
1 059
Western har ni sett att hööks har fått in Sporre med trissa för engelsk ridning?
Svar
5
· Visningar
782
Senast: Sellan
·
Fälttävlan Ja, så var det dags för årsdebuten i Mantorp, 100cm. Jocke var minst sagt på hugget och han visste direkt vad det var frågan om, han har...
Svar
15
· Visningar
1 309
Senast: Jockey Tur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka