Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Om man rider utom tävlan måste man då följa TR`s utrustningsregler?
Svar
13
· Visningar
1 274
Senast: Fiorano
·
Dressyr Någon som kan ge exempel på korta dressyrsadlar som kan passa en häst med ryggprofil som bilderna nedan, med anläggningsyta på ca 40cm...
Svar
5
· Visningar
1 300
Islandshäst Är totaly lost på allt som har med islandshästar och dess gångarter att göra, men skulle gärna vilja få förklarat för mig vad grisepass...
Svar
12
· Visningar
1 971
Trav ....när det står att en häst blivit "följdstruken"? Funderat på det länge, så nu måste jag bara fråga....:)
Svar
2
· Visningar
1 889
Senast: Zandrah
·
R
Hoppning Jag undrar om det finns någon punkt i TR där det står att man måste ha fast staket runt en hoppbana på tävling?
Svar
4
· Visningar
1 206
Senast: Kitara_
·
W
Tävling Nån som vet om det är okej att tävla och visa kopierade vaccinationsintyg om man har nån som intygar att det är hästens vaccinationer...
Svar
13
· Visningar
1 485
Senast: starcraft
·
Distans Jag funderar på om det är jag som är blind eller har inte ryttarmeddelandet kommit ut på hemsidan som lovat. I proppen står det att det...
Svar
7
· Visningar
976
Senast: Gimmick
·
W
Western http://www.youtube.com/watch?v=uGsOV_eOYXk http://www.youtube.com/watch?v=dC_15etNe7U http://www.youtube.com/watch?v=GFJpDNW08Cs...
Svar
19
· Visningar
1 198
Senast: Mount Never Rest
·
Trav Det är INTE TILLÅTET att göra reklam för avelshingstar i forumet!! Dvs, inlägg som är reklamlika i sin karaktär - oavsett om de är om...
Svar
10
· Visningar
1 007
Senast: ameo
·
M
Hoppning Är det någon som vet var man kan hitta förslag på hoppbanor?:confused:
Svar
7
· Visningar
1 219
Senast: ricca
·
D
Körning Jag fick syn på den här vagnen för ett par dagar sen Jag har varit sugen på att köpa en ny vagn ett tag nu, har varit inne på en... 2
Svar
31
· Visningar
2 246
Senast: Liiza
·
M
Trav Vet inte om denna tråd ligger rätt nu, men jag hoppas. Skulle vilja veta hur ni gör nör ni tränar era travare i intervaller. Hur många...
Svar
6
· Visningar
3 344
Senast: martha
·
J
  • Låst
Övr. Grenar Läste en tråd om det nyss och blev lite nyfiken. Få jag tävla shettis, fastän jag är 16år? Jag bor i Enköping (i uppland) när är...
Svar
1
· Visningar
806
Senast: ullo
·
H
Tävling Jag har en fråga åt en kompis. jag vet att det är massor av frågor om grönt kort, men jag hittade inget svar på denna; hon går på en... 2
Svar
38
· Visningar
3 179
Senast: ConfettiCavat
·
F
Western Jag har en westernsadel med silvriga tillbehör på. Och det har kommit något gult på dom/vet ej vad. Men är det någon som har något tips...
Svar
12
· Visningar
1 794
Senast: Mia L
·
B
  • Låst
Övr. Grenar vart kan man få tag på fullblods hästar som kommer direkt från banan vart vänder man sig då?
Svar
8
· Visningar
1 300
Senast: tifo
·
E
Western Hej! Jag behöver hjälp, vet inte vilken sorts pad jag skall ha under min sadel. Hästen är en varmblodstravare (ridhäst) med hög...
Svar
1
· Visningar
1 057
Senast: Mount Never Rest
·
I
Hoppning Ja hur ska eftergiften egentligen ges? De som jag tränat hoppning för har alltid sagt olika. En säger att handen ska gå längs mankammen... 2 3
Svar
40
· Visningar
4 335
Senast: emelit
·
Dressyr Var går egentligen gränsen vid förlängd steglängd, och mellantrav/galopp? Jag får en känsla av att vissa domare inte dömer efter... 2 3
Svar
46
· Visningar
4 189
Senast: pink_angel
·
Islandshäst Vad har ni för erfarenheter av honom? Någon som kanske till och med har ridit honom? Hur var han? Har någon erfarenhet av hans...
Svar
14
· Visningar
3 270
Senast: Båbbe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka