Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Q
Distans Vi har pratat massor om hästar här, men bakom hästen måste det ju finnas en människa. Vilka människor tycker ni borde få pris för att... 2
Svar
20
· Visningar
3 494
Senast: rulana_korsbar
·
L
Hoppning hade varit kul om vi kunde lägga ut lite filmer när vi hoppar och tävlar:P
Svar
2
· Visningar
705
Senast: Lillgangstah
·
T
Trav Jag undrar var det finns ställen där man kan lära sig köra ponnytrav, i stockholmsområdet (bor på lidingö) har alltid tyckt att det...
Svar
4
· Visningar
1 373
Senast: Russinet
·
  • Låst
Övr. Grenar Nu är jag inte alls insatt i det här med galoppsport, men är på jakt efter en FD galoppör. Vilken prisklass brukar de ligga runt?
Svar
4
· Visningar
1 310
Senast: Ninniw
·
A
Tävling Jag har ett litet problem nästan varje gång jag har tävlat och det är att jag får nästan som blackout inne på banan, hjärnan verkar...
Svar
4
· Visningar
867
Senast: Nikkan_1
·
Hoppning Igår var de dax att ta ut lille ponken på "tävlings" banan igen efter vinterns skador. Och vi hoppade en CR hoppning på 80 cm. Ojoj var...
Svar
16
· Visningar
1 048
Senast: Halifaxen
·
T
Tävling Är det fler än jag som har svårt att komma ihåg banan .... är inte rädd för hindern men att glömma banan är mitt största bekymmer.. vad...
Svar
3
· Visningar
798
Senast: Jardina
·
N
Islandshäst Hej, Kan någon ge mig bra bra hemsidor/internet adresser till internet butiker där jag kan köpa tyngd boots av typen "gummi klockor"...
Svar
6
· Visningar
3 755
Senast: LinnK
·
  • Låst
Dressyr Får man tävla med någon form av bettlöst träns på dressyrtävling?
Svar
6
· Visningar
731
Distans Hej! Jag tänker vara med på en pp i sommar, 30km... Nu undrar jag om hästen verkligen orkar bli transporterad dit och hem samma dag som...
Svar
10
· Visningar
1 434
Senast: roxanne
·
K
Övr. Grenar Vilka var där ikväll? Hörde ordet buke sägas på fler än ett håll....
Svar
13
· Visningar
1 186
Senast: LinneaM
·
T
Körning Men eftersom det är ganska dött här på körning så frågar jag ändå. Jag är nybörjare när det gäller körningen men håller på och försöker...
Svar
2
· Visningar
727
  • Låst
Dressyr får man har det i dressyr? Ponny
Svar
3
· Visningar
724
Senast: Victovie
·
F
Hoppning ska troligen köpa en ny sadel och funderar som ara den. kan ni inte ge mig tips? gärna med bilder. 2 3
Svar
55
· Visningar
4 197
Senast: Hoppiz
·
K
Körning Nu vill jag se bilder på era huvudlag! Både till arbete och tävling... Gärna inköpsställe också!
Svar
2
· Visningar
813
Senast: Nussikan
·
U
Övr. Grenar Är det någon som kan förklara hur dessa två förhåller sig till varandra...? De verkar bägge vilja vara *den* svenska föreningen för WE...
Svar
2
· Visningar
968
Senast: Uddi
·
L
Dressyr Har haft jätteproblem med att hitta ett bett som hästen gillar men nu har jag äntligen hittat ett som funkar... Ja hoppar med Gummi...
Svar
2
· Visningar
673
Senast: pinky
·
Distans Suttit och funderat nu fram och tillbaka och testat lite olika typer av skydd och kommit fram till att många av dem ger skav på något...
Svar
7
· Visningar
1 077
Senast: Paryscha
·
M
Dressyr Kan man förbättra gångarterna eller rättare sagt förbättra bakbensengagemang och mer drivning bakifrån i gångarterna, hur isåfall? Har...
Svar
5
· Visningar
1 243
Senast: mjauen
·
S
Dressyr Varför vill man att hästen ska vara lösgjord? Hur märker man att hästen är lösgjord? :confused:
Svar
14
· Visningar
1 544
Senast: Chanel_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka