Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Övr. Grenar Efter flytt till Västmanland skulle jag nu vilja ta upp galoppridningen igen. Har ridit en del galopp tidigare både i Sverige och i...
Svar
3
· Visningar
1 167
Senast: quintess
·
Islandshäst Om jag behöver tvätta hennes exsemtäcke,hur ska jag gå tillväga?? Hur många grader och med vilket medel?? Skadar det täcket??Det var...
Svar
7
· Visningar
1 941
Trav ungefär vilka tider ligger era varmblod på i träning (snabbjobb) innan ni startar dom? Jag har mest tränat kallblod förut, men har...
Svar
7
· Visningar
1 134
Senast: kotten
·
Islandshäst Får man betäcka ett obedömt sto med elit hingst??:angel:
Svar
11
· Visningar
1 451
Senast: sambaengi
·
Tävling Hm, ska tävla lokalt nästa helg, betalade in licensen (till mig) för typ hundra år sedan och har änu inte fått den. :crazy: Vad ska man...
Svar
11
· Visningar
1 167
Senast: Fossing
·
B
Dressyr Får jag tävla med rakt gummibett med vanliga ringar på lokal tävling? Eller rakt vanligt tränsbett?.. Får man ha tredelat med D-ringar...
Svar
2
· Visningar
761
Senast: BabieBus
·
Dressyr Var hittar jag ett syntetbett som är tredelat och med fasta ringar? Går nog bra med D-ringar (för visst får man tävla med D-ringar?)...
Svar
4
· Visningar
910
Senast: Camilla_H
·
Trav Är det någon som har erfarenhet av sådana? Det jag är ute efter är alltså rätt mycket förskjutna pållar. Håller de över huvud...
Svar
15
· Visningar
1 743
A
Övr. Grenar Var det någon som va på träningen i stockholm tittade red el hästägare och är det någon som ska till göteborg? Hur tyckte ni det...
Svar
7
· Visningar
1 038
Senast: Jockeyjoe
·
B
Körning Jag tycker att körning är väldigt roligt, håller själv på att försöka kära in min lilla pålle där hemma. Problemet är bara att jag är...
Svar
10
· Visningar
1 163
Senast: Tjalfe
·
Fälttävlan Japp, igår anlände min splitternya Racesafe RS2000. Jag har aldrig haft väst på mig vid ridning och idag blir debuten. Idag blir även...
Svar
11
· Visningar
1 051
Western Jag köpte nyligen ett breedingstock sto och skulle vilja kolla lite på hennes stam, hur hennes far såg ut osv. gärna hitta syskon. Hon...
Svar
4
· Visningar
1 123
Senast: Joy
·
J
  • Låst
Trav Vi fick föl på morgonen:) Ett brunt stoföl med lika stor stjärn som sin far moe odin:) ååh nu vill jag åka från jobbet så jag får fara...
Svar
2
· Visningar
815
Senast: bulwark
·
Dressyr öh, ja... är nästan lite pinsamt att fråga det här, men eftersom att jag inte riktigt förstår så känns det illa tvunget, haha. Det...
Svar
13
· Visningar
1 251
Senast: mijan
·
Dressyr Vad är era bästa övningar för att få en spänd häst mjuk och lösgjord? Vissa dager, särskilt om det hänt nåt utom det vanliga..., så...
Svar
5
· Visningar
1 399
Senast: IngelaH
·
Hoppning Ska tävla på måndag och startar först i båda klasserna! :crazy: Har alltid haft turen att starta typ i mitten.. Hur funkar det när man...
Svar
12
· Visningar
976
Senast: Estivuz
·
W
Western Hej Kunde vara kul att få läsa vad ni är för ena' samt vad ni gör som skriver här...Svara på följande om du har lust! :) Hur... 2
Svar
33
· Visningar
2 448
Senast: Elanor
·
E
Western Hur ofta rider du för instruktör? Vilken utbildning/nivå har instruktören (om du vet det). Skulle du vilja träna oftare? Har du en...
Svar
7
· Visningar
1 044
Senast: leia
·
G
Övr. Grenar hejsan. skulle vilja veta mer om det finns någon förening för shettisar som tävlar galopp och vart ska jag vända mig om jag vill veta...
Svar
2
· Visningar
1 218
Senast: chickoiv
·
Körning Jag var iväg på körträning i går och samtidigt va det ett till gäng där och körde en shettis. Shettisen hade en alldeles för liten sele... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
7 298
Senast: Nussikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka