Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

N
Hoppning Jag ska tävla en lokal hopptävlong i morogn och undrar om jag måste ha kavaj? kan jag ha en klubbtröja ist? Kan man tävla i shortchaps...
Svar
9
· Visningar
886
Senast: CallMeAce
·
S
Islandshäst Tänkte anmäla mig till tävling, men jag hittar inte mina gamla resultat som jag måste ha? Var kan jag hitta dem? Någon som vet? 2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 021
S
Tävling Vad menas med öppen klass och stängd klass? Så här står det: Första och andra omgången rids i stängda klasser medan tredje och...
Svar
2
· Visningar
970
Senast: Skippy
·
M
Trav Skulle behöva lite hjälp minst sagt. Har ett nordis sto e. Lappello 5 år och hon VILL verkligen Inte springa fort. hon tar inte i för 5...
Svar
2
· Visningar
915
Senast: Tail
·
Dressyr Jag har ett problem med min sitts.. Min häst kan var ganska trög att få fram så man måste driva ganska myket med skänklarana, men för... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 660
Senast: Ponnytant
·
D
  • Låst
Dressyr Hejsan! Jag har funderat på att testa att starta i en I tävling med min ponny, men skulle vilja ha ett hum om vad för vägar/rörelser som...
Svar
1
· Visningar
744
Senast: PrinceFair
·
B
Dressyr Hästen är ett halvblod på snart 6 år, men är ca ett år efter i utbildningen. Blev förut riden i ett väldigt undertempo = noll bjudning...
Svar
9
· Visningar
1 288
Senast: MiniLi
·
J
Körning har alla det när ni kör eller? på bilderna för selar ser man det nästan aldrig, men har man alltid det när man kör? 2
Svar
24
· Visningar
2 628
Senast: Djurjouren
·
Svar
13
· Visningar
1 346
Senast: solenbakommolnet
·
Z
Distans Någon som vet hur det gått/går?
Svar
17
· Visningar
1 881
Senast: Raztnap
·
1
Övr. Grenar någon som vet hur det gick för den häst som kom lös utanför Jägersros område vid tävlingarna igår ?
Svar
6
· Visningar
1 078
Senast: _Alexandra_
·
A
Dressyr hej! jag har ett danskt halvblod som jag haft sedan 3 år tillbaka som ja inte vet ngt om sen 0-7 års ålder, det enda jag vet är att han...
Svar
1
· Visningar
973
Senast: Uddatyp
·
Western Nu har jag lite frågor angående trailhinder..... Jag tänkte träna lite hemma inför kommande tävling och vill göra "hindren" så...
Svar
16
· Visningar
1 606
Senast: Stolpskottet
·
Islandshäst Snart är mitt släp klart och självklart vill jag ha isisdekaler på! Så! Var kan man köpa? Vill gärna se fler modeller än "dom tre...
Svar
12
· Visningar
1 675
Senast: izza
·
C
Tävling Precis som rubriken lyder - Hur sent får proppen till en tävling läggas ut ? Alltså om det finns något visst antal dagar / veckor innan...
Svar
3
· Visningar
889
Senast: trazel
·
I
Hoppning Har hört att det kommit nya regler angående avanmälan? Vad är det egentligen som gäller? Har läst att man måste avanmäla sig senast en...
Svar
7
· Visningar
1 209
Senast: Streiff
·
J
Hoppning Hejsan mitt varmblod hoppar jätte fint på höga höjder men sen när man sänker hindret en aning då river hon jämt med frambena och hon...
Svar
7
· Visningar
1 106
Senast: MissOnly
·
Western Lite nyfiken på vilka som ska åka dit som tävlande och eller som publik!:) Själv har vi planerat för en tripp dit med både häst och...
Svar
14
· Visningar
1 484
Senast: Mia L
·
Western Jag ska ju börja rida western en dag när min polla är lagom inriden för att kunna transporteras... :p Och då vill jag få lite tips på...
Svar
2
· Visningar
969
Senast: Ticka
·
P
Dressyr Hej! Vad ska man ha för klädsel på en dressyr-klubbtävling? Jag har tappat bort mitt TR och tänkte att jag skulle kolla upp det här för...
Svar
5
· Visningar
991
Senast: Paxido
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka