Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Dressyr Har du varit med om detta? Du rider ditt program, tycker det känns jättebra, känner dig riktigt nöjd och väntar med positiv förväntan...
Svar
7
· Visningar
1 169
Senast: Hallonsoda
·
T
Övr. Grenar de får ju inte reggas som shetland, men finns det agilitytävlingar där shettisar som är små bponnier får vara med?
Svar
3
· Visningar
1 038
Senast: Tindra06
·
P
Western Jag skall nu ev köpa mig en ruskorsning. Den är ca 140 cm hög och mkt kraftig och viktbärande till runt 80 kg. Jag är 163 cm lång...
Svar
9
· Visningar
1 286
Senast: Seabaz
·
E
Körning MittNyaJag mfl. som har Hobby selen från Equilex. Vilken sorts däckel är det på den? Såg i Anders Erikssons bok om att utrusta hästen... 2
Svar
28
· Visningar
4 089
Senast: Egonson
·
S
Dressyr Hur många startande i timmen kan man räkna med, Dressyr-ryttaretest? (finns kanske olika, har inte koll skall bara köra dit systerdotter...
Svar
11
· Visningar
1 645
Senast: Essepesse
·
Trav Någon som vet hur Börjes billigare sele är? är det något att ha eller är det dåligt, hårt, allmänt kasst läder? Finns ingen bild men det...
Svar
19
· Visningar
1 951
Senast: tinafinis
·
P
Dressyr När jag red på ridskola värderades det väldigt viktigt att man red med buren hand. D.v.s. ca tio över framvalvet, ca tio cm framför och... 2
Svar
30
· Visningar
4 360
Senast: linkat
·
J
Dressyr har ni några tips på snygga dressyrträns, funderar på att köpa ett nytt men vet inte riktigt vad jag ska satsa på... det enda jag vet är...
Svar
5
· Visningar
995
Senast: Luxurios
·
Fälttävlan Fblstoet kom med en närmast panisk skräck för diken. För att göra en lång historia kort så har jag en ganska bra bild av vad som hänt...
Svar
15
· Visningar
1 772
Senast: Cut3Leo
·
Western Har en Rocking R ranchsadel som jag måste sälja, men jag har ingen aning om vad det är för storlek:crazy: :confused: . Köpte sadeln på...
Svar
6
· Visningar
1 002
Senast: Texaz
·
M
Hoppning innan ni läser vill jag påpeka att min ponny aldrig förr har bockat med mig på Idag skulle jag hoppa lite småhinder igen (har gått...
Svar
8
· Visningar
1 210
Senast: iiiiina
·
W
Western Hej alla som kan Quarter avel. Är det någon som känner till något om fölade hästar: Shiners vintage Two eyed Jac Zan Par Barr...
Svar
1
· Visningar
821
Senast: hotrodder
·
Z
Western Kan man ngnstans söka på hästens namn och få upp tidigare resultat ?? Har precis köpt en häst som ska ha tävlat mkt enl tidigare äg...
Svar
6
· Visningar
1 060
·
S
Western Skall en ponny minst vara för att få delta i ko-klasserna?
Svar
3
· Visningar
817
·
I
Hoppning Nästa vecka ska jag och ponnyn tävla vår första regionala tävling. Hörde någonstans att veterinärbesiktning är obligatoriskt på...
Svar
7
· Visningar
951
Senast: Olympus
·
S
Dressyr tänkte att jag skulle va med till hösten men fick reda på att det är något nytt nu som heter ryttartest /dressyr test vad är det som är...
Svar
1
· Visningar
693
Senast: PrinceFair
·
D
Fälttävlan Hej! jag skulle vilja börja rida fälttävla, dock bara debutant klassen var jag tror.:angel: Jag kommer att tävla en stor häst, som...
Svar
4
· Visningar
817
Senast: DunderKlumpen
·
Islandshäst Vilka sadelmärken bör jag kolla på om jag är ute efter en sadel med extra vid bom till en häst med knappt ingen manke och något svängd...
Svar
19
· Visningar
1 977
Fälttävlan någon som vet vad maxpoängen är i fälttävlansprogrammet debutantklass 2001? vill nämligen räkna ut min procent som jag av någon...
Svar
7
· Visningar
791
Senast: PrinceFair
·
Dressyr Vad har ni här på avel att säga om krönikan i R******t? Den angående dressyrhästens rädsla och lättskrämdhet? Stämmer det tror ni? Vad... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 302

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka