Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Ägaren till min medryttar häst funderar på nytt sele (prg av den andra är lite *host* kass xD)...
Svar
1
· Visningar
831
Senast: Fjunet
·
E
Körning En liten undran... verkar som min livskamrat får tillbaks sin reumatism. Det är ju aldrig speciellt välkommet, men om jag får tänka lite...
Svar
11
· Visningar
1 479
Senast: Elviramax
·
Western Det bästa köp som jag har gjort är nog lite fynd som jag har gjort på E-bay:) De sämsta är alla paddar som jag har köpt i hopp om...
Svar
12
· Visningar
1 359
Senast: Mount Never Rest
·
L
Distans Vad har ni för åsikter om detta? Jag skall byta stall om tre veckor. Hästen i fråga är mkt transporträdd. Det är 2,5mil till det nya...
Svar
6
· Visningar
1 652
Senast: Wembley
·
Islandshäst en av mina hästar får jätte lätt täckes skav på bogen! får era hästar också det? har ni några tips på det!!
Svar
6
· Visningar
1 121
Senast: Jaulgreis
·
D
Western Hei! Jeg skal på mitt første westernstevne i begynnelsen av juni og trenger litt hjelp til hva jeg skal ha på meg! Jeg har trinse...
Svar
8
· Visningar
1 359
Senast: qtrsforpleasure
·
H
Tävling Har en tjej i mitt stall som har en b-ponny hon haft i 1 år. Tidigare ägare hade skickat in pass-ansöakn långt innan dom sålde och ännu... 2
Svar
20
· Visningar
1 765
Senast: Sazalamel
·
Körning Är det någon som vet om man kan låna utrustning till en shetland någonstans? Jag ska nämligen ha en liten kille hemma över sommaren men... 2
Svar
20
· Visningar
1 893
Senast: Nussikan
·
Trav Okej, ursäkta en dum fråga, men modesele, är det samma sak som remsele? Eller vad är det för något?
Svar
5
· Visningar
1 984
Senast: Zandrah
·
Islandshäst fanns en gammal tråd om detta men den va så hemskt gammal och handlade inte riktigt om det jag undrade. jo.. jag ska tävla i...
Svar
11
· Visningar
1 707
Senast: Gullan86
·
Hoppning Behövs det för häst och ryttare? Det är typ 100 år sen jag tävlade sist :angel: Nu har jag debuterat min totto i en skojtävling...
Svar
5
· Visningar
785
J
Dressyr hejsan jag har snart tävlat i LC i ett år men inte med min häst utan bara med ridskolehästar och jag undrar om jag kan gå upp direkt... 2
Svar
26
· Visningar
2 619
Senast: Jarth
·
Dressyr Ja som ni ser på överskriften så är det vad jag letar efter. Finns det till ett hyftat pris någonstans? Gärna med ganska breda remmar...
Svar
8
· Visningar
1 160
Senast: bigganl
·
D
Hoppning Vad finns det egentligen för ponnysadlar som är 16" och bruna? SNälla ge mig tips, jag hittar ingenstans! :bump: :bump: :bump:
Svar
14
· Visningar
1 474
I
Fälttävlan hej är det någon mer än jag som älssssskar fälttävlan svara då och vad du tycker om det och varför !!!!!! ni som inte gillar fälttävlan...
Svar
3
· Visningar
795
Senast: Flyrider
·
Islandshäst jag var med som veterinär assistent på en tävling för någon vecka sedan . nästan 30% av hästarna hade sår i munnen:( jag tycker att...
Svar
2
· Visningar
1 189
Senast: fjodur
·
Tävling Ex, Klass 1 LA:1 2007 rosett, plakett, hederspris 80+20 kr Vadå 80 + 20, är det inte bättre att skriva 100 direkt ? Nåns om e...
Svar
5
· Visningar
1 101
Senast: mumlan81
·
L
Tävling Tänkte bara höra hur många det är som äger ett hyfsat fräscht TR och om ni använder det ngn gång?? Har aldrig ägt ngt hittills under...
Svar
16
· Visningar
1 278
Senast: starcraft
·
Hoppning Hej! Har ett fullblodssto, har alltid varit en riktig hoppmaskin men nu till problemet. Hon verkar inte tycka det är roligt... 2
Svar
22
· Visningar
1 759
Senast: NovaAngel
·
Tävling Hur är det egentligen med reklamreglerna, har hört att man får tävla med reklam på schabraket om det är max 10x10 cm ? Stämmer detta ?
Svar
7
· Visningar
1 651
Senast: NoExit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka