Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Om man vet en häst som blivit bedömd, men vet inte när och vilken poäng (bara att det är en "hög 2:a klass bedömning), kan man på något...
Svar
12
· Visningar
1 510
Senast: tiger89
·
  • Låst
Dressyr Ja, nu börjar det dra ihop sig! Men, var någonstans kan jag hitta info?! Jag vet att jag har läst proppar för ponnychampionatet förrut...
Svar
2
· Visningar
821
M
Islandshäst Vad är skillnaden på grisepass och flygande pass? Har någon bilder som visar både grisepass och flygande pass?
Svar
10
· Visningar
1 763
Senast: Silkisif
·
  • Låst
Dressyr Krävs det några specella resultat för att få tävla reginalt eller är det bara att starta (gäller ponny). Vilka klasser finns med på...
Svar
1
· Visningar
756
B
Dressyr Fråga: Existerar det avd B där överårig ryttare kan rida inom eller utom tävlan bland ponnyryttare? Vad är det egentligen som gäller...
Svar
11
· Visningar
1 521
Senast: Bodil
·
N
Dressyr Hur lär jag mig och hästen piruetter? Nån som vet?:bump: 6 7 8
Svar
144
· Visningar
10 751
Senast: Susan
·
Tävling Har sett i vissa annonser för stövlar som det stått "godkännd för tävling" i. Så då undrar ju jag om det finns stövlar som man absolut...
Svar
15
· Visningar
1 586
Senast: Laivine
·
8
  • Låst
Distans Någon som vet när sista anmälningsavgiften är för Lilla Vasaritten 2007? Och om man behöver grönt kort när man anmäler sig? Eller om...
Svar
1
· Visningar
966
Senast: Groom-pelle
·
Dressyr Fick igår höra av min tränare och tillika domare att vi inte kommer få ha spö alls på framridningen. Detta har hon hört av sin tränare... 4 5 6
Svar
118
· Visningar
8 781
Senast: Degree
·
Trav Jag har helt snöat in på sitsen i montén. Det kanske beror på att jag tycker att jag har mycket kvar att jobba med och lära mig...
Svar
1
· Visningar
836
Senast: Montéryttare
·
L
Tävling Visst borde det väl finnas en åldersgräns eller något annat som sätter stopp för hästar som är på tok för gamla & stapliga för tävling... 2
Svar
23
· Visningar
3 098
Senast: blohme
·
W
Hoppning Är så trött på alla stissiga hästar jag haft, och alla skador man fått..... skulle kunna tänka mig att köpa en grövre ras, men jag... 2
Svar
28
· Visningar
5 821
Senast: wannehavefun
·
A
Islandshäst Jag rider en femgångare som altid har haft väldigt lätt för att bli passaktig i tölten när han blir het annars har det varit klockren...
Svar
3
· Visningar
868
Senast: dezzi
·
Dressyr Är det någon som vet om det blir några nya tillåtna bett 2007? Det har ju varit på tal att raka bett ska tillåtas, det vore ju...
Svar
3
· Visningar
917
Senast: arabidopsis
·
I
Islandshäst Jag har en häst som är femgångare men han är aldrig lagd i pass och det är inte något som jag kommer göra heller för han är inte...
Svar
4
· Visningar
2 045
Senast: isse
·
Tävling Kan en häst med två olika ryttare tävla för två klubbar? Om tex en tävlar hoppning och den andra dressyr men dom tillhör inte samma...
Svar
2
· Visningar
1 193
Senast: PrinceFair
·
S
Trav Det var ganska länge sen jag starta häst:angel: Lite funderingar om vad som används i utrustningsväg till hästarna? Används...
Svar
12
· Visningar
1 448
Senast: PÄMMI
·
Trav Skulle vilja veta hur ni går till väga för att träna era travare nu när marken är frusen och de inte finns någon dämpande snö. Jag har...
Svar
15
· Visningar
1 590
Senast: ghost
·
B
Fälttävlan nu när årets säsong är över är det väl tid för en snabb reflektion. blev du nöjd/missnöjd?? varför? nya mål? :) 2
Svar
30
· Visningar
2 858
Senast: eijkeij
·
Körning Okey,jag och ägaren till min med.häst ska köpa en rockard till hästa-pollen och vi har funnit den Perfekta rockarden till... 2
Svar
27
· Visningar
2 657
Senast: Doneloge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka