Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Hoppning Jag vet inte om denna ska ligga på dressyr :confused: men detta handlar om hoppning. Iaf :D Jag rider ett varmblod (travare) och hon...
Svar
4
· Visningar
775
Senast: sensual
·
F
Trav Vet att det var lite om detta i en tråd förut men den hittar jag inte nu (ja, okej då, jag har inte letat ihjäl mig:angel: ) Vad är...
Svar
13
· Visningar
1 453
Senast: Montéryttare
·
S
Hoppning Hej , vor mycket intressant samt kul att se villka Ponnyryttare och ponnyer som ni är mest förtjusta i (tävlandes på hög nivå). Är även...
Svar
13
· Visningar
1 169
Western Ja...ni ser rubriken... Vad har ni framför er i vinter? Nån tävling/tävlingar? Träning för vårens tävlingsäsong? Så...berätta....... 2 3
Svar
58
· Visningar
4 257
Senast: lady_mike
·
F
Dressyr *Vad menas med begreppet "underhals"??? *Hur får hästar underhals??? (bild-exempel?) *Hur ser man om en häst har underhals??? *Hur... 2
Svar
24
· Visningar
16 496
C
Övr. Grenar Satt och kollade på riddarbilderna och blev mäkta imponerad av de duktiga riddarna och deras hästar... så jag måste ju fråga - vad är de... 2
Svar
39
· Visningar
5 520
Senast: Lycanthrope
·
B
Körning Har en bekant som ska börja köra par med sina shettisar:banana: Ska man tänka på något speciellt när man väljer marathonvagn och...
Svar
6
· Visningar
1 815
Senast: Carolus
·
Dressyr Håller nu på att varva dressyrjobb med klättring 2 ggr/v. Ger ganska snabbt resultat. I början försökte hon att galoppera upp, som... 10 11 12
Svar
236
· Visningar
14 530
Senast: DressyrMupp
·
M
Trav Fick en ide :idea: om att alla ni som går på Naturbruksgymnasium som är med i Gymnasie Ligan (Trav tävling mellan skolorna)kunde... 2
Svar
26
· Visningar
2 052
Senast: misscocacola
·
Trav Kan ni ge exempel på hästar som kommit tillbaka efter böjseneskador? Då menar jag inte små varningar utan riktiga. Och med kommit... 2
Svar
25
· Visningar
2 923
Senast: Nebraska
·
Islandshäst Det har kanske funnits en massa sånna här trådar redan, men jag är ny här och drar i annat fall igång en ny.. :angel: Jag skulle... 2
Svar
25
· Visningar
2 527
Senast: em76
·
J
Trav Jag har tidigare ridit i en hemmasydd tävlingsjacka men har nu bestämt mej för att skicka efter en från Mira. Problemet är bara...
Svar
3
· Visningar
1 304
C
Hoppning Igår när jag hopptränade med min häst sade min tränare att hon var bar för att hon hade "lyft". Ja förstod inte riktigt vad han menade...
Svar
2
· Visningar
790
Senast: Chappe_
·
K
Western Från grön unghäst till mer utbildad häst. Vore intressant att titta på formen i de olika stadierna. 3 4 5
Svar
97
· Visningar
10 703
Senast: HoppFantasten
·
W
Dressyr Har ni tips pålite olika lösgörande övningar? Bara roligt att höra olika versioner.... bring it on!
Svar
12
· Visningar
1 333
Senast: cristobal
·
S
Körning Jag har nyss köpt en häst. Ett gottlandsruss. han är inkörd och trivs bra bakom vagn, saken är bara den att han har skenat iväg och...
Svar
7
· Visningar
959
Senast: Saah_pippi
·
Dressyr ridit KM i dressyr idag. hästen känndes fin. räckte inte till placering men nöjd var jag. men nu när jag kommit hem och satt mig för... 2
Svar
34
· Visningar
2 481
Senast: LillaGeisha
·
Hoppning Vore kul om ni kunde ge tips var man kan beställa dom billigaste hindrerna lr dom lättaste att bygga sj :angel: .. För te.x jag har...
Svar
12
· Visningar
1 586
Senast: blohme
·
M
Körning Hej! Lite svårt att formulera detta men jag har problem när jag ska köra min shettis. Har bett om hjälp irl oxå och fått det, men... 2
Svar
30
· Visningar
2 277
Senast: Skulla
·
C
Dressyr Jag var och såg küren på Munich indoor idag och nästan alla ryttare hade spö under ritten? Måste vara något tyskt eller? fast det var en... 2
Svar
28
· Visningar
3 100
Senast: Degree
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka