Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Hoppning Jag är en hoppryttare som bara inte kan vara utan min säkerhetsväst, blir så himla mesig utan och vågar inte chansa på samma sätt som om...
Svar
13
· Visningar
2 922
Senast: Magic_Mac
·
Trav Finns det att hitta på nätet? Eller någon snäll bukefalist som kan maila mig ett? 2 3 4
Svar
68
· Visningar
12 097
Senast: martha
·
L
Fälttävlan Alltså, jag har helt noll koll på det här med fälttävlan, men det är en av mina högsta önskningar att börja med det med min ponny ;)...
Svar
5
· Visningar
1 039
Senast: Idasagare
·
N
Islandshäst Hej! jag har ett gammalt turridnings sto som har extremt mycket grissepass. men det har blivit bättre nu eftersom nu travar hon i fin... 2
Svar
22
· Visningar
2 042
Senast: cristobal
·
Islandshäst Min erfarenhet av isisar sträcker sig till att ha ridit turridning en gång i mitt liv:p Har dock luskat ut att förutom att rida uti...
Svar
15
· Visningar
1 821
Senast: Ryver
·
K
Tävling Var inne på ridsportsförbundets hemsida och läste lite om de nya reglerna angående vilka klubbar som får ställa ut licenser nästa år...
Svar
5
· Visningar
9 992
Senast: PrinceFair
·
S
Trav Var köper jag tränings sulky och sele? Vill ha med QH... vilket märke på sulky anses va bäst? När det gäller sele är det väl tärnsjö...
Svar
8
· Visningar
1 128
Senast: sandraliz
·
Western Hur många här inne har Appalosa till western? Är dom lika "bra" som en paint/quarter. Vad finns det för / nackdelar med dom? Berätta...
Svar
5
· Visningar
1 104
Senast: Ginne
·
N
Western Läste på Stallmagasinets nät sida att Sporty Dandy är allvarligt skadad. Vårdas på Helsingborgs djursjukhus.
Svar
7
· Visningar
2 651
Senast: Parentesunge
·
Övr. Grenar Har hängt med i forumet en tid nu och det kommer fram mycket bra ino om man bara frågar så nu ställer jag min fråga eller snarare mina... 2
Svar
26
· Visningar
3 391
Senast: Jezzy_flyer
·
H
Körning Av ren nyfikenhet undrar jag. Finns det däckelunderlägg i fårskinn? Och vart iså fall.
Svar
18
· Visningar
2 673
Senast: AKB
·
J
Körning :) Jag är ny inom körning. Berätta lite om fina minnen ni har tillsammans med din häst/ponny. Vilken ras? Gärna bild på er.:)
Svar
8
· Visningar
937
Senast: Elwira
·
F
Dressyr ngn som vet anledningen till att rakt bett inte är tillåtet på dressyrtävling? För hur är det... varken rakt bett av gummi eller metall... 2
Svar
21
· Visningar
2 662
Senast: caballus
·
B
Dressyr Har ett problem med halterna med hästen, när jag väl gör halten blir hon helt stum i munnen och ställer sig ur form, eller så går hon in...
Svar
8
· Visningar
1 034
Senast: pepinopre
·
N
Dressyr Har en liten fråga som jag hoppas nån kan svara på. På en lokal dressyrtävling så får du starta m short chaps (utan frans) men kommer du...
Svar
12
· Visningar
1 388
Senast: PrinceFair
·
V
Hoppning ikväll var jag på hoppträning för en tjej om ni nu tror att ni ska få se bildbevis på oss så kan ni glömma det:D :D men nu ska jag...
Svar
15
· Visningar
1 325
Senast: jjeg
·
Trav Kom och tänka på en sak. Har för mig att jag såg en welsh mountain i startlistan en gång på ponnytravet. Hjälp en dum en...
Svar
7
· Visningar
1 505
Senast: linneaforss
·
L
Körning Hej allihopa, jag hade förut ett riktigt stort halvblod som jag lät köra in som fyraåring. Det var min första häst och jag köpte en... 2
Svar
35
· Visningar
3 758
Senast: _L_
·
B
Trav hade ingen chans att ta mig dit, men är väldigt intressrad av om någon var där och möjligtvis inte såg kvalloppet/loppen. Hade en häst...
Svar
7
· Visningar
1 216
Senast: tinafinis
·
P
  • Låst
Övr. Grenar Hej.. Måste en jockey väga under 50 kg eller har jag drömt det? / Juss
Svar
2
· Visningar
816
Senast: tifo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka