Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

E
Western det är nog det fulaste som jag har sett, vem köper sånt?
Svar
6
· Visningar
1 097
Senast: Western_lover
·
W
Western Ska tävla nu på lördag! :banana: Första "riktiga" tävlingen! :crazy:
Svar
12
· Visningar
962
Senast: Western_lover
·
F
Dressyr Var och tävlade här i helgen på en kompis häst. Av domaren fick jag kommentaren Rörlig häst. På gångarterna fick jag dock bara en 7:a...
Svar
5
· Visningar
948
Senast: PrinceFair
·
L
Övr. Grenar Hej! Jag är en tjej på snart 13 år och jag tycker att galopp verkar vara kul! Min största fråga är; Hur kommer jag "igång"? Jag bor i... 2
Svar
30
· Visningar
2 712
J
Western Jag är nybörjare inom Western och jag skulle vilja köpa en första sadel som inte är all för dyr. Sadlarna på hööks är ju inte allt för...
Svar
2
· Visningar
749
Senast: real_cowgirl
·
M
Hoppning Hej! Jag har en unghäst(4 år) som jag vill börja tävla med. Men vad gäller på Unghästklasser? Om man till exempel vill tävla L-D... 2
Svar
20
· Visningar
1 989
Trav ...men inte råkar någon sitta på numret av serietidningen Wendy där man ägnade en hel serie åt att smutskasta travet? :D Jag läste den...
Svar
5
· Visningar
1 032
Senast: brandbollen
·
S
Hoppning Hej alla buke-människor! Jag är ny här på bukefalos och har inte lärt mig hur man lägger in saker och ting, men det har varit...
Svar
1
· Visningar
1 031
B
Hoppning Hej! Är det någon som har lite tips hur jag ska träna min ponny för att hon ska kunna hoppa högre? När jag hoppar ca 1 m verkar hon...
Svar
17
· Visningar
2 274
Senast: Bellina
·
N
Islandshäst Eftersom min gamla tråd försvann så startar jag en ny. Vilka ska va me? Häst? Klass? Jag ska vara med i lätt fyrgång vuxna med... 10 11 12
Svar
222
· Visningar
17 342
Senast: Carla
·
C
Dressyr min häst gör sina galopp fattningar som han ska men när jag vill sakta av så drar han fram mig i sadeln... har försökt å verkligen sitta...
Svar
6
· Visningar
842
Senast: Findy Lee
·
J
Körning ...orkar en shettis dra, människa plus vagn?
Svar
9
· Visningar
1 366
Senast: Gazzan
·
S
Dressyr Halvhalterna: Har börjat få ordning på halvhalterna nu med min pålle, ibland tar det flera steg innan hon accepterar halvhalterna men...
Svar
1
· Visningar
744
Senast: axel
·
Körning Jag har ju en trav däckel till Fabbe nu som är lite ombyggd för att passa rockarden. Men jag börjar tröttna på att det ska vara sånt... 2
Svar
24
· Visningar
2 244
Senast: _L_
·
Övr. Grenar Någon som har någon erfarenhet av den här hjälmen? Champion Ventair Har haft en sån här innan: Champion Euro Jockey Helmet...
Svar
14
· Visningar
1 598
Senast: MalanMjöl
·
Western Hejsan! Jag och mitt sto (ett 7-årigt halvblod) är intresserade av att prova på western. Finns det någon norrlänning här som rider...
Svar
19
· Visningar
3 729
Senast: Kattis70
·
  • Låst
Dressyr Nu vill jag se bilder eller filmer på korrekta(eller godkända kanske vi ska ta, annars blir det så höga krav:D) skänkelvikningar! Så...
Svar
1
· Visningar
800
Körning Håller ju på att köra in min dam. Drar släpa utan problem. Har nu fått min sele och till den följde ett jättefint körträns men med...
Svar
12
· Visningar
1 377
Senast: _L_
·
E
Dressyr Funderade lite på det sedan jag läst följande (klippt från dansk sida) Halt hest fik 7 i fri trav Den amerikanske dressurhest...
Svar
3
· Visningar
849
Senast: esther
·
M
Dressyr Min medryttare tävlade på min häst förra veckan i två klasser. I den första var både häst och ryttare nervösa och spända, men slappnade... 2
Svar
29
· Visningar
2 634
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka