Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Hoppning Jag är väldigt osäker på hoppning,men jag vill ändå börja tävla!! Nån som har några ideer om hur jag ska få osäkerheten att försvinna...
Svar
8
· Visningar
1 325
Senast: Jezzie
·
W
Hoppning Min häst är bara hoppad 70-80 pga att hon ganska nyligen blivit inhoppad. (9år) Jag förstår att man måste träna, träna trä'na men har ni...
Svar
7
· Visningar
894
D
Hoppning Jag ska åka och tävla på söndag 12/11 och skulle vilja ha lite råd. Det är så att jag jobbar och ska bort på lördagen innan tävlingen...
Svar
7
· Visningar
1 034
Senast: Filippa99
·
Z
Tävling Jag har ingen aning om var jag skall lägga den här tråden men jag testar här sen får den väl flyttas om dne ligger fel. Jag har en häst...
Svar
3
· Visningar
1 450
Senast: Jezzie
·
M
Dressyr Har en 6 årig pålle som är under upplärning till dressyrhäst. :angel: Han är väldigt stabil och fin i traven, lätt för att samla och...
Svar
4
· Visningar
930
Senast: MALINox
·
Trav Ska rida in en travare till våren, skapade en tråd om det för ett tag sen. Hästen i fråga har alltid gått med tungband, och den... 2
Svar
25
· Visningar
2 119
Senast: jari
·
B
Körning Till nästa sommar hoppas jag på att ha mina Shettisar inkörda i par. Skulle tycka det var roligt att köra de på olika evenemang såsom...
Svar
2
· Visningar
853
Senast: miamiamia
·
C
Hoppning mitt problem är att jag blir feg när ja hoppar "min" häst. mest för att han är så fyrtaktig i galoppen.. han hoppar som han ska.. lite...
Svar
10
· Visningar
1 664
Senast: sweet_extraa
·
M
Fälttävlan Hej! Någon som vet ifall Tipperary västarna är godkända för fälttävlan? Svara snabbt! MVH Hanna
Svar
4
· Visningar
846
Senast: Novali01
·
A
Dressyr Nu vill jag veta, hur lär man sin häst skänkelvikning, jag har försökt, försökt och återigen försökt.. men nånstans brister det, men...
Svar
4
· Visningar
802
Senast: Atomiic
·
P
Tävling Hej! Behöver snabbt svar på dessa frågor: 1. Har man rätt att återfå anmälningsavgiften om man blir sjuk och inte kan komma till...
Svar
11
· Visningar
2 702
Senast: Paxido
·
S
Hoppning Jag lägger ut lite bilder på min d-ponny :) Kommentera gärna min stil:angel: Vår första tävling^^ Kommentera gärna!! ;)
Svar
9
· Visningar
1 066
Senast: SantaBlueJolita
·
F
Dressyr Arbetar denna häst rätt, eller är den för kort i halsen? Är den i jämvikt eller framvikt? Vilken klass räcker formen till tycker... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 636
Senast: Fazer
·
Körning ...när man har en föredetta travare. Har en kallblodsdam i sina bästa år, som jag vet är körd ett par år. Förra ägaren körde henne...
Svar
5
· Visningar
887
Islandshäst Satt och kollade annonser idag och blev illa berörd av en annons på en islandshingst född 03 som var inriden i somras!!:confused: Är... 2
Svar
32
· Visningar
3 140
Senast: Die_Frau
·
  • Låst
Övr. Grenar Eftersom jag inte fick några svar på Avel så lägger jag tråden här, där folk kan fullblod;) Syrran har precis köpt en ny häst ett...
Svar
1
· Visningar
861
Senast: tifo
·
Western Vad har ni för häst? Vad är det ni gillar med grenen? Hur länge har ni tävlat? Vilka klasser tävlar ni? Bilder/filmer?
Svar
15
· Visningar
1 351
Senast: Mirre
·
»
Övr. Grenar Okej, världens mest onödiga tråd men wtf. Jag har nyligen fått höra att jag är talangfull inom galoppridning. Fett nice att fått...
Svar
4
· Visningar
903
Senast: »Imse-Vimse«
·
Övr. Grenar någon som har en bild på en connemara som voltigehäst in action?
Svar
8
· Visningar
1 724
Senast: villagegirl
·
Trav Finns det något intresse för en travträff en lörda i Mora med lite mat,Se V75 och sen se vem som är Bukebäst på travspelet? Minst fyra... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 756
Senast: Montéryttare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka