Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

D
Islandshäst Hej!! jag har ju en isis som har travaktig tölt.. han töltar bättre om man har boots på bak. då flyger han fram i tölt (o snabbt går...
Svar
2
· Visningar
917
Senast: Skuggabaldur
·
M
Trav http://www.stallgoop.se/news.asp?id=584
Svar
12
· Visningar
2 459
Senast: beautyy
·
Körning Ni med släde och shettis; vad har ni för släde? Jag har nyligen fått hem en riktig liten bit, i och för sig hur mycket fett som helst på...
Svar
5
· Visningar
1 981
Senast: Iris71
·
Islandshäst Får man ha det på tävling? Jag har hittat ett par riktigt perfekta boots, men de är röda....
Svar
9
· Visningar
1 696
Senast: Silkisif
·
Islandshäst På SIF´s hemsida hittar jag bara resultat från 2004. Kan man hitta resultat från 2003 också någonstans på nätet?
Svar
3
· Visningar
872
Senast: PetraC
·
K
Trav Hur hade du gjort? Har blivit erbjudna att leasa 1 eller 2 ston för träning och tävling och känner oss mycket tveksamma. Vi får leasa...
Svar
18
· Visningar
1 076
Senast: Konie
·
Körning Har påbörjat inkörning av min häst. Hon drar nu släpa utan problem. Steg 2 tänkte jag skulle vara släpa + kälke (sån där liten en)...
Svar
2
· Visningar
822
Senast: schelin_j
·
R
Körning Någon som vet EXAKT varför ponnyer under 120 cm inte ska få deltaga i svår klass/SM? Det kan ju inte vara maratonmomentet iallafall...
Svar
4
· Visningar
910
Senast: gittan
·
T
Hoppning Nån som hoppar med sin iis, hur högt å vilka klasser??? 2
Svar
35
· Visningar
2 753
Senast: Brandybus
·
A
Trav För första gången satt jag upp bakom ett varmblod själv! VILKEN KÄNSLA! Har ju bara kört russ/shettis innan. Men idag blev jag...
Svar
2
· Visningar
757
Senast: Lazio
·
Islandshäst Vad kostar det att importera en häst från Island?
Svar
11
· Visningar
1 552
Senast: Silkisif
·
Körning Nu har jag startat min första riktiga tävling! DM i Halland och det slutade med att jag kom 3:a!!! :bump: :banana: :bump: Här är...
Svar
19
· Visningar
1 177
Senast: Solstrimma
·
V
Islandshäst Går i hästköpartankar och tittar lite smått på olika islandshästar. Ser att priserna skiljer väldigt mycket på två likvärdiga hästar och... 2 3
Svar
46
· Visningar
10 385
Senast: BornAgain
·
Dressyr Jag har problemet att jag tippar över framåt om en häst rycker till i bettet, samt att jag blir spänd i skuldror och armar på hästar som... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 573
Senast: Susan
·
J
Tävling Jag var inne på ridsport.se och kollade på propositioner för lite tävlingar, och jag tänkte anmäla mig och min pålle till en lokal...
Svar
4
· Visningar
945
Senast: Choklad
·
B
  • Låst
Dressyr vart kan jag hitta programmet Msv B:1 ? har letat överallt men jag hittar det inte :confused: bara ritad banskiss typ, men jag vill ha...
Svar
5
· Visningar
929
Senast: break_a_leg
·
Trav Vi köpte ett fölsto, Jalusie. Är det någon annan här som köpte häst igår?
Svar
11
· Visningar
1 403
Senast: Konie
·
Trav någon som vet om det är några montélopp för kallblod i norge i år (november, december)? 2
Svar
31
· Visningar
3 506
Senast: Ballerina
·
E
Övr. Grenar Kikade lite men hittade inte någon liknande tråd... Har ett 3-årigt sto hemma som blir 4 nu i vår. Skulle vilja testa henne i...
Svar
5
· Visningar
945
Senast: _matulda_
·
Fälttävlan Nu har jag några frågor. Det är så att jag och min sköthäst ska börja tävla fälttävlan i vår. Och jag undrar om ni kan rekomendera några...
Svar
3
· Visningar
1 011
Senast: PrinceFair
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka