Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Övr. Grenar Jag sitter och tittar på dig nu på TV4;) 2
Svar
24
· Visningar
2 497
Senast: Tiggertjejen
·
A
Övr. Grenar Hej! Jo, det e såhär at i somras köpte jag en galoppsadel på ett sadelmakeri. Dom sa att det var en gibsonsadel, o jag som inte har...
Svar
3
· Visningar
908
Senast: acrazyone
·
S
Körning Jag var för ett par veckor sedan ute och körde med (ung)hästen. Eftersom det har varit torftigt med att hitta en bättre vagn, har jag...
Svar
9
· Visningar
1 246
Senast: 2xKavat
·
Dressyr Vilket ben belastas i fram- och bakdelsvändning för höger skänkel. Skänkelvikning för höger skänkel, dvs flyttar sig åt vänster.
Svar
1
· Visningar
708
Senast: Findy Lee
·
Islandshäst Jaha- jag ska tydligen rida avelsvisning till våren! Chefen har kommit på att jag och vår svarta prinsessa passar så bra ihop, så hon...
Svar
11
· Visningar
1 750
Senast: Sprettur
·
Trav Nu måste jag få klart för mig varför man "Over there" har så olika storlekar på banor. Det finns ju 1/2, 5/8, 3/4 och 7/8 mile banor...
Svar
3
· Visningar
1 701
Senast: Gammeln
·
S
Trav Är på väg att bli med min femte travare efter att ha fått tips om ett superfint sto som annars går till slakt. Det blev kärlek vid...
Svar
18
· Visningar
1 407
Senast: misscocacola
·
Trav Glöm nu inte dessa i helgen på Woodbine Racetrack. Campbell råkade tyvärr ut för en allvarlig olycka för ett tag sedan vilket tyvärr...
Svar
18
· Visningar
1 407
Senast: Gammeln
·
M
  • Låst
Islandshäst Nu har jag letat runt bland trådarna både i detta forum och i dressyrforumet. Men jag har inte hittat en ändra dressyrfilm med...
Svar
2
· Visningar
1 163
Senast: Lobelia
·
Islandshäst För en vecka sedan red jag en valack, som låg på med bogarna, ända tills jag korrigerade min tyngd mer till stigbyglarna. Då kunde jag...
Svar
4
· Visningar
1 204
S
Dressyr Hej! Jag tycker det är jättesvårt att få hästar att gå "i rätt form" dvs med bakbenen inunder sig och kröka på nacken. Jag har ändå... 2
Svar
22
· Visningar
2 511
Senast: cewe
·
D
Tävling Ja, behövs det???? Svara SNABBBT :D
Svar
8
· Visningar
1 164
Senast: frolic
·
H
Western Vi ska ha kurs i stallet inom tömkörning. Det är bara jag som rider western, och vet inte därför om jag ska vara med. Är det bra för... 2
Svar
21
· Visningar
2 662
Senast: monke
·
Körning En stilla undran; skulle det kunna funka att tömköra (och ev. även köra) med ponnyhack?
Svar
9
· Visningar
1 087
Senast: åke
·
E
Körning Ja som sakt i dag har jag köpt en sele så imorgon ska jag köra det har jag nästan inte gjort på två år. Eftersom att jag börja med...
Svar
6
· Visningar
875
Senast: linneaforss
·
M
Dressyr jo skulle vilja bara ha era komentarer till mitt mål till våren... Jag vill tävla Div II i dressyr.... Men är hästen redo... Vi... 2
Svar
26
· Visningar
1 704
Senast: rabarber2
·
G
Tävling Hej! är det någon som tävlar med en häst som har sadeltvång??? jag har en sådan häst.. men han bryr sig aldrig när man sadlar utom...
Svar
2
· Visningar
903
Senast: ginzan
·
Hoppning Vilka tävlingar är kvaltävlingar för breeders? Har precis kommit hem från Flyinge full av motiavation inför nästa års... 2
Svar
20
· Visningar
2 799
Senast: cissan
·
Islandshäst Måste bara skriva av mig! Är så glad :) Var på träning nu i helgen och kom precis hem. När jag kom till träningen var min häst så...
Svar
9
· Visningar
1 263
Senast: Silkisif
·
M
Islandshäst Har ett sto på gården jag har mina hästar som stallägaren vill att jag ska rida. I ridhuset går det hur bra som hellst, även från marken...
Svar
18
· Visningar
2 130
Senast: Silkisif
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka