Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Tävling Har funderingar på att flytta till Gotland. Undrar därför lite hur ni som bor på Gotland och tävlar (hoppning/dressyr, 1,20/ LA) tycker...
Svar
4
· Visningar
1 043
Senast: Lisa3
·
  • Omröstning Omröstning
Islandshäst Har du någon gång testat rida i riktig flygande pass? Eller har det blivit några steg av misstag? Eller kan du fortfarande se fram emot... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 234
Senast: Ninni-Marklanda
·
R
Trav Nu har de spolat upp isbana på Umåker och på Skellefteå. Då jag inte har varit på någon svensk travbana nordligare än Bergsåker i...
Svar
15
· Visningar
3 068
Senast: jari
·
L
Körning :D ojoj! vad kul det var! jag är så stolt! :) jag och Felicia körde våran första precisonsbana i dag! :D med 14 portar! :) på tredje... 2
Svar
26
· Visningar
2 182
Senast: Snoffan_03
·
  • Låst
Dressyr Har läst en del trådar om vikten av att hästen får jobba lång o låg. Jag förstår nyttan av detta... Min undran; kör någon hela pass med...
Svar
19
· Visningar
1 153
Senast: break_a_leg
·
F
Trav Red jobb på en häst igår och har en obeskrivlig träningsvärk idag. Känns som jag är 90 år gammal, minst...:eek: :eek: Har haft lite...
Svar
12
· Visningar
1 318
Senast: Montéryttare
·
Hoppning Var funktionär på lokala ponnytävlingar under helgen o jag är väldigt förvånad över resultaten. Få starter i kategori b o c o riktigt... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
7 502
Senast: carrin
·
Körning Jag läste i aftonbladet...eller expressen igår, nu hittar jag tyvär inte artikeln:mad: Den handlade om en familj som på två år ska köra... 2
Svar
21
· Visningar
2 499
Senast: LIA
·
I
Tävling Behöver lite hjälp & råd. Jag kollar efter ny häst och flera av ägarna har talat om vad hästen kan och har gjort dvs tävlat. Finns...
Svar
3
· Visningar
958
·
Hoppning Hade tänkt at jag så småningom skulle ta o "hoppa in":o min unghäst..... så nu undrar jag lite hur ni skulle gå tillväga? Tycker ni...
Svar
6
· Visningar
2 316
Senast: Behati
·
Islandshäst Jag är en tjej på 33 år som har ridit i 25 år varav 8 år på islandshästar. Jag har alltid upplevt det som om dom är lugna och trygga...
Svar
12
· Visningar
1 594
Islandshäst När man ser bilderna i alla gångartstrådar blir man så nyfiken på vad ni brukar få för poäng när ni tävlar! Så, senaste tävlingen då...
Svar
2
· Visningar
898
Senast: Carla
·
G
Övr. Grenar Som löper nu och som har löpt. Mina favoriter är Charming Sally, Won't Care Today, Colour of Magic, Zeneca, Nala, Fujitarra... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 184
Senast: Annika Källse
·
J
  • Låst
Dressyr Tycker det är OÄNDLIGT många trådar om var man kan finna dressyrprogram på nätet! Som det ser ut nu har ridsportsförbundet ensamrätt...
Svar
1
· Visningar
2 213
·
M
Trav Såg bild när jag kollade på ALN på en olycka på en BUKE-häst, JAHNITA :crazy: Någon som vet vad som hänt :confused...
Svar
8
· Visningar
1 217
Senast: Montéryttare
·
Körning Nu har jag tömkört min shettis så att han är styrbar och stannar när jag ber om det :bump: Nu vill jag att han ska dra något, typ... 2
Svar
23
· Visningar
2 059
Senast: LIA
·
M
  • Låst
Distans hejsan det är så att jag tävlar distans och har därför valt att skriva mitt projekt arbete om distans, så nu undrar jag om det är någon...
Svar
4
· Visningar
1 073
·
Trav Ni har väl hört om den som ska till från o med nästa år. Nu har ju "Bergar´n" tagit initiativ till en protestskrivelse där han har fått... 2
Svar
23
· Visningar
1 847
Senast: jari
·
S
Övr. Grenar Hur ser en agilyty bana ut ?? Vilka hinder ingår? försöker själv bygga en hemma men men jag vaet bara att det ska finnas en tunnel...
Svar
4
· Visningar
2 094
Senast: Inelin
·
S
Islandshäst Hej! Finns det nån här på bukefalos som går där? Skulle gärna vilja prata med nån som gör det :) Har vart där i sommar och tittat...
Svar
18
· Visningar
3 271
Senast: gloria
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka