Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Trav Hej jag hoppas på att någon ska kunna hjälpa mig vi köpte en ponnytravare till vår dotter nu i sommar .vi visste att han var lite het...
Svar
9
· Visningar
1 111
Senast: therese71
·
J
Tävling Kom i diskution med en kompis om i vilka grenar ungdom får tävla hingst (själv tävlar jag western där ungdom får tävla hingst men...
Svar
9
· Visningar
1 283
G
Trav Hei. Hvor kan jeg lære å kjøre hest? Har to travere på stallen og ønsker å lære å kjøre dem. Finnes det noen steder jeg kan melde meg...
Svar
3
· Visningar
1 018
Senast: Grethe
·
Hoppning Konstig formulerinbg på frågan, men hur lång tid räknar ni att en start är? Om det är säg 10 ryttare framför, hur lång tid är det? Det...
Svar
5
· Visningar
981
Senast: Qyenn97
·
N
Dressyr Jag har lite problem med att hålla mina skänklar stilla. Vad kan det bero på och vad kan man göra för att få bort det?
Svar
14
· Visningar
7 732
Senast: Findy Lee
·
P
Hoppning Hur högt det är för en d-ponny i Ponny SM ? Alltså i Hoppning
Svar
4
· Visningar
862
Senast: flugskit
·
Trav Jag tackar för alla fina uppvisningar. :bow: Och önskar honom en skön tillvaro som pensionär...
Svar
16
· Visningar
1 509
Senast: Red Mile
·
T
Övr. Grenar Ja, hur gör ni som rider in fullblod? Dvs. de som ska gå löp... Vad gör ni, när börjar ni och i vilka mängder? För jag antar att ni...
Svar
9
· Visningar
1 183
Senast: MalanMjöl
·
L
Körning hur får ni med er den när ni åker och tränar och tävlar? det måste ju finnas något smidigt sätt att få med sig den i transporten...
Svar
7
· Visningar
1 277
Senast: linneaforss
·
L
  • Låst
Tävling Har lite funderingar över vad som gäller om jag vill tävla min D-ponny som stor häst eftersom jag är över 18. Vilka klasser får jag...
Svar
1
· Visningar
965
Senast: Lady_S
·
S
Körning Funderar på att tömköra Cider senare i vinter eller något, för att sedan låta honom dra något däck eller liknande efter sig.. för att...
Svar
2
· Visningar
782
Senast: SaraM
·
P
Hoppning Är det någon som vet höjderna för d-ponnyer i Ponny SM ? TAcksam för svar !!
Svar
2
· Visningar
740
Senast: svea08_
·
A
Islandshäst -Hur tränar jag bäst upp konditionen på isisen? Just nu har han inte så jättebra kondition, och jag rider i huvudsak varannan dag. Hur...
Svar
4
· Visningar
954
Senast: cristobal
·
M
Western När man rider barrel race, måste hästen byta galopp inför varje sväng då eller svänger man åt samma håll hela tiden?
Svar
14
· Visningar
1 759
Senast: MittNyaJag
·
H
Tävling vad sla man tänka på när man är på tävling skulle vilja veta för jag ska på tävling på söndag!!!!
Svar
5
· Visningar
981
Senast: hannanilsson
·
C
  • Låst
Dressyr Någon som vet var på internet man kan hitta programmet i text? Kompisen ska rida de och jag hjälper henne leta, men hittar bara som...
Svar
1
· Visningar
1 063
Senast: Java87
·
G
Trav Va på V-75 i romme i helgen. Lyssnade på tipsen från tv, och dom sa att ska man gardera i avdelning 5 ska det bli norska MÖRTVEDT... 2
Svar
29
· Visningar
2 219
Senast: martha
·
Dressyr Någon som har tips och idér på hur man på ett varierat och stimulerande sätt kan förbättra styrkan i en högre samlad form.. Gärna...
Svar
9
· Visningar
1 702
M
Trav Vad 17 innebär det? Jag har aldrig funderat närmre.... :p Om en kompis är amatör(5hästar i träning) o jag blir lärling hos henne... 2
Svar
28
· Visningar
2 628
Senast: Montéryttare
·
  • Låst
Dressyr Jo, jag har en 3-åring som jag vill tävla med. Fast inte nu utan nästa år. Har hittat en klubbtävling i den klubben som jag ska gå med...
Svar
2
· Visningar
822
Senast: Novelette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kanin dräktighet