Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

I
Islandshäst Min häst (som jag bara haft sedan i midsomras) är väldigt påverkad av pälssättningen. Min gamla foderhäst (som jag hade i tre år)...
Svar
18
· Visningar
4 725
Senast: IrpaSnirpa
·
P
Tävling Har inte riktigt fattat varför det heter lokal tävling, för det låter ju som att det är så att man bara får tävla inom det länet man...
Svar
3
· Visningar
918
Senast: Petra_S
·
Körning Jag svarade i en tråd som en tjej hade startat ang om att hon tyckte det var så "stelbent" här inne på körforumet. Hon menade på att de... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
12 917
Senast: åke
·
F
Körning Vill se bilder på B-ponnys framför vagn! /Fjunet - sugen på något större 4 5 6
Svar
119
· Visningar
12 499
Senast: åke
·
Dressyr Som nyväckt dressyrnisse och avslutad hoppnisse, så har jag inte en susning om det?! Hur många klasser rider ni på ett...
Svar
4
· Visningar
1 192
Senast: cirkus
·
Western Eftersom hackerstrulet har gjort att en massa trådar försvunnit så startar jag här en ny om årets SM...:D Får höra nu vilka var där... 2
Svar
32
· Visningar
2 689
Senast: Lenita
·
Islandshäst Någon som gjort det nyligen? Var 6 år sedan vi gjorde, så jag antar att det kanske har ändrats lite med pris och så. Vad brukar det...
Svar
7
· Visningar
1 863
Senast: Mist
·
C
  • Låst
Dressyr säkert tusende gången den här frågan ställs men... jag undrar vart man får tag på dressyrprogram i det format som de ser ut på...
Svar
1
· Visningar
797
L
Hoppning Läst denna artiklen innan du läser mina frågor... http://www.aftonbladet.se/sport/ridsport/redaktor/Evaskola4.html Där står att...
Svar
1
· Visningar
1 299
Senast: Saint
·
Körning pufffan? Någon som har sett till henne på sistone?
Svar
6
· Visningar
986
Senast: malinsky
·
Trav Ursäkta för en dum fråga.. Men kan någon förklara för mej exakt vart statlinjen egentligen är???:cry:
Svar
3
· Visningar
959
Senast: bazz
·
C
Dressyr Var på tävlingar i helgen (från LC-LA) och där fanns det många jättefina hästar vars ryttare satt riktigt illa i sadeln med raka armar...
Svar
13
· Visningar
1 328
Senast: Ciazon
·
Tävling Syrran min har blivit bestulen på sitt gröna kort för ett tag sen. Nu ska hon tävla dressyr på lördag och har inte hunnit få ngt kort... 2
Svar
36
· Visningar
2 975
Senast: Jfrelin
·
A
Distans Jag tycker att lag SM ska vara kvar på 80 km. Idag är lag SM en rolig tävling med många lag och jag tror inte det finns underlag för...
Svar
16
· Visningar
1 387
Senast: SiZo
·
Körning Brukar snurra ihop selen som travfolket gör och hänga den i svanskappan på en krok men det kanske inte är så hälsosamt i längden.. Hur...
Svar
14
· Visningar
2 595
Senast: Elektron
·
C
Dressyr Sv: Fyrtaktig galopp... Kan man få denna länken skickad till sig eller kan du lägga ut den här? 2 3
Svar
46
· Visningar
2 885
Senast: pellen
·
Trav något jag funderat på ett tag och ær en uppfattning som jag inte vet varifrån jag fått. Skulle gærna vilja veta om det generellt ær så...
Svar
7
· Visningar
1 007
Senast: solros
·
H
Western hej! jag har börjat tävla lite smått med min pålle. Så nu undrar jag om man rider på stångbett, måste man rida på en hand även på...
Svar
5
· Visningar
956
Senast: hoppetoss
·
J
Islandshäst Jag har en 10-årig häst med svag framåtanda. Är trevlig att rida ut på och går lätt i alla gångarter, dock har han en svag egen motor... 2
Svar
35
· Visningar
4 754
Senast: cristobal
·
Körning på bakselen, funkar det att ha? Eller blir det nått knas med tömmen då? Jag tycker det vore så skönt att slippa hålla på o "kasta"...
Svar
13
· Visningar
993
Senast: pufffan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka