Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

P
Hoppning HEj! Jag försöker hjälpa min syster så att hon får en bättre hoppsits. Hon: * flaxar med underskänklarna * Kastar upp överlivet i...
Svar
3
· Visningar
1 096
Senast: Prestige_
·
P
Körning Gah - nu är det änligen dax för lilla mig att dela med mig av mig lilla pärla :love: Köpte honom för drygt ett år sedan och har sedan... 2 3
Svar
54
· Visningar
4 375
Körning Så, nu har jag äntligen lyckats ladda upp bilderna från när jag provade rockarden. Jag lånade en så kallad skitsele för att... 2 3
Svar
52
· Visningar
4 219
Senast: Vimsan
·
M
  • Låst
Dressyr Behöver lite bukesupport i en fråga jag har funderat mycket över. För ett tag sen pratade jag lite med en i stallet som rider dressyr...
Svar
13
· Visningar
1 497
T
Körning Jag har byggt om en rockard för att även kunna köra par med den, två minishettisar 80 och 85cm höga med en parbröstsele. Jag har helt... 2
Svar
25
· Visningar
2 954
Senast: LIA
·
H
  • Låst
Tävling Hej, jag undrar var man kan söka på häst och ryttare för att få fram deras tävlingsresultat, jag har kollat där innan men tappat bort...
Svar
2
· Visningar
780
Senast: husvallalantbruk
·
R
Hoppning som jag förstått det är det mer prestige i att rida det öppna championatet än Breeders? Vad satsar Ni på? Rider ni både i Falsterbo o...
Svar
2
· Visningar
1 057
Senast: Looser
·
K
Western hej jag har en fråga. jag har ett fullblods sto som är 6år och har gått på banan i ca 3år . nu har hon gått i hage 1 år för jag bor på...
Svar
4
· Visningar
753
Senast: kimsan
·
Dressyr Hur kom det sig att aachengrimman blev tillåten på dressyrtävlingar? Vilka var argumenten? 2
Svar
27
· Visningar
2 416
L
Western I vilken ålder har ni slutat tävla era hästar? Jag vet att det är individuellt, men kul med lite statestik.:)
Svar
6
· Visningar
960
Senast: Sellan
·
J
Körning Hej! HAr en ponny som trillar inåt emot mitten när jag tömmkör henne, men bara i höger varv. I vänster varv är hon jättefin. Ponnyn är...
Svar
6
· Visningar
997
Senast: Tora
·
R
  • Låst
Dressyr ska tävla LB:1 på klubbnivå på söndag, ska bli jättekul, MEN.. hästen jag ska rida har värsta underhalsen och spänner sig jättelätt...
Svar
1
· Visningar
664
Senast: Choklad
·
E
Fälttävlan Är ganska splittrad så jag tänkte lufta lite tankar och funderinga och hoppas på att nån kan hjälpa mig. Har förstått att ni som är...
Svar
4
· Visningar
1 334
I
Islandshäst Jag funderar på att efter mkt fundering ge mig ut på tävlingsbanan med mitt 6åriga sto. Nu undrar jag lite om tävlingar. :) Vad...
Svar
3
· Visningar
851
Senast: Freyr
·
Tävling Hej alla glada! Jag har inte varit ute och tävlat på tio år, pga gammal häst, unghäst, graviditeter och småbarn, men nu börjar jag få... 2
Svar
25
· Visningar
3 179
Senast: JagVetallt
·
Western ....western lektioner? Jag ska ge (enklare) westernlektioner och undrar hur ni hade lagt upp dom från början och framåt? Jag ska... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 614
Islandshäst Jag har äntligen fått tummen ur o skall registrera min danska import, men nu undrar jag om svenska islandshästförbundet byter ut det...
Svar
3
· Visningar
824
Senast: kvandi
·
C
Tävling Min 10-åriga dotter vill gärna ha en foderhäst eller medryttarhäst och då vara med i hopptävlingar. Nu undrar jag, som inte kan...
Svar
1
· Visningar
801
Islandshäst Hej! Här kommer mitt bidrag med bilder från VM från tölten och femgången. Bilden på nordsvenskarna är från invigningen... 2 3
Svar
57
· Visningar
6 140
Senast: Kiickan
·
S
Hoppning Allvarliga problem med min älskade... Senaste veckorna har vi varit hos tränare och hoppar 1 gång i veckan, och en tävling under en...
Svar
14
· Visningar
1 520
Senast: Silly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Smitare - hur gör ni?
  • Vilken ras passar mig?