Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Hur många dagar i veckan kör ni? Hur långa pass brukar det bli och var kör ni? tex ridhus, i skogen mm.
Svar
10
· Visningar
1 155
Senast: pufffan
·
Körning Ja, vad är det sista ni lärde er av er tränare eller klubbkamrat? Jag vill köra någon kul övning och behöver inspiration, det är rätt...
Svar
1
· Visningar
677
Senast: Cämz
·
H
Hoppning Det är flera som skriver lite här och var om att man ska sätta fast stigbyglarna i sadelgjorden om skänklarna åker för mycket bak när... 2
Svar
22
· Visningar
4 056
Senast: _Liljan
·
C
Dressyr hur gör ni på er klubb och hur uppfattar ni att det är på andra klubbar med startlistorna, lottas de rakt av eller kollas det lite hur...
Svar
5
· Visningar
785
Senast: Ylva
·
N
Dressyr Hur rider man ökadskritt? Hur pass mkt ska man länga tygeln? Ska man driva på nått?
Svar
7
· Visningar
977
Senast: Magnum
·
B
Islandshäst Jag har ju sedan 7 veckor en islänning på 14 år. . Hennes exem blossade upp när hon flyttade till oss. Har bara lite man kvar och...
Svar
10
· Visningar
1 940
Senast: busmaja
·
Trav Var idag o tittade på nykomlingen och han var jäkligt fin :love: God storlek och väldigt fint huvud med kloka trygga ögon. Men en...
Svar
10
· Visningar
1 216
Senast: martha
·
Trav Ja då satt man här med ytterligare ett problem på halsen. Startpållan behandlas för korsförlamning. :( Dags för omläggning av...
Svar
2
· Visningar
1 183
Senast: solros
·
Western EXAKT varifrån till var mäter man gullet bredden? Från skruven? Från läderkanten? Var på läderkanten isf? Eller kanske på framkanten av...
Svar
4
· Visningar
2 683
Senast: Kickis
·
Övr. Grenar En ganska löjlig fråga kanske... Men jag har jätteproblem med att mina glasögon immar igen något otroligt. Ni som är mer rutinerade...
Svar
13
· Visningar
4 516
Senast: MalanMjöl
·
Trav var igår inne på B*d*rmans.. såg en fin montésadel. Minns inte märket. En fransk sadel, brun. väldigt mjuk och fin. Någon som vet vilken...
Svar
10
· Visningar
958
Senast: Ballerina
·
Körning Hej Jag undrar om någon vet någon bra körinstruktör i Norrköpings området? Behöver inte ha någon utbildning bara behärska körningen...
Svar
2
· Visningar
942
Senast: _Moatje_
·
Islandshäst Hej! Jag har sett en del islandshästar ute på distanstävlingar och jag skulle vilja veta lite mer om hur det fungerar med islandshästar...
Svar
4
· Visningar
1 106
Senast: diny
·
Islandshäst Entligen! Efter at ha förlorat mina två tävlingshästar i brann har jag nu hittat en som jag vil ha! Hon står på Island. Nu vil jag höra...
Svar
12
· Visningar
1 641
Senast: sambaengi
·
K
Islandshäst Vad tycker ni att en islandshäst på ett, två, tre år bör kunna? Lyfta hovar, lastas, ledas, backas, spolas och sprayas, främmande...
Svar
10
· Visningar
2 205
Senast: ang
·
Trav Glöm nu inte detta i helgen. Här finner vi bla Glidemaster, Global Glide, Chocolatier, Matchstick Man mfl. Det är hästar som verkligen... 2
Svar
26
· Visningar
1 944
Senast: Gammeln
·
U
Western Nån som varit på Kramfors tävlingar idag? skulle vara med men gjorde illa mig i veckan så kan inte rida:eek: Tänkte höra hur det gick?
Svar
2
· Visningar
958
Senast: LindaSjöblom
·
  • Låst
Western Det bara kryllar av dem...:angel: Ett stort reportage om Erik (undrar vilken internet forum som menas att han har en fanclub i;) )... 2 3
Svar
57
· Visningar
3 582
Senast: tifo
·
Trav Jag är antagligen dubbelblind, men jag har svårt att hitta info om kriterieauktionen. Vilka dagar, tider? Infracity eller ridhuset på valla? 7 8 9
Svar
160
· Visningar
11 154
Senast: Montéryttare
·
Dressyr Har funderingar på att klippa min häst, hon är lurvig som en björn. Men jag är rädd för att hon ska bli jättehet och känslig - vilket...
Svar
18
· Visningar
1 544
Senast: zanzan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka