Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Sitter och läser en artikel -"Hitta nya vägar" sid 21- i nya hästmagazinet, och det handlar då om en som åkt runt i olika länder och... 2 3
Svar
53
· Visningar
4 916
Senast: BonRaiz
·
Q
Trav Inom både travet och galoppen kan man på "travsport.se" resp. "galoppsport.se" kolla in hästarnas resultat över åren. Många...
Svar
16
· Visningar
1 278
Senast: Queens Proctor
·
T
Islandshäst hej allihopa! Brukar inte hålla till här på Islandshästforumet, men nu är jag bara tvungen att skriva av mig! Igår red jag lektion...
Svar
10
· Visningar
1 557
Senast: Thokkadis
·
K
Western Vad menas med när en quarter är foundation
Svar
11
· Visningar
1 938
Senast: wrangler
·
S
Trav Är den nån som kommer att visa sina kallblodiga travare på dessa visningar till hösten?? Har väl planer på att visa upp min men då...
Svar
15
· Visningar
1 077
Senast: anhe
·
Hoppning Jag är en inbiten dressyrryttare som tävlar MsV dressyr. Jag har varit hopprädd i många år efter en rejäl vurpa där ett antal ben i...
Svar
8
· Visningar
967
Senast: Hiwiie
·
D
Dressyr Hej jag undrar lite när man måste rida med hatt / kubb?? vet att man får välja fr.o.m MSV men när blir det tvång?? Undrar dessutom när...
Svar
4
· Visningar
875
Senast: axel
·
Trav Vi har nu anmält vårt tvåårssto till kvallopp för svensk uppfödningslöpng.:eek: Hon debuterade på Jägers i tisdags, och blev tvåa. Har...
Svar
2
· Visningar
721
Senast: via
·
I
Dressyr Var på medellinjen ligger G (Den är väl på medellinjen?)? :D :o Glöömt bort helt ^^ C X A Var??
Svar
3
· Visningar
694
Senast: Cettan
·
T
Dressyr Ngn som har bra tips på hur jag tränar min häst inför den samlade traven i LA och MSV? Vad ska man tänka på osv.
Svar
9
· Visningar
1 221
Senast: flashlight
·
Dressyr Behöver lite tips om hur jag kan stärka galoppen på min häst. Hans galopp är verkligen värdelös och jag vet inte riktigt hur jag ska...
Svar
1
· Visningar
716
Senast: vickis-pajala
·
C
Körning Hejsan! Är inne på att köpa en rockard från Drive Out! Någon som har någon erfarenhet av deras vagnar??? Den högbygda modellen jag... 2
Svar
25
· Visningar
3 857
Senast: Welsh
·
Körning Vill veta allt.. Funderar på att köpa en till shettisen.Är den prisvärd? Är den gjord till en liten smal å benig ponny i kina eller...
Svar
13
· Visningar
4 908
Senast: _L_
·
A
Trav Nu får ni ta och fantisera ihop ert egna Drömlopp. Med 8 hästar. Ni får välja Vilka hästar ni vill. Gamla som unga, döda som levande... 2
Svar
23
· Visningar
2 537
Senast: kalas
·
F
Western Jag skulle vilja höra vad några kunniga säger om detta. Det finns säkert några här på forumet tänkte jag. I vårt ridhus har det... 2
Svar
25
· Visningar
3 077
Senast: _Eva_
·
A
Hoppning ...nu blir det köp! :D Tävlade för första gången på anteya idag.. vi har haft lite problem och stannat på träaningar och så.. men...
Svar
14
· Visningar
1 163
Senast: EQL
·
Western Hittat mig en medryttarpålle som rids med westernutrustning, dock är varken ägaren eller jag särskilt insatta i western. Hästen går nu...
Svar
18
· Visningar
1 179
Senast: Kleman
·
S
Hoppning Hej jag är en tjej på 23 år som tävlar i banhoppning. Jag tycker det skulle vara roligt att lära känna någon som också håller på med...
Svar
4
· Visningar
784
Senast: Olympus
·
Dressyr Jag har i helgen tittat på x antal ritter i LB:1, ponnyklasser. De flesta av ponnyerna går i ändamålsenlig form och ser "trevliga" ut... 2
Svar
24
· Visningar
2 086
Senast: PrinceFair
·
D
Islandshäst Har en sjuårig valack som ganska nyligen börjat tölta rent. Han gick i passtaktig tölt innan. Har fin takt i kort tempo men nu när jag...
Svar
5
· Visningar
3 650
Senast: dezzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka