Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

A
Islandshäst Hur bör jag lägga upp träningen för islandshästen jag ska få i kondition, just nu inte någon topp-kondition, och lite överviktig. Är...
Svar
11
· Visningar
1 710
Senast: Betty/Perla
·
Hoppning Men jag tror att det beror på att han aldrig har gjort det förut! Han går gärna över bommar och stockar osv, men så fort det börjar...
Svar
8
· Visningar
943
Senast: Bellina
·
M
Övr. Grenar någon här som ska till täby 5/10? som vill hjälpa mig att kasta upp jockeyn i lopp 3 på täby??
Svar
15
· Visningar
1 394
Senast: flashlight
·
B
Hoppning Hej! Hur långt ska det vara mellan trav och galopp bommar för en d-ponny? Tacksam för svar!:)
Svar
12
· Visningar
4 396
Senast: Bellina
·
Övr. Grenar Jag va o tränade galopp m mina ridhästar i måndags på Täby Galopp och vid eftersnacket tog vi upp förslaget om att de borde ha en... 2
Svar
37
· Visningar
3 271
Senast: Korpen_
·
T
Hoppning Hej Stämmer det att det att de har ändrat reglerna så man får hoppa unghästklass med en ponny som är åtta?? Har hört vissa rykten om...
Svar
11
· Visningar
1 253
Senast: San Q
·
S
Dressyr ...med en arab? Alltså att tävla lätt klass? Har den här lilla herren som jag lägger av med distansen med och undrar vad ni anser om... 2
Svar
38
· Visningar
3 125
Senast: flashlight
·
M
Western Kan ni ge mej bra förslag på bett som man får rida på två händer på! En stark häst så det vill till att det tar oxå! Stång bett eller...
Svar
1
· Visningar
751
Senast: Mia L
·
Western .. sadlar. Först ut Crates show de luxe Nummer två är Premier fancy reiner 24 respektive 20 tusen. Hit me med negativt...
Svar
15
· Visningar
1 489
Senast: MsSleepalot
·
Körning Jag funderar litegrann på att beställa en bröstsele från Equilex (förutsatt att dom leverar varor hit till Finland, har mejlat dem... 2
Svar
31
· Visningar
2 925
Senast: _L_
·
Tävling Varje vecka betaler jag 100 kr för att en vet ska snabbkolla en ponny på tävling. Har man tur så är det en vet som verkligen kollar... 5 6 7
Svar
135
· Visningar
11 627
Senast: Idasagare
·
C
Distans Hej! Först och främst ett stort tack :bow: till arrangörerna för en väl arrangerad ritt! Så här en dag efter ritten och efter att... 2
Svar
22
· Visningar
2 618
Senast: Emmer
·
G
  • Låst
Tävling Jag hade tankt mig att borja tavla lokaltavlingar framigenom eftersom min hast nu har blivit sa duktig:banana: Undrar bara vilka papper...
Svar
1
· Visningar
665
Senast: break_a_leg
·
C
Tävling Vad är det som gäller närman ska tävla (dressyr) efter man har vaccinerat. Hur lång tid efter får man tävla? Bara Klubbtävling...
Svar
6
· Visningar
783
Senast: kajsa_kavat
·
C
Hoppning Om en ponny hade 17 poäng 2003 5 poäng 2004 15 poäng 2005. Vilka klasser fick ponnyn då rida år 2005. OBS alltså inte 2006. Hur...
Svar
6
· Visningar
1 060
Senast: kajsa_kavat
·
G
  • Låst
Islandshäst Finns det någon med mer information om denna hingst?? bilder? Hur är hans avkommer?
Svar
6
· Visningar
1 111
Senast: Carla
·
Dressyr Har precis börjat rida en hbl-valack på 16 år, som är mkt dressyrriden innan. Vad jag har förstått har han inte varit så igång på ett...
Svar
10
· Visningar
969
Senast: nyponros
·
E
Dressyr Min medryttarpålle har en otroligt skumpig trav, han tar väldigt snabba och korta steg, vilket gör det svårt att sitta ner i traven på...
Svar
5
· Visningar
848
Senast: cristobal
·
Körning Jo jag grejar ju lite själv med min sele som jag har till shettiskorsningarna, vilken är en travdäckel fast jag har draglinor och...
Svar
3
· Visningar
842
Senast: tidde
·
V
Hoppning Vad innebär 5* respektive 4* på tävlingar? På FEI kan man ju bland annat läsa om CSI 4* Estoril (POR) Vad innebär det? tack på...
Svar
6
· Visningar
2 249
Senast: IrishDraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka