Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

N
Dressyr Jag ska vara med i en träningstävling i dressyr, har 34 starter före mig. Hur lång tid kan jag räkna med att det tar? Det är 3 st i LC:1...
Svar
3
· Visningar
806
Senast: LillaGeisha
·
P
Dressyr Har en liten fundering, för att få ha sporrar om man tävlar ponny får dom ju inte vara längre än 15 mm. Men måste dom vara kulsporrar...
Svar
7
· Visningar
1 607
Senast: Petra_S
·
G
Trav Hej! Jag har inte fullt koll på det dära med tidtagningen när man kör intervaller vill någon berätta hur man räknar ut allt och hur...
Svar
6
· Visningar
3 492
Senast: NinasApache
·
L
Dressyr Hej! Min sköna dam fryttar runt mej i sadlen så det passar henne, och min tränar säger att det inte är bra då hon ev blir...
Svar
4
· Visningar
857
Senast: flashlight
·
K
Dressyr Det finns ju program som heter "för unga hästar" LA För unga hästar tillexempel. Men sitter å kollar på resultatet från DM i...
Svar
7
· Visningar
934
Senast: PrinceFair
·
Islandshäst vilka ska dit? Klass? Häst? Jag ska dit med Vattar från Helsingen e Hrinmir från ödmården och tävla F2, T2 och FS1 /Lina 2 3
Svar
46
· Visningar
4 459
Senast: Båbbe
·
U
Islandshäst Hej alla islandshästvänner! Efter nästan 20 år på halvblod tänkte jag sälla mig till er skara. Har ridit på ridskola av och till i...
Svar
11
· Visningar
3 507
Senast: Russin8
·
A
Dressyr Hej! Jag sitter här och undrar vad det är som gäller för att tävla nationellt. Då gäller det inte licenser och dyligt utan vilka...
Svar
9
· Visningar
1 482
Senast: break_a_leg
·
Hoppning Har ett litet problem när jag ska hoppa med min pålle. Han kan hoppa högt, han har bra teknik och han river sällan. Men när vi...
Svar
16
· Visningar
3 057
Senast: Showjumping
·
E
Hoppning Hur kvalar man som överårig ryttare till championatet på ett 7-årigt sto som haft föl?
Svar
2
· Visningar
749
Senast: EB_
·
L
Körning halloj, Nu ska ni ytterst begåvade bukefalosar få något att bita i: När jag tömkör Frosty har han en ovana att i vänster varv vid...
Svar
8
· Visningar
1 044
Senast: lul
·
D
Western Hej! jag håller på att rida in min svenska ridponny:rofl: Jag har hjälp av en duktig kvinna ibland och ska lite senare ta lite...
Svar
4
· Visningar
919
Senast: Draksus
·
S
Tävling Nån som vet om man har ändrat från vilken ålder man får ta Grönt Kort? En av mina medryttare som fyllde 12 år skulle igår gå och skriva...
Svar
1
· Visningar
1 213
Senast: break_a_leg
·
S
Hoppning får man alltid göra omstart (om man vill) i en 90 cm CR på lokal tävling?
Svar
13
· Visningar
914
Senast: __Stilett__
·
D
Körning Jag hade tänkt att jag skulle skaffa mig en ny vagn. Till shetland då. Men vad finns det för några? Den enda jag kommer på är ju...
Svar
13
· Visningar
1 345
Senast: _L_
·
Fälttävlan (Haha Lena jag hann först!) Efter att ha invaderat tråden om Öveds underlag så gjorde jag efter vissa påtryckningar en egen tråd... 4 5 6
Svar
113
· Visningar
10 266
Senast: fio
·
R
Trav På onsdag så är det kvalificeringsdags för de svenska treåringarna! :bump: Startlistor här...klicka. Vad tror ni? Vinner Simb Chaplin... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 779
Senast: Linda.B
·
I
Övr. Grenar Hej! Finns det ngn här som jobbar som jockey? Hur är det? Har ni hållt på med galopp-sport sen ni var små? Eller finns det de som...
Svar
4
· Visningar
1 215
Senast: idealb
·
S
Trav Lade tidigare in frågan i forumet Körning men där var den inte speciellt upskattad:smirk: jag har en bröstsele, och på den...
Svar
17
· Visningar
1 668
Senast: lillsyrran
·
C
Körning JIPPIIIII!!! :bump: Har fått besked på att min nya sele är i Sverige på fredag så jag får den förhoppningsvis i början på nästa... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 646
Senast: _L_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka