Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Hej! Nu var det dags att köpa ny sadel till unghästen :banana: Jag har ridit in honom med en wintec engelsk sadel med x vida...
Svar
5
· Visningar
1 900
Senast: MsSleepalot
·
Hoppning Nu har ja en fråga, FÅR en komination finns med i LC?? förvisso så var det klubb tävling.men är helt säker på att det inte får...
Svar
13
· Visningar
1 152
Senast: Hiwiie
·
Trav hur snabbt ställer man en sån iordning. Finns det risk för 2-års start :) 2
Svar
38
· Visningar
2 894
Senast: martha
·
Western ...ska man inte missa om man vill ha en bra westernavdelning i hästbokhyllan?!?
Svar
4
· Visningar
963
Senast: _Eva_
·
Hoppning Lovade i ett svagt ögonblick ställa upp som speaker på klubbens hopptävling. :crazy: Tävlingen går i bedömningen A:O/A:O . Det är...
Svar
11
· Visningar
2 022
Senast: The_pinklady
·
Trav Hur dåligt eller ovanligt är det om en icke inkörd 1,5 åring har överben på insidan av frambenen?Hur påverkar det framtida hållbarhet?
Svar
2
· Visningar
869
Senast: cobweb
·
C
Western Nu har jag bestämt mej jag ska bli westernryttare! Har ridit mest travare och andra ponnyer i skogen hela livet men för för två år...
Svar
2
· Visningar
789
Senast: CindyLou
·
Islandshäst Jo, det är ju så att det är lite häst spekulationer i familjen :D . En pigg och snäll islandshäst, såklart :cool: . Det är nu priserna...
Svar
16
· Visningar
1 638
Senast: norpan1
·
Fälttävlan Tycker det börjar bli dags med en sån här tråd nu. Min häst har ju varit skadad hela säsongen nästan, och nu börjar jag sätta igång...
Svar
2
· Visningar
1 123
Senast: Novali01
·
Körning den som sitter från bakselen och fast i skackeln? behöver inskaffa nya men det är lite svårt när man inte vet vad den heter.. 2
Svar
20
· Visningar
2 099
Dressyr Idag ser jag ofta hästar som är ojämna i gången, även i högre dressyrklasser. Nu är jag nyfiken på hur ni dressyrryttare ser på... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 225
Senast: Lejonelle
·
Hoppning Hur mycket gör ni med era tre åringar? Hur ofta löshoppar ni dem? Hur långt har ni kommit i utbildningen med dem? Går de stadigt i form...
Svar
16
· Visningar
1 426
Senast: sofiaspel
·
Trav Öppet brev till Solvalla Har ni något mer att tillägga, så fyll gärna på så kan jag förmedla! "Hej Vi är en snart tvåbarnsfamilj...
Svar
3
· Visningar
1 161
Senast: Gammeln
·
Dressyr Går det att hitta de aktuella dressyrprogrammen på Ridsportförbundets hemsida, eller måste man beställa dem via shoppen? Jag har letat...
Svar
4
· Visningar
995
Senast: Pazuzu
·
A
Hoppning Vad har ni hoppat som högst?? Nyfiken på vad andra har hoppat för höjder :)
Svar
11
· Visningar
1 006
Senast: _Ida_
·
Islandshäst Vilka här ska tävla på Säve i helgen? Själv ska jag bara dit och titta.:banana: Ska bli kul! 2
Svar
21
· Visningar
2 660
Senast: Lipurtà
·
L
Hoppning Hejhej! Igår löshoppade jag min pålle och det blev 110 oxer :D Hon vägrade första gången men andra gången seglade hon snyggt över ;)...
Svar
11
· Visningar
1 292
Senast: Ämelie
·
B
Övr. Grenar :rofl: hehe :rofl: :bump:VOLTIGE :bump:!!!! Voltige kan man bara inte tycka är tråkigt :D! Om det är någon mer här på stallet som... 3 4 5
Svar
85
· Visningar
9 984
Senast: pigleton
·
I
Tävling är det nån som kan ge mig tips hur man kan försöka bli mindre närvös inför en tävling? Jag har inte tävlat på länge men täker börja...
Svar
1
· Visningar
706
Senast: zoowie
·
H
Övr. Grenar Nu är jag jätteledsen. Min lilla pojke Holma Hi Love (e. Jalmood - u. Undine - ue. Steve´s Friend) blev avlivad igår. Kan inte ens...
Svar
5
· Visningar
1 108
Senast: magic spell
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Svensk Politik 4
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur