Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Dressyr jag har tränat min pålla att höra halt, vilket har gått bra mellanåt(då hon stäpper/knäpper av i nacken/bettet. Såhär gör jag halt...
Svar
1
· Visningar
816
Senast: Estivuz
·
Islandshäst En bekant berättade nyligt för mig att de skickat sitt sto på betäckning till Falki frá Saudarkroki. Nu råkar jag vara kär i Falki...
Svar
7
· Visningar
1 243
Senast: Freyr
·
E
Distans Hej.. skulle vilja veta vad som krävs för att börja tävla distsns... typ debutant. HAr en stor häst på 6 år samt ett russ på 3år (2006)...
Svar
1
· Visningar
905
Senast: 810110
·
L
Islandshäst Jag har funderat på en sak rätt länge nu... Är absolut inte insatt i isis världen så jag har inga egna erfarenheter elr någon att... 2
Svar
27
· Visningar
2 627
Senast: susekl
·
Dressyr Jag har fått nys om en dressyrtävling med (bla?) lätta klasser som ska hållas, vad jag förstod, norr om Stockholm den 14 okt. Mer vet...
Svar
4
· Visningar
820
Senast: Aaricia
·
Dressyr Hej kan någon hjälpa mig! En kompis ska skaffa sig en dressyr häst och vi har hittat en skit snygg 4 årimg med toppen stam :) , han... 2
Svar
22
· Visningar
3 662
Senast: Immer
·
Hoppning Hur gör ni som tävlar fler hästar i samma klass? Jag tänkte mest på hur ni orkar? Det blir ju så mycket på varandra hela tiden. Gör...
Svar
9
· Visningar
1 857
Senast: Hiwiie
·
Trav Brukar kika på dagens lunch dubbel eller vad det heter som visas på tv4 varje vardag. Har sett att en del hästar har ljust eller vitt...
Svar
15
· Visningar
2 828
Senast: zilla
·
A
Distans Vad beror det på att de fick lov att ställa in sitt symposium. Föreläsarna de hade lyckats få tag på var av världsklass. Tänk att få...
Svar
15
· Visningar
1 797
Senast: Galadriel
·
G
Islandshäst Ja vad heter klubben som är för oss som bor i västeråsområdet. Jag tänkte kolla lite efter tränare runt omkring västerås tips...
Svar
10
· Visningar
1 105
Senast: em76
·
Tävling Tävlingarna ska ju betalas, men vilket sätt är bäst? Att ryttarna betalar in allt i förskott? Att ryttarna betalar in delar i... 2
Svar
21
· Visningar
2 047
Senast: Choklad
·
M
Islandshäst Hej! Jag o mitt sex åriga sto håller som bäst på med tölten. Den släppte ordentligt för oss på en lektion för några månader sen. Jag... 2
Svar
27
· Visningar
3 123
Senast: Reykur
·
B
Tävling Om man har förlorat sitt Gröna Kort, och inte hittar det, utan att det är borta. Kan man få ett nytt då? TACK TILL SVAR! :bump:
Svar
1
· Visningar
955
Senast: Vår_Vinter
·
E
Western Min häst trivs bra på ett vanligt tvådelat tränsbett men jag vill hälst inte ha en sån mundel när jag rider med ett skänkelbett. Det...
Svar
8
· Visningar
999
Senast: ida.kar
·
S
Islandshäst Vilka härifrån ska på årets avelsmöten på Wången resp. Solbacken? Unghästmönstringen? Var du kanske där förra året? Isåfall, vad...
Svar
9
· Visningar
1 100
Senast: Svíþjóð
·
V
Fälttävlan Lite dåligt med trådar här inne tycker jag... Så vilka ska till vinslöv och starta i helgen? Jag ska dit och titta på min 4 åring... 2
Svar
38
· Visningar
2 586
Senast: Narcissa
·
Trav Hej alla bukare =) Tänke bara höra vilket bett ni använder när ni rider monté och framförallt VARFÖR just det bettet? :smirk:
Svar
5
· Visningar
1 171
Senast: Skaune
·
Western Japp, har en premier på g till min unghäst nu :banana: Någon som vet vad bomvidd 7,5 motsvarar :confused: full-quarter eller...
Svar
5
· Visningar
1 140
Senast: r_freddy
·
M
Övr. Grenar klarade mitt tränar prov!!! så nu e jag amatörtränare!!! är så ,,,,,,,,skönt....
Svar
14
· Visningar
1 179
Senast: Tiggertjejen
·
A
Dressyr Jag behöver tips för hur jag skall få min häst att tvära med bakdelen i skänkelvikningarna, min häst har nämligen lätt för att tvära med...
Svar
11
· Visningar
1 166
Senast: Gwaeron
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka