Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

B
Hoppning Så var man här nu igen då :angel: Jag har en Nordistravare som jag så småning om vill satsa på hoppning med , låter det helt sjukt...
Svar
8
· Visningar
937
Senast: Elinah_
·
U
Western Någon som har lite tips till en novis som ska starta i Pleasure? Ska även rida grenarna Riding och Horsemanship.....
Svar
5
· Visningar
979
Senast: elinsjobergh
·
Tävling Har aldrig tävlat så unga hästar så vart går gränsen? :confused:
Svar
14
· Visningar
5 589
Senast: SLD
·
D
Fälttävlan :love: hej har ganska nyligen köpt en ny häst, han ska få visa vad han går för nu, ska nämligen på hans första fälttävlans träning.. ska...
Svar
1
· Visningar
850
Senast: derrus
·
Tävling vad säger TR, hur lång tid innan en tävling skall startlistorna finnas till hands?
Svar
3
· Visningar
855
Senast: Choklad
·
Western Jag rider ju inte så himla mycket,Kanske 3-4 ggr per vecka. OM jag nu går och köper mig en börjes sadel eller en hööks sadel vad blir...
Svar
10
· Visningar
1 150
Senast: Saima
·
Dressyr Det känns äntligen som om jag och min lilla häst börjar förstå varandra i dressyren, men han drar nåt helt enormt när jag ska sakta av...
Svar
9
· Visningar
1 964
Senast: Pan
·
I
Western idag blev jag en kalmar western riders :) änkligen änkligen!!!! gu så under bart finns det nårra fler som e med där?
Svar
4
· Visningar
975
Senast: Fia_90
·
L
Övr. Grenar När jag köpte min dam Agena förra året gick jag in och tittade på atg.se för att kolla starter och vinst m.m. då stod där som ägaren...
Svar
10
· Visningar
1 117
Senast: Love_energy
·
Körning Jag har nyligen köpt en rockard som ska fixas till lite och behöver nu en sele. Eftersom jag inte är en rutinerad kusk utan en...
Svar
18
· Visningar
1 358
Senast: Vimsan
·
Western nan som vart uta pa hastaventyr i nya zeeland? jag vill veta allt!!:bump:
Svar
3
· Visningar
877
Senast: doleron
·
R
Western Eftersom min förra kosse-tråd försvann så gör jag en ny..:) Är lika stolt idag igen, min kompis (är fortfarande rädd för kor) drev kor... 2
Svar
36
· Visningar
2 248
Senast: ninni 85
·
Trav Funderar på om ni tycker jag har min för långt upp o spänner den för långt fram? Här kommer några bilder på samma häst o sele vid...
Svar
12
· Visningar
1 063
Senast: giffan
·
E
Western Nu har jag köpt en repgrimma till min häst. Så skulle jag ju ha ett rep till den. För ett par år sedan köpte jag ett rep i en segelaffär...
Svar
9
· Visningar
4 140
Senast: Albert
·
Körning jippi äntligen nu kommer bilder på hela ekipaget efter ombyggnaden av vagnen då den fick bla stötdämpning. som ni ser är de min lille... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
7 570
Senast: Annifrid
·
Hoppning Hur hög är en sockerbit? (åt alla håll) Tänkte vara me på en "hoppning" me min travare där man kan välja på 30, 60 o 80 cm tror ja d va...
Svar
4
· Visningar
4 434
Senast: BeastieBabe
·
S
Western på en westernsadel? jag fattar verkligen inte, bara ett lååångt nylonband med hål på sadeln lixom. o på andra sidan nylonband som är...
Svar
2
· Visningar
1 256
Senast: Piraja
·
E
Distans vill bara säja HEJ DÅ PÅ EN STUND , om ett par timmar startar våran resa mot tjeckien och yr-em. nu är det bara att hoppas på det bästa...
Svar
18
· Visningar
2 599
Senast: Groom-pelle
·
Western Jag skall ju köpa mig en begagnad sadel. Storlek och så vet jag vad jag skall ha. Men vad skall man kolla extra noga på? Något speciellt...
Svar
6
· Visningar
810
Senast: åke
·
Western När man ska börja tävla western? (långt kvar men) Vilken gren är bra att börja med? Eller spelar det ingen roll?
Svar
4
· Visningar
818
Senast: real_cowgirl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Tråden för spår
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈