Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

A
Hoppning Första hopptävlingen med min häst var inte så bra! Tyckte jag! Jag skulle skritta ut på en runda med min kompis så skrek hennes mamma på...
Svar
1
· Visningar
766
Senast: AnnaMalm_
·
F
Dressyr Jag anser att grundutbildningen av en häst ska åstadkommas med ett tränsbett. Kandaret ska inte användas som någon "smidig" genväg... 2 3
Svar
51
· Visningar
3 797
Senast: Mirre
·
G
Distans Rider just nu med vanliga järnskor på min häst och även när jag tävlar distans. Det sliter ju så mycket på skorna efter varje tävling... 2
Svar
27
· Visningar
4 766
K
Tävling Min mamma som har fibromyalgi rider en del på mitt kallblodssto. Problemet är att hon har ont i sina händer och har svårt att hålla i... 2
Svar
26
· Visningar
6 443
Senast: _camill_a
·
Tävling När kan man börja kvala sin häst till nästa års breeders?? Kan man redan i år lösa ett deltagarbevis och börja kvala dem??:confused:
Svar
6
· Visningar
958
C
Hoppning Jag tycker att när man tävlar ponny då tycker att det är många som vill vinna ja det är väl klart men det är många som blir skit sura...
Svar
7
· Visningar
972
Hoppning Någon som kan uppskatta hur högt detta hindret är? http://i69.photobucket.com/albums/i65/H-Shauri/hojd/Bild40.jpg 2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 535
Senast: fio
·
J
Islandshäst Jag undrar vad som är en bra blup och en fantastisk blup? Har inte lärt mig det här poängsystemet ännu :angel: Om man letar efter...
Svar
6
· Visningar
1 523
Senast: Mallis85
·
B
Körning skulle gärna vilja se lite bilder på tvåspannskörning. Funderar på att bygga om en rockad och köra tvåspann med mina shettisar..dubbel...
Svar
19
· Visningar
3 603
Senast: Trygg
·
B
Trav Är på jakt efter en tung rochard eller liknande. Mitt problem är bara att jag inte riktigt vet vad jag vill ha. Eller jo...det vet jag...
Svar
10
· Visningar
1 527
Senast: Zandrah
·
S
Övr. Grenar Hej skulle vara kul om ni satt ut era bilder med shettisarna i gallop här !
Svar
1
· Visningar
821
Senast: Ninniw
·
Tävling Vad är skillnade på lokala och regionala tävlingar..? 2
Svar
25
· Visningar
4 189
Senast: Degree
·
Hoppning Jag kan verkligen inte bestämma mig. Jag är anmäld till en tävling på söndag, sen rätt lång tid tillbaka. Men för en eller ett par...
Svar
12
· Visningar
1 192
Senast: Dark_Iris
·
E
Hoppning Jag skulle bli tacksam om ni kommenterade bilderna när jag & medryttarpållen hoppar. Det är visserligen inte så högt eftersom det var...
Svar
19
· Visningar
1 836
Senast: Bassemann
·
Hoppning Hur är deras tävlingar o anläggning? Ngn mer som ska dit på Oktoberhoppet? 2
Svar
35
· Visningar
2 677
Senast: Zara
·
T
Hoppning Nu ska en gammal dröm gå i uppfyllese jag ska prova en klubbtävling i hoppning. Inga höga höjder men ändå är man 45+ så kan det ju vara...
Svar
11
· Visningar
1 042
F
Övr. Grenar Nu börjar det likna nât! En bild pâ lilla galoppslingan som ska gâ utanför hagarna
Svar
5
· Visningar
1 085
Senast: flashlight
·
H
Tävling Hur ska man rida dagen innan en hopptävling tillexempel? Är det smart att rida ut i skogen? Hoppa? Eller rida igenom hästen på banan... 2
Svar
25
· Visningar
2 685
Senast: Filippa99
·
L
Hoppning När jag var på hoppträning och vi hoppade typ ett hinder runt 90cm men hon hoppade av för tidigt och fick bommen med sig efter hindret...
Svar
3
· Visningar
722
M
Hoppning nu har jag ridit den hära hästen i snart 2 år och han har haft sina upp och nergångar eftersom han har vart unghäst (han är 6 nu) men på...
Svar
1
· Visningar
766
Senast: Zlatan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka