Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

P
Tävling Hejsan! Har inget mätintyg på min 11-åriga ponny än, men ska fixa det inom kort. Så jag undar hur mkt det kostar ungefär allt som allt...
Svar
4
· Visningar
921
Senast: Bassemann
·
Western VAR hittar ni era kavajer? Jag har letat som en tok och jag hittar ingen:crazy: Så, var ska jag leta? Hur ska dom se ut? Var hittade ni era?
Svar
3
· Visningar
963
D
Hoppning Någon som kan hjälpa mig och förklara hästens krafter och villka krafter den använder i hoppningen?? // Mickan;)
Svar
1
· Visningar
735
Senast: Jeps
·
Y
Hoppning Hoppning har nog aldrig varit min grej, men jag tycker fortfarande att det är otroligt kul med fart och fläkt och vill kunna känna mig...
Svar
2
· Visningar
797
Senast: _damie
·
C
Western Nu behöver jag lite hjälp :) Funderade på att lägga tråden på "utrustning" men kom fram till att ni kan hjälpa mig bättre :angel... 2
Svar
27
· Visningar
3 221
Senast: cowsense
·
Körning En tanke med det här med skygglappar, jag får i juli hem en 6-åring som enbart körts med skygglappar, det där är helt nytt för mig då... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 822
Senast: Corminta
·
Körning till shettis.. Någon som har/haft en sådan? Vad tycker ni om den? Bara skräp eller fullt duglig till lite hobbykörning med rockard.
Svar
7
· Visningar
1 372
Senast: _L_
·
Dressyr Red dressyrlektion igår. Sa då till tränaren att jag tyckte inte att jag fick nåt stöd på ytter tygel. Antingen håller jag för hårt... 2 3
Svar
53
· Visningar
5 455
Senast: lakrits
·
Körning har precis köpt en rockard :banana: men det finns ingen svängel på den o skulle nu vilja ha lite tips på hur man kan göra en... har... 2
Svar
30
· Visningar
2 517
Senast: satanic
·
Islandshäst Jag vet inte om jag drömt eller om jag hört att kolkoushästar är lite speciella i lynnet. Rätta mig om jag har fel. 2
Svar
31
· Visningar
6 797
Senast: Iza iza
·
Övr. Grenar Jag tycker inte efter två besök på Täby att galopp är publikvänligt. (Jag vet att jag jämför med trav!) Tyvärr tycker jag att det...
Svar
12
· Visningar
1 422
Senast: Ninniw
·
Hoppning oh jag var på första tävlingen igår med nya hästen jag rider och så. första klassen, 1 m, där gick allt katastrof. Jag petade iof bara...
Svar
18
· Visningar
1 351
Senast: mandaaa_
·
K
Övr. Grenar Har bara en undran ! Hur kommer det att gå med vår så kallad fullblodsavel i år ? Mig veterligen ringer de just runt och kollar hur... 2
Svar
21
· Visningar
2 467
Senast: erik_royal
·
L
Western Hi. I am kinda new in western, but I would like to know what you guys consider to be the best western saddle/brand, or what you use...
Svar
6
· Visningar
1 267
Senast: TCJ
·
H
Dressyr *nervös* Strålade efter passet hästen och jag hade igår, fick en känsla jag inte haft på länge. väldigt läänge sen jag red för en... 2
Svar
38
· Visningar
2 266
Senast: Havregryn
·
Tävling Har blivit lite fundersam över om man får ha det eller ej.. :confused: Alltså, får man lov att ha hästens/ryttarens/klubbens namn...
Svar
2
· Visningar
920
Senast: Oliven
·
S
Islandshäst Hejsan, jag går i betäckningstankar. Ska inte betäcka förrän till våren/sommaren men det skadar ju inte att börja fundera redan nu... 2 3
Svar
59
· Visningar
5 813
Senast: Hjartagna
·
S
Western har suttit å tittat i hööks på en ny sorts pas i sympatex material..grön/svart (nån som, sett den?) min fråga är... m,åste man ha den...
Svar
3
· Visningar
1 039
Senast: vovicockokanon
·
Tävling Vi har ett stort problem i klubben. Vi har inga som vill hjälpa till på tävlingar! Vi har en helt fantastisk anläggning med tre... 2
Svar
33
· Visningar
2 745
Senast: Russinet
·
Hoppning :angel: I proppen till en tävling jag vill vara med på står såhär: 14. Unghästklass: Anmäln.avg 80kr, bed A. Rosett endast till...
Svar
4
· Visningar
1 054
Senast: Widerberg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka