Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

P
Dressyr From vilken klass får man rida på kandar? Jag har för mig att man får det i några av de högre La programmen eller är det först i MSV??
Svar
2
· Visningar
1 064
K
Distans tänkte bara passa på att upplysa att SRF har beslutat att ha en 120km klass för alla, inte bara Young riders! Kolla på Distanslistan...
Svar
6
· Visningar
1 421
Senast: Egonson
·
Trav Kanske ska tråden ligga under grundutbildning, moderator får gärna flytta om den ligger fel. Jag är inbiten ridmänniska, och har...
Svar
5
· Visningar
1 433
F
Hoppning Hej! Hur rider man an mot ett hinder? Vad är det man ska tänka på mm? Jag har kört en del m. bommar men vet ej hur jag ska tänka...
Svar
18
· Visningar
4 883
Senast: Mahogney
·
Körning Tränar ju nu min häst för inkörning! O idag pratade jag o tränaren om detta med utrustning. Han sade att han har en vagn jag kan få...
Svar
11
· Visningar
1 192
Senast: Tussilago
·
M
Hoppning Vad betyder det? A:0/A:0 Jag ska tävla på söndag och har inte riktigt kolla på vad den bedömningen betyder...
Svar
5
· Visningar
1 041
Senast: My Beauty
·
S
Western Wintec westernsadel 16 tum full- quarter bom (Wide) vad för typ av hästar passar en sådan? själv har jag en wintec hopp och en...
Svar
15
· Visningar
1 306
Senast: __Stilett__
·
Trav utan licens o me avskriven häst, VART kan man hitta d!? Letat överallt o hittar inget...:cry: Vill ju gärna starta min...nån som vet... 2
Svar
31
· Visningar
2 390
Senast: giffan
·
T
Dressyr Så här är det, så fort jag rider lätt i traven på min medryttar häst så tappar hon formen, varför?! :confused: Damen jobbar på...
Svar
11
· Visningar
1 230
Senast: Summergirl
·
F
Hoppning Brukar ni filma era rundor och sitta och titta efter misstag eller anledningar till framgång? jag funderar på att köpa en filmkamera... 2
Svar
30
· Visningar
2 148
Senast: SLD
·
C
Körning Var inne på kuskringens hemsida... Där ligger tävlingsterminen uppe inför nästa år, de som är anmälda. :confused: 11 tävlingar inom...
Svar
8
· Visningar
1 136
Senast: Carolus
·
Dressyr Har sett många dresyrryttare linda upp över framknäna, ska man göra det eller? Någon som har en korrekt bild på lindade ben? Själv... 5 6 7
Svar
134
· Visningar
16 999
Senast: mumrikan
·
Western Har funderingar på att köpa en iron bett till min tjej. Jag har hört mycket positivt om det här och vad jag förstått så är det väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 064
Senast: Gilly
·
X
Trav Hej, undrar om nån här vet hur man lämpligtvis söker jobb med travhästar i Australien? Nån bra hemsida? Motsvarighet till "Ronden"...
Svar
2
· Visningar
920
Senast: martha
·
S
Trav för ca 15år sedan, går det att hitta? eller resultat för ca 5år sedan?
Svar
1
· Visningar
689
Senast: linneaforss
·
E
Övr. Grenar Ska åka till Longchamps i helgen och se PRIX DE L'ARC DE TRIOMPHE. Är det någon som varit där och har tips om saker man borde se eller...
Svar
5
· Visningar
964
Senast: tifo
·
Körning Vad rekommenderar ni för typ av släde till två amatörer som bara kört rockard förut? Vilka fällor kan man gå i som köpare? Hästen är en...
Svar
7
· Visningar
2 160
Senast: Lejonelle
·
A
  • Låst
Western Fattar ingenting. Som rubriken, varför stängdes min tråd? Undrade vart tjejen som haft Ebony på prov heter? Hon håller till här på...
Svar
2
· Visningar
884
Senast: tifo
·
D
Hoppning Hur många meter räknar man att ett galopp språng är för en d-ponny? För stora hästar är väll ett galopp språng 3 1/2 meter?
Svar
2
· Visningar
928
Senast: Korsningsponni
·
S
Körning ni som kör med rockard/sulky på vintern, har några speciella däck just för vintern??
Svar
19
· Visningar
1 619
Senast: Sellan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka