Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Tävling Jag är ju en av många som är otroligt intresserande av just denna lille rasen shettis .. Det jag undrar är hur många grenar det...
Svar
1
· Visningar
941
Senast: Bison
·
Trav Hallå alla travmänniskor! Vi ska ha nått som kallas 'Jälladagen' imorgon på skolan. Då får släkt folk komma och titta. Då ska vi...
Svar
5
· Visningar
2 559
Senast: gladys
·
Övr. Grenar Ni som jobbar inom galoppbranschen vad har ni för lön? (och vad jobbar ni som ;) ) 2
Svar
20
· Visningar
2 803
Senast: Korpen_
·
A
Western hej! Både min häst och jag är inne i en svacka just nu och båda tycker att ridningen är tråkig. En kompis till mej föreslog att jag...
Svar
3
· Visningar
821
Senast: shallow_xx
·
Hoppning Måste man vara med i allsvenskan för att få tävla på de tävlingar där allsvenskan är med? Alltså är dessa tävlingar bara för...
Svar
4
· Visningar
781
Senast: trazel
·
Dressyr Har någon några tips? nu på lörda ska ja tävla Lb 3. jag har aldrig ridit det programet förut utan bara LB1. Hästen ja rider blir lätt...
Svar
2
· Visningar
669
Senast: Arista
·
Trav Behövs det, eller får man starta i montélopp utan kval? Någon som vet vad som gäller? Även Norge, om någon vet...
Svar
3
· Visningar
758
Senast: oki
·
I
Övr. Grenar Varför värmer ni upp hästarna så lite före löp gemfört med travhästar? Vad är det i anatomin som gör att det blir en sådan skilland? 2
Svar
27
· Visningar
2 612
Senast: Korpen_
·
Distans Det var väl kul att läsa! I ledaren till senaste numret av Häst&Ryttare (förbundstidningen) så beklagade redaktören att det var så lite...
Svar
6
· Visningar
1 194
Senast: edvarda
·
B
Distans Vad tycker ni som sysslat ett tag med distans om vilken maxålder hästen skall ha för att börja med distans om han enbart är fritidsriden...
Svar
5
· Visningar
1 465
Senast: edvarda
·
S
Western Hej hopp! Börjat traggla lite western me mitt fullblod... Då han e van vid att jag tar honom i munnen när jag ex hoppar eller...
Svar
3
· Visningar
869
Senast: ida.kar
·
Western Är bara nyfiken på hur ni andra tränar och vad ni tycker funkar bra.... HUr mycket är ni på bana/träningsplats kontra utomhus på vägar...
Svar
11
· Visningar
1 107
Senast: fnillson
·
Trav Finns det någon fransk motsvarighet till travsport.se där man kan söka på olika hästar, se deras resulat och avkommor? Mina franska...
Svar
4
· Visningar
2 857
Senast: Salandge
·
Dressyr Det gör visst Minna Telde också! Det finns visst fler också, i dressyreliten, som rider i Luc Childeric - islandsmodellen! Ganska... 2 3
Svar
50
· Visningar
9 088
Senast: kopur
·
S
Hoppning finns det såna på ett hoppforum? jag vill också ut och hoppetävla, men jag tycker allt över 80 cm känns svinhögt...:o förr tävlade...
Svar
7
· Visningar
1 165
Senast: catta_84
·
T
Islandshäst Hej! Tänkte vara med på distansritten som flygande pass anordnar (som en mjukstart på en framtida karriär på banorna....:rofl: och...
Svar
2
· Visningar
886
Senast: Carla
·
T
Dressyr Vad skulle ni säga om formen på den här hästen? Både positivt och negativt! :) Även positivt och negativt med min sits! :banana...
Svar
9
· Visningar
1 469
Senast: sir-fantasy
·
M
  • Låst
Fälttävlan Hörde att Lady Vanessa är såld till hopp-ryttare. Varför får vi inte ha kvar dom fina fälttävlans ponnyerna inom fälttävlan ? Det ser...
Svar
4
· Visningar
1 209
Senast: Tulip
·
Körning Har ni koll på vårt svenska lag!? Cissi i ledning efter dressyren, på 33,0 straff, 7 straff före tvåan! Lotta 5a och Marie 9...
Svar
4
· Visningar
891
Senast: Farao
·
T
Tävling Är det ngn som vet vad som står i TR vad gäller avanmälan?? Är anmäld till en tävling på söndag, i ryttarmeddelandet står det "avanmälan...
Svar
7
· Visningar
1 187
Senast: tictac
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka