Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

E
Tävling Hej! jag ska tävla i dressyr och har inga problem med tävlingsnerver eller så men på tävling är det alltid så kort om tid, tycker jag...
Svar
9
· Visningar
996
Senast: Rio
·
R
Islandshäst Kan någon förklara för en som bara har koll på lätt klass ;) Vad menas med c-klass, b-klass och så? Tex "de är uppkvalade till a-klass...
Svar
2
· Visningar
856
Senast: Real_Life
·
H
Dressyr Var och tävlade för ett tag sedan på en ponnytävling. En tjej kommer in på banan. Hästen har en naturlig krökning på nacken och går där...
Svar
18
· Visningar
1 834
Dressyr Jag har börjat få lite nya bekymmer m min häst. Har alltid varit svårriden, stor och spänd och svår att rida ihop i form.. Nu har...
Svar
5
· Visningar
1 051
Senast: olympic
·
N
Islandshäst Hej. Jag har hittat en jätte fin läromästare som lter hur mysig som helst. Men problemet är att han är 18 år. Han är spattröntgad u.a... 2
Svar
22
· Visningar
2 280
Senast: icca78
·
F
Islandshäst Är det någon som har tränat piaff/passage med femgångare? Jag tycker att inlärningen försvåras av att dom gärna blir laterala i...
Svar
16
· Visningar
1 637
Senast: icca78
·
M
Övr. Grenar resultat för galopphästar som är födda på 80-talet? Alltså de sprang då..finns det ngn databas??
Svar
14
· Visningar
1 262
Senast: shady
·
Z
Fälttävlan Hej! jag skriver ett arbete om fälttävlan i skolan nu, och jag undrar om någon vet någon bra hemsida med information om fälttävlans...
Svar
2
· Visningar
2 390
Senast: Nyrelski
·
H
Dressyr Har ni en tävlingsskjorta under då, eller vad har ni?
Svar
14
· Visningar
1 411
Senast: Hiwiie
·
A
Islandshäst Först vill jag säga att jag är osäker på om den här tråden hör hemma i isis-forumet, lägger in tråden här då det är specifikt...
Svar
3
· Visningar
1 408
Senast: islands_lover
·
Islandshäst Personligen tycker inte jag det då den är både tuff, stark och har temperament. Har på siståne läst många annonser där föräldrar vill... 4 5 6
Svar
117
· Visningar
12 246
Senast: sambaengi
·
Körning Det är så att jag kör en liten shettis emellanåt. Inget vidare seriöst, utan bara som "hobbykörning" ute. Men nu funderar jag på att...
Svar
1
· Visningar
837
Senast: Dragonfruit_
·
Western Inspirerad av Zindys tråd... 1. Är du med i någon westernklubb? I så fall vilken? 2. Vart i Sverige håller du till? 3. Har du... 2
Svar
28
· Visningar
2 447
Senast: lundborg
·
P
Western Undrar vad ni har for favorit marke pa boots? (till er inte till hasten:smirk: ) Sjalv tycker jag att ariat har valdigt bekvama boots...
Svar
5
· Visningar
1 571
Senast: maja_70
·
Hoppning Min syster tävlade för första gången denna helg & det blev två stopp pga hennes slarviga väg. Det var länge sen jag tävlade så jag har...
Svar
7
· Visningar
9 862
Senast: starcraft
·
Hoppning Hej, jag tänkte fråga om någon vet hur många placerade det blir om det är 82 stycken anmälda i en hopptävling?!
Svar
5
· Visningar
927
Senast: flugskit
·
Fälttävlan Klubbarna är på gång att lämna in sina förslag till tävlingar 2007. Vad har ryttarna för åsikter och önskemål om klasser, lagtävlingar... 2
Svar
28
· Visningar
2 581
  • Låst
Trav utan licens o me avskriven häst, VART kan man hitta d!? Letat överallt o hittar inget...:cry: Vill ju gärna starta min...nån som vet...
Svar
3
· Visningar
867
Senast: ameo
·
M
Körning Är det någon som vet vart man får tag i en giggsele av bra kvalité passande Shetlandsponny?. Helst med mässingsspännen. Även begagnad...
Svar
6
· Visningar
1 150
Senast: _L_
·
Hoppning Det låter nog mer dramatiskt än vad det är. Men, nu ni ska få ni se! Efter FYRA års uppehåll från hoppning så är jag tillbaka! Till...
Svar
11
· Visningar
1 180
Senast: Blueberry
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejt
  • Lekstuga
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur