Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Får man tävla på sidepull??
Svar
4
· Visningar
855
Senast: __Stilett__
·
I
Islandshäst Jag har aldrig fattat det här riktigt. Vad är skillnaden på en nationell täcling och en öppen? Är nationella tävlingar typ SM och NM...
Svar
2
· Visningar
717
Senast: isse
·
I
Islandshäst Var det inte nån som fotade då så att man kan få se lite bilder. Kunde tyvärr inte åka och jag har försökt leta bilder hur länge som...
Svar
2
· Visningar
892
Senast: isse
·
E
Tävling Hej! Jag har ridit i ca 9 år nu men har aldrig tävlat. Har ridit på risdkola, haft egen häst, varit medryttare och nu fodervärd, men...
Svar
3
· Visningar
810
L
Övr. Grenar Heej Jag undrar hur mkt den minsta galoppsadeln och hur mkt den största galoppsadeln väger ? :bow: :bow: :bow:
Svar
12
· Visningar
1 495
A
Dressyr När får man börja rida med hatt i dressyr, i vilken klass måste man rida då??
Svar
1
· Visningar
881
Senast: nancy
·
C
Dressyr Hur många är det här som har en häst som inte är riktigt jämn i gången och betraktar ni det som en hälta eller bara någonting ni jobbar...
Svar
6
· Visningar
991
Senast: Ciazon
·
B
Hoppning När eran ridskola har KM, vilka höjder brukar klasserna ligga på då? har ni riktiga klasshöjder, LD, LC, LB? eller brukar ni även har 2... 2
Svar
23
· Visningar
2 097
Senast: Dark_Iris
·
U
Western Vart finns det snygga och funktionella kläder både i butik och på postorder... Man ska ju ha skjorta på tävling men snart är det ju...
Svar
2
· Visningar
1 122
Senast: Lenita
·
P
Distans Hej! Tänkte bara höra hur många ritter ni red/ tycker är vettigt första tävlingssäsongen? Planerar att debutera nästa år (peppar...
Svar
1
· Visningar
917
E
Trav Vet inte redigt var jag har hört de men är de så att de är bara stora hästar som passar till monte? Min häst är nämligen ca 155 och de... 2
Svar
25
· Visningar
2 272
Senast: oki
·
Fälttävlan Hur ser den ut? Jag funderar på att debutera en av mina hästar i lätt klass där. Hur brukar vattnet se ut? Är det maxat och en massa... 2 3
Svar
59
· Visningar
4 498
Senast: fio
·
Dressyr Är det någon som vet hur reglerna är för uppklassning? T.ex. hur man blir uppklassad från Msv och regionalt? Vad jag har förstått så...
Svar
5
· Visningar
736
Senast: SevenDaysAWeek
·
J
Trav Har sett på atg:s hemsida när man söker info om travhästar att det på många hästar står "exporterad till malta"..varför exporteras dom... 2
Svar
32
· Visningar
4 673
Senast: aaplockplack
·
L
Dressyr Hur vet jag när hästen hänger i betet, alltså att jag håller upp huvudet med min hand? hur märker jag att hästen "ligger på bogarna"...
Svar
4
· Visningar
937
Senast: Love_energy
·
Hoppning Vilken utrustning får användas i semifinalerna i 4 års champ ? samma som på en vanlig lokal/regional tävling? Står på swedehorse...
Svar
6
· Visningar
929
Senast: hyperff
·
J
Hoppning Jag skulle vilja ha kommentarer och så, till dessa hoppbilder på mig och min ponny Fröken Fanny. Både possetivt OCH negativt. Vi måste...
Svar
6
· Visningar
957
Senast: dolce__g
·
Distans Vilka ska iväg på dessa underbara tävlingar den 23-24 sept? Själv ska jag rida T50km på Syd-närke :)
Svar
16
· Visningar
1 824
Senast: mahlmt
·
C
Hoppning -------------------------------------------------------------------------------- Jag ska börja rida en D - ponny som är ca 148,3 (Kan... 2
Svar
30
· Visningar
2 216
Senast: TeamTanja
·
Trav Har ett par frågor vad gäller "uppkörningarna" som krävs för att ta körlicens. För det första, deltar man i valfritt ordinarie...
Svar
10
· Visningar
1 258
Senast: Fnobby
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka