Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Fälttävlan Har äntligen fått tag i svenskt fälttävlansprogramm för debutantklass 2001. Jag vet att den första halten är borttagen (eller?), men är...
Svar
12
· Visningar
1 378
Senast: EverydayFailure
·
G
Hoppning Ska tävla hoppning nu i helgen. Var ett tag sen sist. Nu har mamma fått för sig att jag måste ha väst. Vad är snyggast? Att ha västen... 2
Svar
23
· Visningar
1 945
Senast: Magic_Mac
·
L
Körning Tro det eller ej men jag har ÄNTLIGEN köpt vagn!! :love: En begangnad roslagsvagn!! Den kommer i veckan!! Kan knappt vänta... 2 3
Svar
56
· Visningar
3 794
Senast: linneaforss
·
Distans Vet att det finns liknande trådar men har inte riktigt hittat ett bra svar...:o Jag vill gärna träna distans med min häst, inte...
Svar
2
· Visningar
932
Senast: gadriel
·
Western jag går sista året på gymnasiet och har som projektarbete att rida in min unghäst. so far so good =) jag har inga problem med hur jag...
Svar
2
· Visningar
1 134
Senast: sarma
·
R
Hoppning Hejsan! Kom med roliga förslag till vad man kan klä ut sig till!:bump:
Svar
12
· Visningar
9 743
I
Fälttävlan Någon som har varit i Aalborg och har "bästa/snabbaste/billigaste" vägen dit? Känner starkt för att köra över broarna. Lika långt...
Svar
2
· Visningar
1 078
Senast: Idasagare
·
Hoppning Hej, finns det nån som vet om det finns någon regel i tr som säger hur många starter ett ekipage (dvs samma ryttare o häst) får göra...
Svar
8
· Visningar
1 874
L
Trav Kollar på 4an och såg nyss att kusken tog tömmen och piskan och stoppade in den innanför svansen på hästen och den började galopepra...
Svar
15
· Visningar
1 611
Senast: Gabbi
·
Dressyr Osäker på vilket forum detta ska ligga, men jag testar här... Har sökt och sökt på gamla trådar, men hittar ingen som hjälper mig...
Svar
14
· Visningar
4 706
I
Hoppning Hej, här lägger jag upp hopptävlingen - träning som jag var med på i augusti. Hela filmen kom inte med sen är bilden lite dålig pga att...
Svar
6
· Visningar
791
Senast: Idrus
·
M
Hoppning Hej hej, undrar över avstånd till en ganska stor dam med vinnande trav och galopp. trav resp. galopp bommar ? Studs ? Tack. Mvh
Svar
3
· Visningar
1 001
Senast: Manticore
·
Fälttävlan Någon som vet om Vinslövs bana är öppen för träning? Kämpat för att få tag i den ansvarige men inte lyckats... 4 åringen borde träna....
Svar
11
· Visningar
1 143
Senast: Trolla
·
J
Körning har äntligen varit ute å kört::bump: :bump: körde på ridskolan och fick först köra själv med medhjälpare som gick bervid mig:bow: då...
Svar
3
· Visningar
899
Senast: johanna_h
·
Western Jag behöver er hjälp... Min häst vill inte behålla formen i övergångar och vid halt. Tex. jag skrittar och hon går i form, jag ger... 2
Svar
33
· Visningar
2 704
Senast: lakrits
·
B
Islandshäst Vet att det finns klipptrådar redan men måste få svaret på denna frågan nu. Jag och en till ska klippa våra Islandshästar i morgon hade... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 043
Senast: Ryver
·
Western Hur gör ni när ni samlar eran westernhäst? Själv har jag - som de flesta andra - alltid lyft tyglarna en aning och mera ben å säte. Men... 2
Svar
32
· Visningar
2 367
Senast: Unica
·
B
Övr. Grenar Jättelängesen jag var härinne och skrev, har inte haft tid eller motivation, ingen ridbar häst är knäckande! :( Nariaat är såld till...
Svar
5
· Visningar
1 256
Senast: shady
·
X
Dressyr Hejsan, jag är absolut ingen dressyrmänniska, men tränar såklart dressyr för tränare 1 ggr / veckan. Min ponny är inte direkt någon...
Svar
1
· Visningar
716
Senast: Waco
·
Tävling Ja, ni ser min fråga. Vill gärna ha svar snabbt, då starten ifråga är imorgon. :bow:
Svar
9
· Visningar
1 008
Senast: trazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka