Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

K
Fälttävlan Jag ska debutera nu i höst och vill ha alla era tips på en så lyckad tävlingshelg som möjligt! :bump: :bump: hur förbereder ni hästen...
Svar
11
· Visningar
1 282
Senast: xect
·
Trav Jag har en tvåårig hingst som jag inte tror blir alltför grov och han blir nog ca 155cm i mankhöjd. Nu har jag chans att köpa en Gerald...
Svar
1
· Visningar
1 067
Senast: Copydrew
·
W
Hoppning Får man använda små sporrar på en 6-årig ponny som startar avd B för ungponnyer på lokal nivå?
Svar
1
· Visningar
658
Senast: Henchen
·
F
Islandshäst Hej! Skapar en ny tråd nu då den andra försvann..:smirk: Det är så att jag undrar lite hur mycket era hästar kostar i månaden, rimlig...
Svar
9
· Visningar
1 257
Senast: Saga
·
Trav någon som vet vad årsavgiften för en körlicens är?
Svar
9
· Visningar
1 058
Senast: Raggaren
·
Fälttävlan Hej! Jag stod uppstallad precis bredvid Granelundshallen på Flyinge för några år sedan. Kommer inte ihåg vad de hette, men skulle gärna...
Svar
0
· Visningar
1 548
Senast: lundsbo
·
C
Övr. Grenar hej. jag ska rida en hubertusjakt om några veckor och har aldrig gjort detta förrut... vill nu veta allt om denna gren... hur går det...
Svar
6
· Visningar
3 395
R
Trav Hur är det med kostnader kring användandet av hyrkusk? Att de debiterar procent på inkörda pengar är mig bekant, likaså att somliga tar...
Svar
2
· Visningar
1 543
Senast: ghost
·
M
Western Det gick ju sådär för svenskarna i Aachen, laget blev tia och ingen ick vidare till den individuella finalen. Vi såg bara...
Svar
7
· Visningar
1 189
Senast: bebbe529
·
Trav vad heter den sidan man kan gå in på för att söka bilder på travhästar? alltså bilder på alla travhästar som presterat något. kom inte...
Svar
8
· Visningar
9 220
Senast: Idrus
·
M
Tävling Hur gör man om man vill klassa upp en d.ponny till stor häst? Kostar detta ngt? Om man väl har klassat upp en d-pony kan man ijte...
Svar
1
· Visningar
874
Senast: starcraft
·
D
Dressyr Jag ska tävla dressyr nu på söndag, men har ingen dressyr TR, vet någon här om man få tävla lokal dressyr på ett tredelat tränsbett? ;/...
Svar
17
· Visningar
1 158
H
Dressyr det är så här, att jag funderar på att köpa en häst. Han är tävlad L:B med placerigar lokalt(utb. L:A), men ägaren säger att han inte...
Svar
3
· Visningar
845
Senast: Jofta
·
Tävling Får man starta 2 olika ryttare på samma häst i samma klass? Och får hästen lov att gå en klass till med en av ryttarna? Jag & en vän...
Svar
10
· Visningar
1 245
Senast: Sazalamel
·
Western Är det inte någon här som har nåt tips på bra musik som passar till: Barrel Race och pole bending:banana: Reining trail Wh och Wr...
Svar
4
· Visningar
1 194
Senast: Russinet
·
Hoppning Jag ska tävla imorn..på en häst jag har hoppat 1gång! Ska hoppa med laget 1,10 men en 1m klass innan..problemet är: Man får INTE ta...
Svar
11
· Visningar
1 040
Senast: Bellina
·
M
Hoppning Någon som känner till ngn hemsida med resultat, startlistor etc?
Svar
13
· Visningar
1 043
Senast: elle12
·
  • Låst
Tävling Ska anmäla mig till en tävling, vilka uppgifter ska man skriva? Ryttare, licensnr, ridklubb, häst, klass, telenr och vad mer? :confused:
Svar
14
· Visningar
979
K
Övr. Grenar Har en häst som kommer att skeppas till polen för träning. Nu tänker ni alla är hon inte klok! Men vi vet att hästarna tas om väl hand...
Svar
2
· Visningar
1 038
Senast: kayan
·
Y
Islandshäst Jag funderar på att vara med i en dressyr tävling (för "vanliga" hästar) Är det nån som har gjort det? hur gick det? vad blev det för...
Svar
2
· Visningar
858
Senast: em76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka