Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Islandshäst Min tråd som hette "Hur hade ni jobbat med den här hästen" eller något liknande försvann ju tyvärr i kraschen, så jag gör en...
Svar
4
· Visningar
957
Senast: Skuggabaldur
·
M
Dressyr Är det någon som möjligen har LB1an, från 2006 hemma, i sin dator som skulle kunna skicka den kanske, jag ska rida det programmet nästa...
Svar
5
· Visningar
1 101
Senast: Mithra
·
Övr. Grenar Nej nu tycker jag att vi får dra igång det här forumet igen, trist att inte komma in till några nya inlägg ju!! :crazy: *saknar*... 2
Svar
20
· Visningar
1 679
Senast: Tiggertjejen
·
I
Fälttävlan Någon som varit där idag eller vet hur mycket det regnat? :confused: 2 3
Svar
52
· Visningar
3 383
Senast: Pooh
·
C
Dressyr Hej Finns det någon här som har en tränare som gör upp en skriftlig träningsplan/utvecklingsplan över dig och din häst? Skulle du...
Svar
14
· Visningar
967
Senast: Emale
·
F
Övr. Grenar Vi funderar pâ att lägga en slinga ca 4 m bred runt alla hagarna sâ att vi kan galoppera utanför, vad tror ni? Blir det typ bara...
Svar
5
· Visningar
1 846
Senast: olympic
·
W
Dressyr Hur långa sporrar får man ha när man tävlar på storhäst ute på lokaltävlingar? :bow:
Svar
2
· Visningar
696
Senast: Akustik
·
C
Dressyr Vi har precis börjat tävla vår Connemara Silvery Pearl, inför varje tävling tvättas och flätas han kvällen innan. Men varje...
Svar
12
· Visningar
1 381
T
Dressyr Tyvärr försvann ju min tråd om min ambitiösa häst. Nu känner jag att jag måste tacka alla för goda råd och tips jag fick! Det funkar...
Svar
3
· Visningar
766
Senast: mackan
·
Övr. Grenar Ni som har koll på galoppsporten och resultatläsning, vad kan ni se på de här resultaten? Rent spontant, vad är det första ni tänker på?
Svar
7
· Visningar
1 290
Hoppning Står nu på Ridsports hemsida att Henk slutar som landslagstränare. Han tycker inte att han har haft tid med Sverige i år vid...
Svar
9
· Visningar
1 128
Senast: Fiorano
·
S
Dressyr Hur gör man halt/halvhalt? Tacksam för svar :D
Svar
1
· Visningar
786
Senast: flashlight
·
J
Islandshäst Hej, När man kollar runt på annonser på islandshästar till salu, stöter man oftast på en beskrivning om hästen har "mycket vilja"...
Svar
11
· Visningar
3 767
Senast: freyja
·
Övr. Grenar I morgon är det Ardennerlöp samt shirehästlöp på jägers !!! Jag har faktiskt aldrig sett det ! Nån som ska dit och kan rapportera ...
Svar
6
· Visningar
871
Senast: Julle
·
Western Har sett att en del har stocksaddles till sina breda hästar, typ shire mm. Vad är den bredaste bomvidden som finns? Jag har bara sett...
Svar
1
· Visningar
1 048
Senast: fjordinghanna
·
C
Western är lite intresserad av att börja med westernridning. ska börja om nu i vuxen ålder och känner att det här ligger närmast min stil...
Svar
6
· Visningar
919
Senast: mymlans_syster
·
M
Hoppning Jag har tänkt göra en bom övning som lyder: Två bommar som man ska räkna galoppsprången mellan. Visst man kan läggga ut bommarna och ta...
Svar
2
· Visningar
1 867
Senast: PullMyLeg
·
H
Hoppning ååå jag tror jag blir galen på mig själv! min skänkel åker bak litet när jag hoppar! nu frågar jag er alla goa människor: vad ska jag...
Svar
14
· Visningar
1 473
Senast: trazel
·
Tävling Hur gör jag med plastrongen. Den ska inte knytas utan bara ligga om lott över varandra eller? ska den ligga platt eller upp pluffad...
Svar
1
· Visningar
1 068
Western Helst i Skellefteå eller i närheten. Är intresserad av att få veta av allt från klubbar till kurser och clinics... Har googlat runt...
Svar
14
· Visningar
3 314

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejt
  • Göra i Borlänge?
  • Husvagnsrenovering

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka