Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst "Gamla nyheter" men Jag läste på www.hestafrettir.is att Anna Skúlassons rekord är slaget med 0,11s. Tysken Jens Füchtenschnieder med...
Svar
2
· Visningar
1 080
Senast: moli
·
T
Hoppning Vet inte om detta inlägget passar här, men jag provar...:) Har en hopphäst som är jättefin och känslig i munnen. Enda problemet är...
Svar
7
· Visningar
785
Senast: Tirre
·
Dressyr Brukar ni läsa på horseconnexion.org? Där presenteras i varje fall ny forskning och en av de senaste artiklarna handlar om gramantyglar...
Svar
15
· Visningar
1 899
Senast: Susan
·
K
Hoppning Min femåring, som tidigare endast tränat, samt tävlat något i, galopp vill inte hoppa, inte alls. Hon har tidigare även i skogen fått gå...
Svar
1
· Visningar
778
E
Dressyr Jag ska tävla i L:C 2 och söker efteranvändbara tips. hästen jag troligast kommer rida gillar inte att vara ensam och när hon känner sig...
Svar
10
· Visningar
890
Senast: Evelyn
·
S
Islandshäst Jag har funderat på att tävla i öppen klass nästa år, bara på prov för att se om vi ska fortsätta. Men eftersom jag tävlar lätt klass...
Svar
4
· Visningar
797
Senast: Osterang
·
V
Islandshäst Var kan man hitta hopptävlingar för islänningar och får man vara över 18 år då?
Svar
17
· Visningar
1 430
Dressyr hejsan! jag har en liten fråga, om jag ska beställa dressyr TR på Ridsportsförbundet hemsida så hittar jag bara "TR 2 -05 " men det...
Svar
2
· Visningar
799
Senast: Moppa123
·
N
Hoppning Hej hopp! Jag hoppade för första gången på riktigt rätt nyligen. Fastande på bild. Är det någon som skulle vilja kommentera min sits... 2 3
Svar
55
· Visningar
4 725
Senast: NiraK
·
H
Hoppning Hej! Finns det någon sida där det finns bra tips på avstånd i hoppning.? kombinationer mm..?? Kram:banana:
Svar
2
· Visningar
842
Senast: Hiwiie
·
Trav Nån som vet var jag kan hitta listan med alla karensbestämmelser?
Svar
5
· Visningar
852
Senast: Skaune
·
K
Dressyr Hej alla bukare :) Jag ska snart starta en LA:2 och undrar om ni har några tips :) tacka tacka :banana:
Svar
8
· Visningar
974
Senast: axel
·
Western Är det ett fenomen att de "billiga" westernsadlarna har ett inkarvat blommönster i lädret? Exitsterar detta på de dyrare sadlarna med???
Svar
11
· Visningar
1 918
Senast: IngaLena
·
S
Hoppning En väns 5-åriga häst hoppar med väldigt sänkt rygg. Den är väldigt välriden på marken men i sprången åker ryggen ner och den tappar sig...
Svar
2
· Visningar
1 422
Senast: Mahogney
·
N
Dressyr Hur går en korrekt galoppfattning till egentligen? Jag har analyserat sönder den. Allt från ställning osv till skänkelhjälper alltså... 2 3
Svar
40
· Visningar
6 030
Senast: Susan
·
B
Trav Nu när de flesta trådarna har försvunnit så kunde jag kanske muntra upp er med bilder på våra två små (inte så jättesmå längre)... 2
Svar
35
· Visningar
2 769
Senast: martha
·
I
Islandshäst Hej!! Hoppas att inte den här tråden finns reda :angel: Tänkte man kunde skriva om man ska på nån tävling nu i vår, sommar, höst... 10 11 12
Svar
229
· Visningar
18 035
Senast: IsisLisa
·
Hoppning Så nu börjar det dra ihop sig för årets höjdpunkt (iofs en kvalhelg kvar). Så nu är jag nyfiken vilka har kvalat sina 4, 5 och 6 åringar ?
Svar
9
· Visningar
1 070
Senast: gylle
·
G
Körning Startar en ny tråd, eftersom jag inte hann få svar innan kraschen. Vad ska man ha för utrustning när man tävlar i tömkörning...
Svar
9
· Visningar
1 166
Senast: Tussilago
·
R
Western Är det nägon här på buke som ska åka på Ride Campen i Timrå och träna? Jag ska göra det och tänkte kolla om det var någon fler... :banana:
Svar
11
· Visningar
1 087
Senast: real_cowgirl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka