Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

O
Islandshäst Märker ni någon skillnad på era hästar nu på hösten? Blir de tröttare? Är det i så fall pälssättningen, eller tror ni på något annat...
Svar
8
· Visningar
1 493
Senast: Svalan
·
S
Dressyr kan man få dispans att få tävla i bettlösa alternativ om man har intyg ifrån veterinär? Har ni sett någon göra det?
Svar
1
· Visningar
883
Senast: Gecko
·
B
Western Någon som vet var man kan hitta en tävlingstränad "kosse-häst" som är till salu. Fick tyvärr avliva:cry: :cry: hästen jag tävlat på... 2
Svar
36
· Visningar
2 991
Senast: _Erik_
·
J
Fälttävlan Vilken färg tycker NI att jag ska satsa på att ha i terrängen till min ponny? Såhär såg det ut med min förra ponny Såhär ser min...
Svar
7
· Visningar
1 243
Senast: Earl_grey
·
Hoppning Min hopphäst (trakhener sto, 12 år, 172 cm.) har stått i två månader pga. ledvätska inflammation i vänstre has. Hon kan nu settas i gång...
Svar
4
· Visningar
872
Senast: Haffe
·
Trav Hallå där alla! Vad kul att forumet äntligen är tillbaka på fötter igen :) Tänkte höra med er som har starthästar... Hur många... 2
Svar
21
· Visningar
4 149
Senast: jessan82
·
Trav någon liten montéryttare här som använder en sådan? skulle gärna vilja veta vart man köper dom och hur dom ser ut..? Jag väger...
Svar
16
· Visningar
1 538
Senast: jessan82
·
Trav Undrar litegrand hur stor skillnad det gör på en häst inom travet. Om man säger en hingst, som inte fått det att stämma riktigt. Om...
Svar
6
· Visningar
1 360
Senast: radi2
·
Dressyr Just det- hur ofta rider ni andra hästar än er egen, i ordentligt markarbete/träning? Tänkt på detta de senaste veckorna då jag ridit... 2
Svar
31
· Visningar
2 083
M
Trav Hej! jag har en liten fundering.. vad tar ni i avgift när ni rider ett tex montélöp? ex.. 150 uppsittning o 10% på insprungna pengar 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 287
Senast: Ballerina
·
Islandshäst Någon som vet vart man kan hitta resultaten från helgens tävling??
Svar
2
· Visningar
795
M
Hoppning Har hittat lite bilder på min syster när hon hoppar "sin" häst Framhoppning 110 Framhoppning 110 Framhoppning debut 110... 2
Svar
23
· Visningar
2 021
Senast: Mahogney
·
Fälttävlan Ja, som rubriken lyder. Finns det någon regel som säger om västen ska vara över eller under tröjan? Har letat i Tr men inte hittat...
Svar
11
· Visningar
1 695
Senast: Tiller
·
S
Western haft väldigt problem med att rida ena kusen på bett. Hon trivs inte. testade sidepull idag och hästen sa ja tack. dressyr är min...
Svar
9
· Visningar
1 721
Senast: Lenita
·
Trav jag antar att det här kanske är en jättesvår fråga att generalisera, men jag provar ändå. Har tänkt börja spara pengar för att om två år...
Svar
13
· Visningar
1 388
Senast: Snazzy_Millie
·
Dressyr Berätta hur ni gör! Försöker träna på det och då gör jag oftast så att sätet slutar rida,bromsar upp.Magen spänner jag till på ett sätt...
Svar
12
· Visningar
1 065
Dressyr Apropå ett inlägg i en annan tråd om flaxande skänklar så kom jag att tänka på detta i rubriken. Jag har själv varit med om ryttare som... 2
Svar
30
· Visningar
3 094
M
Dressyr Hur slitasamt e dressyr på benen när man e i dom högre klasserna?
Svar
7
· Visningar
962
Senast: Susan
·
M
Islandshäst Hittade ej gamla tråden, försvann väl i krashen! Men såg precis en nya artikel om flygen till Kungsängen. "– Ett hangar kommer att...
Svar
2
· Visningar
942
Senast: mazarein
·
L
Distans ngn som rider fjording i distans???;)
Svar
5
· Visningar
1 164

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka