Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Ni som har modifierat galoppsadlar för att sedan kunna ha dem till monté. Hur har ni gjort, är det någon som har en bild? Och vad...
Svar
10
· Visningar
1 147
Senast: Skaune
·
P
Hoppning På travsidan tippas det för fullt inför kommande storlopp, vad sägs om att diskuttera inför stundande VM;) ? Detta är ju Hopp-forumet så... 10 11 12
Svar
220
· Visningar
14 083
Senast: MissCrazy
·
E
Körning Hej.. tänkte kika vad ni här på Buke gör med era russ? Använd görna en massa bilder... Dom säger ju;En bild säger mer än tusen ord! :love:
Svar
2
· Visningar
1 058
K
Trav Funderar lite, vår "dam" ligger på 120 i puls efter 2000 meter i 1,22 tempo, 100 efter 5 minuter och fortfarande 100 efter 15. Hon...
Svar
12
· Visningar
1 453
Senast: ghost
·
Körning Nu har jag invigt åkvagnen efter att ha fixat till den! Det blev en härlig kvälltur i förgår och många som vända på huvudet. På ett... 2
Svar
29
· Visningar
2 574
Senast: gadriel
·
M
Islandshäst Hej! Jag undrar hur ni tänker när ni viktar era hästar när ni rider femgångsprogram? Givetvis vet jag att man måste prova sig fram...
Svar
2
· Visningar
892
Senast: Filippan
·
H
  • Låst
Dressyr Hur benämner man klasserna i dressyren, och vilke rörelser ingår? :confused:
Svar
2
· Visningar
982
Senast: Paxido
·
Körning Här kommer lite bilder från gårdagens tävling i Herrevadskloster. Vi debuterade i MSV, slutade 9:a av 10 ekipage. Inte dåligt tyckte...
Svar
4
· Visningar
856
Senast: Ella-82
·
A
Dressyr Hej! Skulle bli glad om ja fick lite hjälp! :) Ska starta 1(antagligen 2) Klasser i morn! Lb:1 2006, jag skulle behöva lite tipps...
Svar
2
· Visningar
686
O
  • Låst
Islandshäst Det verkar som att min tråd med tips om transportör är försvunnen. Någon som hittar det? Märkligt! OA
Svar
4
· Visningar
1 083
Senast: Lobelia
·
B
Hoppning Hej! Det är så att min häst tvekade himla mkt på högre höjder i början när jag fick henne pga att hon inte hade hoppat det så mkt och...
Svar
5
· Visningar
1 200
Senast: ano
·
Körning Hej, Har funderingar på att börja tömköra min åring nu till hösten för senare inkörning. Min plan är att hunnit få vagn bakom ett par...
Svar
2
· Visningar
855
Senast: sofflan82
·
Körning Jag vet också att det ej är tillåtet med namn i dessa trådar men tips mottages tacksamt på kunniga jordnära "gubbar" (eller gummor) som...
Svar
3
· Visningar
1 067
H
Trav ..är borta..! Förlorade i "intet".. Nåväl..bara att börja om på en ny tråd, som sömmerskan sa. Ha ha.. Fråga : Lite "stissig"...
Svar
6
· Visningar
919
Senast: solros
·
Western Jag utnämner mig här till härmapa. Såg tråden där någon ville ha kritik på sin ridning och jag blev lite sugen också:smirk: Vad har... 2 3
Svar
47
· Visningar
3 500
Senast: TCJ
·
Dressyr Jag har länge saknat en bra dressyrjournalist, som verkligen är JOURNALIST, dvs en som tar sitt yke och sin uppgift att kritiskt granska... 2
Svar
27
· Visningar
2 076
Senast: mimus
·
G
Western Nån som har några bra tips när det kommer till för stora sadlar?? Min är nämligen för stor (för mig) vilket gör att jag glider bakåt och...
Svar
2
· Visningar
836
Senast: Grapewine
·
Dressyr Känner ni på hästen när det jobbar rätt (trampar under sig, förlägger vikt bakåt osv) vs när den bara är avknäppt i nacken och sänker... 2
Svar
25
· Visningar
2 988
Senast: majola
·
Dressyr Hur ni för att lösgöra hästen i sidorna? Eller behöver man inte det? 2 3
Svar
40
· Visningar
3 363
Senast: flashlight
·
H
Western Jag söker en w-sadel till fritidsridning. har fått mått som skulle passa hästen och mig, och blibit tipsad om att köpa en rooping...
Svar
1
· Visningar
743
Senast: ida.kar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka