Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Är det någon här som har erfarenhet eller vet något om vagnar från dem? Vill veta allt!!! (tyvärr kan jag inte visa någon bild, modem... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 990
Senast: Madde
·
Distans Här kommer dagens skörd av bilder från fornaboda! Som vanligt, är det någon som tar illa upp över att vara med på bild så säg till! Vill... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
7 621
Senast: FamPont
·
G
Hoppning :confused: Hej! När jag hoppar min sköthäst så drar han ner huvudet så det känns äkligt.. Jag vet inte vad jag ska göra åt det..
Svar
9
· Visningar
1 235
Senast: Zara
·
Övr. Grenar En del av er har frågat om bilder men jag har varit slö och inte fotat på väääldigt länge. Men här kommer han nu iallafall :) Jag brukar...
Svar
19
· Visningar
1 435
Senast: mackan
·
I
Western Hej på er alla western ryttare!! Har nu tagit beslutet att skaffa mig en western sadel. Rider en hel del med koncentration på härliga...
Svar
6
· Visningar
1 554
Senast: Lazy Lady
·
Western Jag har ju köpt mig en 1 årig quarter nu och jag hade tänkt visa honom i Halter tills han ska ridas in. Och nu behöver jag lite hjälp...
Svar
4
· Visningar
1 118
Senast: Lazy Lady
·
Körning Har sökt igenom de flesta trådar jag kunnat hitta ang. selen från hööks (bröstselen) men min fråga kvarstår, varför är den så dålig? Det...
Svar
14
· Visningar
1 362
Senast: LIA
·
Distans Ska åka iväg och titta på en Varmblodstravare imorgon för ev. köp. Det är en 11 årig valack som är 1.70 hög och har gått som ridhäst i 6...
Svar
8
· Visningar
1 777
Senast: Gizoba
·
I
Distans börjar att närma sig. För de som är nyfikna finns startlistorna utlagda på hemsidan, hoppas att det inte blir lika varmt som de senaste...
Svar
3
· Visningar
1 061
Senast: Litenvit
·
A
Trav Vilken häst! :bow: :bow: Nytt världsrekord idag! 2
Svar
31
· Visningar
3 153
Senast: Red Mile
·
S
Islandshäst Vilka ska på Svenska Mästerskapen på Wången i sommar? Och, var det vecka 27 eller 28? 4 5 6
Svar
101
· Visningar
6 979
Senast: Svíþjóð
·
Trav vad kör ni hästar med för balans i lopp? skor, skydd osv.. och varför har ni just så? skriv gärna vilket bett ni använder oxå..
Svar
12
· Visningar
1 934
Senast: Ballerina
·
Dressyr Jag har en fd travare som jag skulle vilja tävla dressyr med. Vi har inte kommit så jätte långt på vägen.. Han kan gå i vänstergalopp...
Svar
13
· Visningar
2 001
Senast: independent
·
E
Trav Jag har ett varmblod vid namn Vicky Finbo jag köpte henne för bar några veckor sen.. Hon har sprungit på travet så hon är ju in körd...
Svar
7
· Visningar
1 119
Senast: Ewe J
·
L
Övr. Grenar Jag är inte alls hajj på Galopp ^^ har aldrig vart i kontakt med sporten direkt. men jag undrar lite hur snabbt en B och A ponny går i...
Svar
7
· Visningar
1 443
Senast: Ninniw
·
Tävling Har hört att man får räkna bort 1 år på unghäst ston som har fått föl. Gäller det några speciella åldrar? Jag vet bara om en 5 åring som...
Svar
5
· Visningar
1 023
Senast: Looser
·
Trav Var det någon som var på kalmartravet idag.och såg provloppet??
Svar
4
· Visningar
954
Senast: zilla
·
Islandshäst Har skrivit denna tråd under "Hästvård" men inte fått några svar så då provar jag här istället!! Vid vilken ålder är det "lönt" att...
Svar
5
· Visningar
1 198
Hoppning Jag har en ungponny som snart blir fem.. Och han har börjat sparka bakut en massa när jag travar eller galopperar honom..:cry: Mest...
Svar
11
· Visningar
1 257
Senast: Amaretto__
·
L
Dressyr Hej! Om hästen tar fel galopp från början (I ett varv, väntser, som hon är lite dåligare i.) i en dressyrtävling fast man byter galopp...
Svar
10
· Visningar
1 572
Senast: Love_Maya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka