Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

P
Tävling Jag håller i vanliga fall på med islandshästar och har två stycken egna men jag undrar om man kan delta med en islandshäst på en vanlig...
Svar
1
· Visningar
844
Senast: My_Spirit
·
Hoppning Någon som har pejl på när man skall befinna sig framför dumburken och se falsterbo? Möjligen vilken kanal oxå.:)
Svar
2
· Visningar
845
Senast: Sorbe
·
Tävling jag ska fixa en inbjudningstävling och jag har ingen aning om hur man gör. Vart hittar jag domare? letade på ridsport.se men hittade...
Svar
4
· Visningar
1 146
Senast: sweep
·
Distans I vår lilla nästan lokala tidning stod det om en distansryttare. Läste med stor glädje och förtjusning eftersom jag tycker det var...
Svar
4
· Visningar
1 000
Senast: Litenvit
·
M
Trav Nu har jag på åtminstone 2 ställen läst att tömmarna ska ligga under nackremmen på bröstan vid körning. Varför då? :confused: Man lägger...
Svar
12
· Visningar
1 581
Senast: PÄMMI
·
R
Trav Jaha, Sprintermästaren är över. Vi bockar och bugar för Fantasy Broline och för Flicka Kronos. :bow: Så nu står snart... 2
Svar
34
· Visningar
2 167
Senast: PÄMMI
·
R
Körning Till er tävlande människor här inne. Jag har sutti och kollat på mängder med bilder på ekipage...enbet,par,fyrspann och i dressyr...
Svar
1
· Visningar
954
Senast: Ella-82
·
E
Western Nu när RHC är över så får vi väl snacka om nästa stora tävling i Hjo. Någon som skall dit som tävlande eller kanske publik?!?!?! Jag...
Svar
6
· Visningar
1 219
Senast: _Erik_
·
W
Western Hjälp mig nu :-) Ska svetsa ihop en trail grind men vilket mått ska den vara? Hur långt ska det vara mellan stolparna??? Och hur hög...
Svar
1
· Visningar
1 119
Senast: attempt
·
T
Körning Jag har ärvt en gammal loksele, har använt den på min häst ett par gånger. Han verkar trivas i den och den ser bekvämare ut att dra än...
Svar
12
· Visningar
1 122
Senast: Tomaten
·
Fälttävlan SM i Halmstad, Tiarp i helgen! Någon som ska dit? Det blir nog spännande, nästan "alla" startar ju för en gångs skull på hemmaplan..! :) 2
Svar
26
· Visningar
2 492
Senast: nexxa
·
L
Dressyr Hej!! Har ni några tips/övningar hur man kan stärka hästens svagare bakben och få hästen mera "liksidig" ? :) Skänkelvikning... 2
Svar
20
· Visningar
19 646
Fälttävlan Nu börjar jag få kalla fötter :eek: känns inte alls som om jag kommer att överleva eller ens våga mig in på banan i trollhättan (och...
Svar
11
· Visningar
1 155
Senast: Undret
·
F
Hoppning Nâgon som vet var pâ deras hemsida man kan hitta deltagarlista ryttare/hästar? Har inte hittat ngn.....
Svar
7
· Visningar
882
Senast: fnorr
·
Fälttävlan Sitter här som ett stort frågetecken efter att ha sett resultaten....alla utom 7 st uteslutna i den enstjärniga......var banan för svår...
Svar
16
· Visningar
1 544
Senast: Undret
·
Islandshäst Vilka ska vara med?? Vilka grenar och vilken klubb? Jag ska vara med i Tölt T2, show och fyrgång:) För Framtid:banana: 2
Svar
32
· Visningar
3 970
Senast: Ajda
·
A
Trav Hejsan! Är doldis på det här forumet, men har spanat omkring under många år. Vem är då jag? Jessica heter jag, 21 år från Åland. Har...
Svar
10
· Visningar
1 223
Senast: oki
·
Hoppning Nu har jag blivit förvirrad här. Visst är regeln att ridspöt max får vara 75 cm långt? Jag har nu, när jag går igenom lite filmer märkt... 2
Svar
35
· Visningar
4 210
Senast: hoppbruden
·
H
Fälttävlan Någon mer än jag som tycker att det är så dyrt att tävla fälttävlan? Jag har själv inte gjort det ännu, och som det verkar kanske det... 2
Svar
31
· Visningar
2 845
Senast: LenaH
·
F
Fälttävlan Hur är banan? Någon som har bilder? 2 3
Svar
56
· Visningar
3 499