Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

J
Dressyr Hejsan. Vilken sorts sporre använder ni? Själv använder jag en spetsig sporre (15 mm) jag tävlar ponny. Jag tycker inte att... 2
Svar
29
· Visningar
2 967
Senast: vilse
·
Dressyr Hello! Har det någon gång hänt att ditt dressyrprogram har blivit felräknat? Har det då varit mkt skillnad på poängen? Det har...
Svar
14
· Visningar
1 682
Senast: panaccea
·
Körning När jag letade häst såg jag på ett ställe att de satt fast svängeln med ett par remmar istället för att svetsa på ett metallfäste. Det...
Svar
9
· Visningar
2 249
  • Låst
Dressyr :o :D Tror ingen misstycker, bara vi håller oss till fourmreglerna. jag la in denna bild som svar på en del frågor jag fått... 30 31 32
Svar
621
· Visningar
48 514
Senast: break_a_leg
·
O
Tävling Är detta bara en vanlig tävling - eller krävs ngt speciellt för att få ställa upp? (se länkarna nedan som ex.)...
Svar
4
· Visningar
871
Senast: Magnus_J
·
Övr. Grenar vid vilken ålder rider man in arab galoppörer och när börjar man tävla? tacksam för svar!
Svar
2
· Visningar
1 027
Senast: MalanMjöl
·
F
Körning Titta vad jag hittade idag, ett tufft tillbehör till vad jag kan tyda är en Pfiffrockard. Eftersom det är i princip samma modell som en...
Svar
5
· Visningar
1 127
Senast: Fjunet
·
Trav Jag var och körde provlopp i går för första gången på ett år och noterade då att min pålla beter sig på ett helt annorlunda sätt när det...
Svar
8
· Visningar
1 104
Senast: Jamtland
·
W
Trav Hur blir man amatörtränare? Eller heter det B-tränare? Jag skulle vilja ha en travhäst i egen träning och starta den lite då och då...
Svar
14
· Visningar
1 006
Senast: Carolrita
·
Hoppning Hej. Jag har ett problem som jag gärna vill få bukt med. När jag hopptränar, då går det jättebra på enkelhinder och på serier. Men när...
Svar
5
· Visningar
960
Senast: Elliell
·
Dressyr Har lite funderingar nu innan jags ka ut och tävla med min 4 åring. Hur gör ni? Tävlar ni bara en klas? Sitter ni ner på dem? aaaa...
Svar
4
· Visningar
929
Senast: matjo537
·
E
Hoppning Tycker det är alldeles för höga hinder på tävlingar( Malin Baryard klasser)..alltså hinder på ca 1.60 cm. Stackars hästar ,det måste bli... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 204
Senast: Menthol
·
Western Efter helgens tävlingar på HC så är vi som vanligt jättepeppade!!! Problemet är att det ivåra trakter inte precis dräller av...
Svar
5
· Visningar
1 186
Senast: Piraja
·
N
Western Letar efter ett westernträns som kan passa min grova travnordis och som kostar max 500:- och ska helst vara rödbrunt. Det ska vara helt...
Svar
11
· Visningar
4 033
Senast: Piraja
·
B
Hoppning Känner någon till var man hittar proppen till Baltic cup Oslo? Har letat överallt tror jag men hittar den inte.
Svar
4
· Visningar
929
Senast: benjamin
·
E
Distans Så man kan lässa och lära sig lite.. :)
Svar
3
· Visningar
875
Fälttävlan Jag har rensat bort en del trådar som frågar efter träningsmöjligheter och klubbar att träna fälttävlan på. Anledningen är att de till...
Svar
2
· Visningar
812
Senast: Tulip
·
O
Hoppning Min häst blir väldigt taggad när man hoppar henne, och hon hoppas regelbundet för tränare en eller två gånger per vecka. Dock är det...
Svar
4
· Visningar
1 473
Senast: Warmia
·
Distans Får man rida i skor utan klack på distans? Vad är det dom gäller? Någon som vet?
Svar
17
· Visningar
2 085
Senast: Jenny1
·
B
Hoppning Hejsan! :) Härom dan så skulle jag och mina kompisar löshoppa våra hästar. Min ponny skulle börja henne ägare eller förra kan man säga...
Svar
8
· Visningar
1 421
Senast: wearisome
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka