Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

D
Islandshäst Vilken ålder får man tävla med islandshästar:smirk: Jag har en 3 åring som jag hoppas kan tävla om några år det blir i så fall min... 2
Svar
25
· Visningar
2 732
Senast: Brolinskan
·
Körning Har nu varit och tittat på en maratonvagn som jag är intresserad av, vi mätte spårvidden och den visade sig vara 123.5 cm. Men visst...
Svar
11
· Visningar
2 040
Senast: zorpen
·
Distans Hej Vilka av er har Billingeritten inplanerad 19 augusti? Jag har det i varje fall. Hoppas på fint väder även om det inte behöver vara...
Svar
6
· Visningar
939
Senast: Ninjaninis
·
Dressyr Hittade ingen tråd om detta. Har fått intryck av att folk här inte använder sig så mkt av det här. Att de bara är passiva med sina... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 944
Senast: axel
·
P
Dressyr Halloj:) Nu har jag haft min ponny i ca 1 år, han har gjort ett underverk med min sits :D Det tackar jag honom jätte mycket för ;)... 2
Svar
33
· Visningar
2 656
Senast: My Beauty
·
L
Trav Gidde is back! ^^ och ny kusk har han fått också i form utan mig! :rofl: :rofl:
Svar
4
· Visningar
899
Senast: linneaforss
·
P
Tävling Hej Jag ska tävla en annans häst imorgon, och stigbyglarna som hon har på sin sadel har svart gummi på sidorna, är det tiiåtet...
Svar
1
· Visningar
851
Senast: Jezzie
·
C
Trav Jag undrar om man brukar klippa kallblodstravare som tränas och tävlas? (vill veta om min kille, som numera är ridhäst, har blivit...
Svar
6
· Visningar
1 051
Senast: peak
·
E
Dressyr Hej, ska köpa en travar nordis som jag ridit in och ridít i 3 års tid nu. Hon är riktigt duktig och kan gå riktigt fint. Kan samlas ihop...
Svar
4
· Visningar
929
Senast: Susan
·
Tävling Jag är medlem i en klubb ansluten till förbundet. Får jag lov att ta mitt Gröna kort på en annan klubb, som är ansluten till förbundet...
Svar
7
· Visningar
903
B
Western Vad tycker ni om westernsadeln Draft Supreme Horse Special på B*rjes? Draft Horse betyder ju draghäst så den borde ju vara bred iaf :D...
Svar
6
· Visningar
943
Senast: bigganl
·
W
Övr. Grenar Alltså, jag tycker det skulle vara kul att veta vilka alla här egentligen... :rofl: Så om ni vill kan ni väl säga vad ni heter, vem ni... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
9 302
Senast: Ewe
·
R
Körning Finns de maratonvagnar till enbet i stl. shetland eller är dom som finns på ex Tidaholm för par/fyrspann? 2
Svar
24
· Visningar
3 453
Senast: Carolus
·
Islandshäst Vad behöver unghästen kunna för att åka på unghästmönstring? Någon som kan berätta hur det går till?
Svar
2
· Visningar
933
Senast: freyja
·
W
Hoppning Kan jag starta i avd A om jag har gjort 2 felfria starter i samma klass fast 1a starten var då ponnyn var 5år och nästa start när den...
Svar
2
· Visningar
718
Senast: Warmia
·
Islandshäst Vad tycker ni är lämplig arbetsform för era hästar i de olika gångarterna? Hur uppnår ni era mål, hur höga krav ställer ni i traven resp...
Svar
2
· Visningar
896
Senast: Invincible
·
Hoppning Kommer i framtiden skaffa en häst (dressyr) men den kommer även att hoppas 1-2 gånger i månaden, mest för omväxlings skull men även för...
Svar
3
· Visningar
1 071
Senast: MrsScabtree
·
Hoppning Behöver lite tips på övningar som kan vara till nytta för mig och hästen. Något som kräver en skärpt häst, där han inte kan springa iväg...
Svar
5
· Visningar
856
Senast: hopp_o_galopp
·
Hoppning Tävlade hästen för första gången idag (1m och 1m) Han är unghäst och jag har bara haft honom i sex veckor. Efter Majim G. Dock... 2
Svar
20
· Visningar
2 448
Senast: YaHilweh
·
Körning Jag har fått en gammal jättefin 4-hjulsvagn med trähjul. Ska nu sätta igång och skrapa bort den flagade färgen och sen måla i ordning...
Svar
2
· Visningar
1 014
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka