Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Idag har jag kört min nya lilla pålla för första gången och alldeles själv! *lycklig* Lite ovan och fumlig som jag är så är jag himla... 2
Svar
30
· Visningar
2 259
Senast: Lejonelle
·
S
Hoppning I kortärmad tävlingsskjorta? Det är 25 grader ute och jag vill verkligen inte ha jacka :cry: 2 3
Svar
42
· Visningar
3 063
Senast: Yasmine
·
Trav Vilken hingst var det som ofta gav avkommor som inte hade något tagel på svansen? Han själv hade inte heller nått vad jag kan minnas
Svar
5
· Visningar
873
Senast: martha
·
M
Western Howdy! Ny har det uppstått en Ranch-trail cup till :) Den 12-13/8 går en D+C-tävling i Åstorp C-tävlingen i Åstorp är en...
Svar
3
· Visningar
1 094
Senast: TDJ
·
Western Nu ställer jag Bukes dummaste fråga, men jag måste. Tycker westernutrustningen är så läckert och skulle gärna köpa det till min häst... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 375
Senast: __joa
·
Fälttävlan Var kan man egentligen hitta banor och träningar på dessa banor? Jag bor utanför Umeå i Västerbotten och är nyfiken på det där med...
Svar
1
· Visningar
779
Senast: emma-vsm
·
B
Dressyr Min häst ska tävla på lördag. Jag har glömt bort hur jag ska knoppa manen. Det är flera år sedan. Hur gör ni ? 2 3 4
Svar
63
· Visningar
13 235
Senast: ishbel
·
Trav Efter att många trådar som handlat om muskler från början haft en tendens att även glida över på ämnet exteriören skapar jag nu en tråd... 8 9 10
Svar
183
· Visningar
17 303
Senast: ghost
·
L
Hoppning Finns det någonstans som man kan söka stipendier för att ha råd att satsa på träning och tävling om man har talang. Tävlar ännu inte på...
Svar
2
· Visningar
755
Senast: Mabuse
·
T
Övr. Grenar Jag är lite okunnig om gallopp:angel: men jag ser ordet övergjord i alla typ regler för ponny gallopp Tex. Vad är det för nått...
Svar
1
· Visningar
1 083
Senast: Ninniw
·
I
Övr. Grenar Jag är en 18 årig tjej som nu går mitt sista år på gymnasiet med inriktning; hästhållning. Jag har fått upp ögonen för galopp och söker...
Svar
1
· Visningar
950
Senast: Ninniw
·
Islandshäst Jag har en fråga som är lite oklar... I FS1 står det att man ska visa följande: "MINIMIKRAV Mellanskritt Tölt Arbets- eller...
Svar
4
· Visningar
988
Senast: Linisen
·
Körning *fundering* Var ute o körde litegrann idag, länge sen, hästarna har väl mer eller m indre semester.. :) Har ju min equilexsele och...
Svar
7
· Visningar
1 192
Senast: MittNyaJag
·
H
Fälttävlan Tävlar enbart hoppning, men alltid velat testa fälttävlan. Men är osäker på om det blir så och vill därför inte införskaffa Fälttävlans...
Svar
5
· Visningar
1 421
Senast: hopp_o_galopp
·
Tävling ..jag är lite dålig på det här med tävling men, frinns det någon klass där man får tävla ponny även om man är över 18 år? Eller är... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 140
Senast: My Beauty
·
T
Dressyr Hejsan, är det ngn som kan hjälpa mig med ett av mitt livs största dilemman? Jag är en rutinerad ryttare men jag kan inte sitta ner... 2 3
Svar
45
· Visningar
9 391
Senast: cemax
·
1
Övr. Grenar någon som känner till hur underlaget på Övrevoll är ? Har häst som trivs på lite tyngre underlag och funderar på att åka dit. Får man...
Svar
6
· Visningar
1 509
Senast: hopp_o_galopp
·
Trav Enligt travnet.se ska Jag de Bellouet varit dopad under elitloppet. Vad ska kretsen kring hästen skylla på nu?:mad: 2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 738
Senast: Red Mile
·
Islandshäst Är det nån som har ridit / rider centrerad ridning på era hästar . Vad har ni för erfarenheter av det och vad tycker ni?
Svar
10
· Visningar
2 115
Senast: Isold
·
Fälttävlan med debutantklasser, är det licenskrav i dom klasserna på regional tävling?? Står det något i nya Tr om det kanske, jag vet att frågan...
Svar
13
· Visningar
1 361
Senast: LitenIsa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka