Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

B
Western Jag har en liten fråga..hehe Varför rider westernryttare med stångbett ? Eller det e ju klart att alla inte gör det men varför finns...
Svar
2
· Visningar
942
Senast: Bubben91
·
Trav Kom att tänka på detta då jag såg förstasidans nyhet från ATG. Det var kanske ett år sen (??) som en häst (valack eller hingst) dog på...
Svar
3
· Visningar
874
Senast: littlecuteme
·
B
Western Jaha, nu börjar den där eviga sadeljakten igen....:eek: Jag var på väg att köpa westernsadel för några månader sen för att jag...
Svar
6
· Visningar
1 780
Senast: Colleen
·
K
Hoppning Lite osäker på bedömningarna :o ska tävla i morn så kan nån friska upp mitt minne? A:0/A:0 :crazy: Tack
Svar
2
· Visningar
698
Senast: Sorbe
·
Övr. Grenar Kan ni inte lägga ut bilder på era galopptävlande små shettisar. Tycker att det är så sött med dessa små runda ponnyer och tuffa små...
Svar
11
· Visningar
2 793
Senast: Annika Källse
·
Trav Inte spår sju, första loppet jag kör och så får jag spår sju. Jag kommer bli heeelt bortlurad, sexan kommer lura skiten ur mig, jag är...
Svar
12
· Visningar
1 187
Senast: jari
·
A
Trav Vad är maxåldern för att få tävla i ponnytrav? 2 3
Svar
44
· Visningar
4 710
L
Trav Fy fan, sånna här dagar ångrar man att kan ens gick ur sängen.. Kan ju ta de från början...Dagen flyter på hyffsat tills jag och anders...
Svar
10
· Visningar
1 203
Senast: UnderOath
·
Islandshäst Ja som rubiken, vilka ska dit? Vilka dagar? Själv ska man dit på mån och vara där heeeela veckan och sova i husvagn jag och tre...
Svar
3
· Visningar
899
Senast: TonicWater
·
L
Western Någon som har varit på en sadelprovardag på en ridsportaffär i näreheten av örebro? ni vet säkert vilket affär jag menar, vet inte om...
Svar
2
· Visningar
863
Senast: linnea_e
·
J
Dressyr Hej, är det någon som har tips hur jag kan bygga upp kondisen på pållen i dressyren? När jag rider dressyr blir min arab snabb trött...
Svar
10
· Visningar
1 277
Senast: Jennifer80
·
P
Islandshäst Okej, jag vet att jag är tidigt ute men ändå börjar jag få halvt panik ang. boende under NM veckan i danmark! Hade först tänkt mig tält... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 085
Senast: Josephine
·
I
Tävling Får man ha svarta gummityglar? För ca...vad blir det...15 år sen...tror jag...hörde jag att man inte fick det. Är det så?
Svar
3
· Visningar
849
M
Islandshäst Hej alla kunniga! Köpt en 22årig muskel fattig isländsk valack som vi nu göder och provat skritta lite i paddock. Problemet är att han... 2
Svar
33
· Visningar
3 164
Senast: Korven
·
Western Är det nån som vet nån adress som man kan få resultaten från RHC på High Chaparall eftersom dom kommer...
Svar
1
· Visningar
763
Senast: Piruetta
·
L
Distans vilka raser används i distans är det bara araber???:D :D :D
Svar
1
· Visningar
814
Senast: MissCrazy
·
P
Hoppning ja vilka tycker du är den roligaste och vilken tycker du är den tråkigaste bedömningen? både att rida och titta på! mina då ...
Svar
2
· Visningar
799
Senast: lundsbo
·
Fälttävlan finns det tävling med endast terränghoppning? utan dressyr och hopp eller ännu bättre en med bara dressyr och terräng :D ? 2
Svar
25
· Visningar
3 260
Senast: lundsbo
·
U
Trav Eller finns det helt enkelt inte ett enda lopp för gröna russ i mellansverige ? :mad:
Svar
19
· Visningar
1 167
Senast: MinAthos
·
Western Ja, denna tråden handlar om tyglar ja.. :p Har tjockleken på tyglarna någon betydelse? Min kompis som också rider western påstår...
Svar
16
· Visningar
1 310

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka