Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

E
Hoppning Så vilka mer var där? :banana: Dom som vann var: Juniorer: Amanda Kjellberg - Kurage Young Rider: Emma Emanuelsson -...
Svar
18
· Visningar
1 656
M
Hoppning Islänningen å jag skuttade över 2 diken idag. Bakkus; "AAHH, krokodilerna biter mig i fötterna! :eek: " Skutt :D Vad...
Svar
5
· Visningar
1 139
Senast: sweet_extraa
·
Hoppning Hej, Är det någon här som har en sponsor (eller flera)? Jag ska försöka skaffa en, inte så att jag kan leva på sporten alltså :rofl... 2
Svar
24
· Visningar
2 768
·
E
Trav * oj det blev visst nästen en roman, förlåt * Vår familj har sedan jag var liten pysslat med uppfödning och tävling av travhästar i... 2
Svar
20
· Visningar
1 861
Senast: Trygg
·
L
Hoppning Hej! Försökte hitta någon gammal tråd men lyckades inte.. Så jag undrar hur många hinder brukar det vara på en klubbhoppning LD? Är...
Svar
3
· Visningar
3 509
H
Hoppning Jag har ett problem.. Ingen har påpekat min sits när jag hoppar eller så men jag tycker att jag står för mycket när jag hoppar.. Hur ska...
Svar
14
· Visningar
1 110
·
I
Trav Har flera gånger den senaste tiden fått höra hur viktigt det är att "kunna läsa propparna" (propositionerna, inte urryckarna :p ). Men...
Svar
8
· Visningar
1 169
Senast: cämela
·
Körning Jag har sökt info här på körforumet, men hittar inte svar på min fråga, så nu gör jag en ny tråd! Jag håller på och tömkör vår ponny...
Svar
7
· Visningar
934
Senast: Jenny1
·
Distans Vilka här ska rida Härjedalsritten om 2 veckor och vilken klass ska ni rida? Nyfiken... :D Jag och Queen ska ge oss på 95 km, vi får... 2
Svar
24
· Visningar
2 189
Senast: Niqita
·
Western ja letar med ljus o lykta efter en passande sadel till min lilla kallblodstravare :) fan att de ska va så svårt att hitta en! hon har...
Svar
2
· Visningar
1 069
V
Dressyr jag vet ju att många här inne rider för "tränare" (eller tar hjälp av instruktörer för att komma vidare i sin ridning ) gärna flera...
Svar
9
· Visningar
1 199
Senast: Lancet
·
Dressyr En liten enkät... Vilka hjälper ger ni för: 1. Att komma fram i trav ur skritt 2. Att fatta galopp 3. Göra halt ur trav 4... 2
Svar
23
· Visningar
1 844
Senast: karatefisken
·
Övr. Grenar Har inget att göra så här kommer lite oviktigt vetande frågor.. :angel: ;) Ridfrågorna handlar om när ni rider löphästar.. 1. Rider...
Svar
11
· Visningar
1 787
Senast: Ninniw
·
T
Hoppning HejHej... Hur breda får hindrena vara.... Typ på en LB för D-ponnys...(1m) Gäller det samma på CR på 1m?? Tacksam för svar
Svar
2
· Visningar
1 227
Senast: Lady_D
·
M
Western Vad är sidepass, hur rider man det och hur lär man hästen det? Blev lite nyfiken bara.
Svar
6
· Visningar
1 233
Senast: BonRaiz
·
Körning Har nu äntligen fotat lite med hästen förspänd. Skulle vara glad om jag fick lite kommentarer angående selningen. Vilka justeringar...
Svar
17
· Visningar
2 128
Senast: LIA
·
Tävling Någon som vill förklara reglerna för vaccination vid intrenationell tävling? Är det så att de ska vaccineras 2 ggr/år eller är det så...
Svar
7
· Visningar
854
Senast: moonlightgarden
·
D
Islandshäst Hej. Jag klampar in här trots att jag inte har Islandshäst :) Men jag behöver lite tips. En släktings dotter har hamnat på sjukhus för... 2
Svar
32
· Visningar
2 822
Senast: Silkisif
·
S
Dressyr Vad får man best betyg i dressyr av: A) Satsa bra i mellomtraven med längning av steget, men få galoppinslag? B) Inte visa... 2
Svar
37
· Visningar
2 123
Senast: plastprodukt_2
·
R
Körning Vill någon lägga in bilder på draglinor med snabbkoppling...gärna fästa i skakeln. Kan man "bygga om" draglinor modell dom man får...
Svar
3
· Visningar
3 096
Senast: RebeckaKihlberg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka