Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Nu har selen kommit, frågade förut i en tråd här om tipps på¨vilket sele ja skulle köpa. Ja köpte den ni tippsade om.. jag har börjat... 2
Svar
22
· Visningar
1 995
Senast: _L_
·
Övr. Grenar hamnade i en vadslagning under midsommar, och söker nu febrilt efter belägg för min sida för att kamma hem vinsten det jag söker är...
Svar
5
· Visningar
979
Senast: Evny
·
M
Körning Håller på att köra in vårat b-ponnysto.Har blivit erbjuden en vagn passande fjording.Går det bra att bara minska avståndet mellan...
Svar
15
· Visningar
2 944
Senast: linnea 82
·
Islandshäst Hej alla, tyckte att de andra passtrådarna handlade om fel problem... Min häst är 18 år, passlagd men inte passad på ett bra tag...
Svar
8
· Visningar
979
Senast: Lambi
·
Z
Western Jag har funderat på bettlöst väldigt länge men vad är bäst..? vad tycker ni om den här modellen..? Blir trycket fel för att det kommer...
Svar
2
· Visningar
770
B
Western Hehe, låter denna tråden krånglig? Det är den kanske och jag e ledsen att jag måste sätta igång en till men jag känner att jag inte...
Svar
2
· Visningar
2 427
Senast: Bubben91
·
L
Övr. Grenar Jag är en tjej på 12 år som är 147 eller 148 lång jag väger 35 kilo och älskar galopp. Jag vill gärna börja kan nån hjälpa mig med saker...
Svar
12
· Visningar
1 607
Senast: Love_Galopp_Lotus
·
K
Övr. Grenar nån som vet var det finns, förutom i Falkenberg.
Svar
3
· Visningar
894
Senast: cindy_girl69
·
L
Fälttävlan HMM...? Jag trodde verkligen att jag VISSTE att man är tvungen att gå felfritt på hinder i terrängen i två deb för att få starta lätt...
Svar
18
· Visningar
1 663
Senast: lundsbo
·
J
Hoppning Hej! Jag undrar om det är någon som vet var man kan hitta resultat från t.ex. SM (både ponny och häst) och andra större tävlingar i...
Svar
3
· Visningar
1 709
Senast: Super Tom
·
Dressyr Vilken klass tävlar 5-åringanra i Falsterbo i?
Svar
9
· Visningar
1 163
Senast: TooFatToFly
·
S
Distans Nån som har nån information om hur det går under dagen att stilla nyfikenheten med för oss stackare som inte har möjlighet att kunna...
Svar
13
· Visningar
1 508
Senast: Galadriel
·
W
Körning Ni som har 3-åriga shettisar hur många ggr/vecka kör ni och hur lågnt? Min pålla blev inkörd vid 2,5år. Tog det ganska lugnt i vinter...
Svar
10
· Visningar
914
Senast: Gazzan
·
K
Övr. Grenar Finns det galopptävlingar för ardennerhästar? En tjej i stallet nämnde det, och själv har jag aldrig hört talas om det *mycket man inte...
Svar
6
· Visningar
1 783
Senast: gerika
·
R
Islandshäst Såg i ridsport om en islanshäst som var 156cm hög!! Tyckte det lät otroligt stort!! Hur höga är era?? Min e 142cm å väldigt kraftig... 3 4 5
Svar
87
· Visningar
9 755
Senast: Silkisif
·
R
Islandshäst konventera till islänning? Har inte ridit den rasen så jättemycket, har däremot nästan 40 års:eek: vana av att rida, sköta och äga...
Svar
12
· Visningar
1 091
Senast: Silkisif
·
S
Trav http://www.travnet.se/www/public/webb/default.asp?infoID=22384&infoTyp=nyhet Tycker att det har hänt rätt många hästar under de sista...
Svar
19
· Visningar
2 330
Senast: gladys
·
Tävling Suck... jag ärkepuckot har ju lyckats förlägga mitt gröna kort:o Visserligen inte haft behov utav det på 10 år, men jag VET att jag gick...
Svar
13
· Visningar
1 546
Senast: Halvblod_Rider
·
J
Hoppning Jag rider en femåring just nu som har löshoppats en del men inte när jag hade henne. Nu är jag jätte sugen på att börja hoppa med...
Svar
6
· Visningar
839
Senast: Jossie
·
  • Låst
Distans För oss i Nerikes Distansryttare börjar det nu dra ihop sig för att få allt att stämma till Fornabodaritten och YR-SM. Jag känner att... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 963
Senast: break_a_leg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka