Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

• Låst
Tävling gäller året man fyller 18 eller dagen man fyller?
Svar
3
· Visningar
794
Senast: Sazalamel
·
M
Hoppning Denna terminen har varit hemsk. Massor av skador, förhinder pga väder osv. Har förrut endast tävlat i några få klubbtävlingar, i år... 2
Svar
28
· Visningar
2 091
Senast: Amaretto__
·
Y
Dressyr Om min tränare vill dra ihop hästen, är man på fel väg då? Jag vill att min häst ska vara glad och tycka dressyr är roligt. Men det...
Svar
16
· Visningar
1 578
Senast: Daylight
·
Tävling Ska snart tävla dressyr med min (hopp)häst och ska då försöka matcha att utrustning i svart, vilket betyder att ja ska ha mitt svara... 2
Svar
26
· Visningar
3 683
Senast: My Beauty
·
D
Hoppning Är någon snäll och kan förklara för mig vad bedömningen C/A innebär? Jag har läst TR, men det var lite för luddigt för att jag skulle...
Svar
6
· Visningar
1 071
Senast: Dark_Iris
·
A
Trav Hej hej Jag har köpt en travare på sju år. Har låtit han gå på bete nu i tre månader bara för att låta vila upp sig pga av att han var...
Svar
8
· Visningar
1 098
Senast: Tessie
·
P
Trav Hej! Finns det några bra sidor om Monté? Hur man ska gå till väga för att kunna lösa en licens.. Tacksam för tips!
Svar
2
· Visningar
1 501
Senast: Tessie
·
L
Trav Ska starta på torsdag i ett montelopp och eftersom jag inte väger så mkt så får jag ha 10 kg i min viktvojlok:crazy: Har montesadel nu...
Svar
5
· Visningar
840
Senast: lie
·
A
Hoppning jag undrar om det var någon där i helgen o tog lite bilder som man skulle kunna få se? hoppas det var ngn där iaf.. :P
Svar
6
· Visningar
986
Senast: Looser
·
Trav Ok, fram med bookmakertalangerna nu när det är nytt år! :D Vem vinner Elitloppet 2006? 10 11 12
Svar
237
· Visningar
16 039
Senast: gladys
·
Tävling undrar en sak nu: ska köpa en ponny som är tävlad och som jag ska tävla med. vad jag har hört så måste man göra ett ägarbyte på nåt...
Svar
5
· Visningar
1 132
Senast: Sazalamel
·
Western Ni som håller på med western och kan lite om det.Finns det någon ras som ni tycker är direkt olämplig att ha innom western ridningen?. 4 5 6
Svar
102
· Visningar
8 635
Senast: Nickolai
·
C
Dressyr Jaha, då skall intresseklubben har årsmöte igen och samtliga medlemmar skall vara på dessa relevanta frågor. Dock krävs seriösa svar... 2
Svar
38
· Visningar
4 608
Senast: Victovie
·
R
Trav Vad tror ni om honom ? Fel på honom ? Är han less ? Han har ju galopperat i sina 5 senaste starter .. (tror jag det var), sist (idag) på...
Svar
16
· Visningar
1 263
Senast: brageh
·
Fälttävlan Har anmält mig och hästen till ett fälttävlansläger som börjar om 3 veckor. Problemet är att min häst har varit sjuk i ca 2 månader till...
Svar
3
· Visningar
901
Senast: Troya
·
Islandshäst Jag är otroligt sugen på att gå kurser i sommar. Är det någon som kan tipsa om någon bra som är på gång? Gärna i Stockholmsområdet alt...
Svar
2
· Visningar
869
Senast: TILBRA
·
A
Hoppning Jag undrar hur många klasser ni brukar hoppa på ett meeting. Det beror ju såklart på vilka klasser det är och hur långt meetinget är... 2
Svar
27
· Visningar
4 167
·
Dressyr Hej, jag har lite frågor om att ha med sig egen musik till dressyrtävlingar, skulle vara kul om ni som anordnar tävlingar kan skriva vad...
Svar
10
· Visningar
1 445
Senast: Anna-panna
·
K
Hoppning Hej! Jag undrar om man måste ha kavaj på lokal ponny hopptävling L.D o L.c klasser? Har tävlat L.d förut i klubbjacka men får man ha de...
Svar
3
· Visningar
1 507
·
L
Övr. Grenar Nu kommer jag in igen efter en lååång paus. Milord har flyttats till Helena Fylking tills mitten av Juli. *saknar honom* :p Men...
Svar
12
· Visningar
1 206
Senast: MalanMjöl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka