Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Dressyr Problemet ett när d inte funkar för mig blir jag arg å hård i handen i stället för att fortsätta vara mjuk åsådär.. men ja vet ju att d...
Svar
16
· Visningar
1 088
Senast: LillOhlsson
·
Islandshäst min tränare sa att min pålle skulle passa bra som "flock" tävlingshäst kan någon förklara vad det går ut på lite mer exakt? och så är...
Svar
11
· Visningar
1 678
Senast: islands_lover
·
Western jag har varit lite gnällig här på forumet när det gäller westernsadlar och hur hårda och obekväma de är. Jag har ju provat ganska många...
Svar
5
· Visningar
1 411
Senast: bigganl
·
G
Dressyr Har en helt "normal" hoppstammad halvblodshäst på 5 år, och ja jag vet, detta är dressyrfolkets sida, men; Ni är bättre än hoppfolk på...
Svar
13
· Visningar
1 636
Senast: gamila
·
K
Distans Hej! är lite nyfiken på hur länge ni låter era hästar vila efter tävlingar? och givetvis hur de får vila upp sig? har ni hästarna på...
Svar
8
· Visningar
2 276
Senast: Racer
·
Tävling Med anledning av vet.kostnadstråden. Det är inte lätt att vara sekr.personal. Håller man på reglerna får man skit för det, gör man inte... 2
Svar
28
· Visningar
2 545
Senast: Choklad
·
E
Övr. Grenar På http://www.nystrom.it finns det nu bilder fran Hollywood Park i Californien som jag har tagit... Ta gärna en titt =P
Svar
11
· Visningar
1 227
Senast: Evny
·
Western Vilket bett anser ni vara lämpligt som "förstabett" när man ska gå över till stång? Jag ska absolut inte börja rida på stång än, men... 2
Svar
20
· Visningar
2 464
Senast: sarma
·
Islandshäst Ja, vilka ska dit? Både som åskådare och ryttare?:banana: 2 3
Svar
51
· Visningar
3 970
Senast: pest
·
G
Körning Ja en billig bra hobbyvagn möjligen tävla lättar klasser maraton var finns dom?? Tips önskas=) billig menas med under 3500 2
Svar
35
· Visningar
3 456
Senast: _L_
·
K
Övr. Grenar Hej, jag undrar hur gammal man måste vara för att ta amatörtränarlicens. Någon som vet ?! :p Tacksam för svar !:d
Svar
9
· Visningar
1 821
Senast: Kokos
·
Dressyr Skulle gärna vilja ha kommentarer på hur jag sitter och hur jag rider i allmänhet, om det nu går att avgöra på några få bilder...
Svar
18
· Visningar
1 609
A
Övr. Grenar Vem ska till Strömsholm den 17:e?? 2
Svar
31
· Visningar
2 074
Senast: linneaforss
·
Körning Ja det är det jag funderar på nu. Först tänkte jag fixa det själv, han är ju så lugn och snäll. Men nu har det upp stått lite problem...
Svar
4
· Visningar
998
Senast: LIA
·
T
Fälttävlan Nu börjar jag bli nervös på Allvar! Den 15 Juli har jag anmält mig, eller snarare blivit anmäld av min tränare :cool: till en tävling...
Svar
1
· Visningar
982
Senast: lillsyrran
·
G
Dressyr Jag erkänner glatt att jag rider som en kratta! :crazy: Jag kan hänga med i rörelserna, ramlar ytterst sällan av, kan rida hur fort som... 2
Svar
33
· Visningar
3 919
Senast: Daylight
·
H
Trav Min lilla pojk var med på Bygdetrav igår..gick 1.18,5/2140 m.. Inte så man flyger i taket, precis.. Men med tanke på att han haft...
Svar
4
· Visningar
803
Senast: happyjoy
·
Western När är det? Och var? Hinner nog inte ner till High Chapparal i år (skit också) så får satsa på nåt annat:D
Svar
4
· Visningar
865
Senast: Mirre
·
L
Fälttävlan Någon som ska dit?? Segersjö fälttävlan? Jag ska absolut dit, fota så mycket ja kan=) Några kända ryttare som ni vet ska dit?;) 2
Svar
26
· Visningar
2 489
Senast: Mitrolle
·
Trav hamnade i en vadslagning under midsommar, och söker nu febrilt efter belägg för min sida för att kamma hem vinsten det jag söker är...
Svar
1
· Visningar
748
Senast: Indyhope
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur