Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

I
Hoppning Ska vara med på min första tävling nu på söndag, och jag undrar: Ridbyxorna, måste de vara vita/ljusa? Tror att vi har diskuterat detta...
Svar
8
· Visningar
758
Senast: Bellina
·
Islandshäst Hittade ett litet filmklipp på SVT. Vet inte om ni har haft denna länken ute förut...
Svar
11
· Visningar
1 122
Senast: _moa_
·
M
Dressyr Hej alla hästokiga! Min dotter på 8 år ska ta Ridborgarmärket 2 på lördag och jag hjälper henne att träna ett dressyrprogram...
Svar
6
· Visningar
3 933
Senast: ako
·
F
Trav Hur funkar det här med leasing egentligen? Jag blev erbjuden att sälja mitt sto idag.. avböjde direkt då frågan kom lite hastigt på...
Svar
11
· Visningar
1 403
Senast: babsan
·
F
Körning Funderar på att skaffa en ny sele efter att jag jobbat i sommar :angel: Är nöjd med min Pfiff, men sitter ändå och funderar på en ny...
Svar
2
· Visningar
1 082
Senast: Fjunet
·
Islandshäst Vad betyder det när det står t.ex. IS19AB... Eller IS19AB? Tacksam för svar. /Carla
Svar
10
· Visningar
3 903
Senast: Carla
·
I
Western Skulle vara kul på prova på BR eller PB & Ko-grenar fram över. Har du tävlat i ngn av dem? Kan du inte berätta lite då!? :bump: Finns...
Svar
18
· Visningar
1 366
Senast: Gilly
·
S
Hoppning Startar unghästarna före Avd A på tävlingar? Ska ev på en inbjudningstävling nästa helg och då undrar jag hur tidigt jag måste gå upp...
Svar
9
· Visningar
1 011
Senast: Tajger
·
L
Dressyr Hur ska jag göra för att få mitt sto att trampa och arbeta med bakdelen, förutom övningar som piaff? 2
Svar
22
· Visningar
2 717
Senast: bobo
·
G
  • Låst
Tävling Får man inte tävla utan lincens eller? Är det så att bara ryttaren har ett lincens eller är det hästen?:rofl: Tackar för alla svar...
Svar
1
· Visningar
710
Islandshäst Ja är det någon som kan hjälpa mig? "Engar breytingar sáust" Vad ska det betyda?
Svar
2
· Visningar
814
Senast: zaching
·
D
Dressyr Någon som har dressyr TR hemma och kan berätta för mig om jag får använda detta bett på tävling? Har för mig att metallen måste vara...
Svar
5
· Visningar
934
Senast: Fiorano
·
V
Islandshäst Vallaken min skal få seg nytt hodelag, og jeg klarer ikke å bestemme meg for hvilket jeg skal kjøpe... Jeg liker å kjøpe kvalitet, så...
Svar
19
· Visningar
1 741
Senast: Vannie
·
M
Islandshäst Från en uppvisning på ridlägret. Jag är i täten med vita ridbyxor.
Svar
9
· Visningar
1 340
Senast: niba
·
S
Western Bør den brukes egentlig? Jeg har fått forståelse for at den ikke behøves annet enn til boskaps-grener, som når man fanger kalv med...
Svar
2
· Visningar
995
Senast: maja_70
·
Hoppning nån som vet hur ett "normalt" galoppsprång för (c-)ponny är? asså jag menar så jag vet hur många galoppsprång när jag stegar ett...
Svar
3
· Visningar
742
Senast: Modest
·
T
Distans Har nu fått resultatet från unghästbedömmnigen. Själva bedömmningen var väl fungerande/genom tänkt, skulle dock vilja ha ett ridprov där...
Svar
11
· Visningar
1 375
Senast: Cleese
·
Western Det har jag aldrig fattat:confused: Är det inte meningen att man ska visa då att hästen är snäll och lätthanterad. Så varför kedja? 2
Svar
31
· Visningar
2 455
Senast: wrangler
·
Z
  • Låst
Dressyr Hejsan ! Jag undrar vad som gäller för Dressyr Clear Round. Ska det vara samma klädsel som på Lokala tävlingar? Är det något...
Svar
1
· Visningar
824
T
Tävling Jag undrar om man verkeligen får ha tex rosa plastrong som säljs på...
Svar
7
· Visningar
1 231
Senast: zoowie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka